Mercuria kauppaoppilaitos Oy

paikassa Helsinki (+ 2 sijaintia)
Kysy lisätietoja koulutusorganisaatiolta 👍

Mercuria kauppaoppilaitos Oy

Neljä henkilöä seisoo käytävällä.

Mercuria Pro – sytytä kipinä työelämään

Mercuria on yksityinen liiketalouden kouluttamiseen erikoistunut oppilaitos. Mercuriassa  kehität ammatillista osaamistasi kouluttautumalla työn ohella. Mercuria järjestää kaupan ja hallinnon alan tutkintotavoitteista koulutusta sekä täydennyskoulutusta. Avointen koulutusten lisäksi tarjolla on organisaatiokohtaisesti räätälöityjä tilauskoulutuksia.

Mercuria sijaitsee Länsi-Vantaalla Martinlaaksossa hyvien kulkuyhteyksien äärellä mm. Kehäradan varrella. Koulutustilat ovat modernit sekä opiskelua motivoivat ja kouluttajat ovat alan asiantuntijoita.

Haluatko lisätietoja koulutustarjonnasta?

Lisätietoa Mercuriasta sekä koulutustarjonnasta saat ottamalla suoraan yhteyttä Mercuriaan.

Koulutuksesta hyötyvät kaikki, jotka haluavat suorittaa tutkinnon, vahvistaa osaamistaan, vaihtaa alaa tai tarvitsevat koulutuksen uralleen. Tutustu Mercurian koulutustarjontaan!

Näytä kaikki koulutukset

Koulutukset

Johtaminen
Esihenkilökoulutus Kesto Hinta Paikka Alkaa
Johtamisen ja yritysjohtamisen erikoisammattitutkinto 1 vuosi Useita (2)
Lähiesimiestyön ammattitutkinto 1 vuosi Useita (2)
Liiketoiminta
Liiketoiminnan ammattitutkinto 1 vuosi Vantaa
Liiketoiminnan erikoisammattitutkinto 1 vuosi Useita (2)
Yrittäjyyden ammattitutkinto 1 vuosi Vantaa
Talous / Rahoitus
Taloushallinto
Liiketoiminnan perustutkinto, merkonomi Vantaa

Ota yhteyttä

Haluatko tietää lisää kouluttajasta Mercuria kauppaoppilaitos Oy? Täytä yhteystietosi, niin kouluttaja ottaa sinuun yhteyttä.

reCAPTCHA logo Tämä sivusto on suojattu reCAPTCHA:lla, ja Googlen tietosuojakäytäntö ja käyttöehdot ovat voimassa.

Mercuria sosiaalisessa mediassa

Martinlaaksontie 36