Etsi koulutusta 👉

Kun asiakkaan paha mieli purkautuu puhelimessa tai chatissä

Kesto
Sopimuksen mukaan
Seuraava toteutus
Sopimuksen mukaan katso lisätiedot
Toteutustapa
Tilauskoulutus
Kesto
Sopimuksen mukaan
Seuraava toteutus
Sopimuksen mukaan katso lisätiedot
Toteutustapa
Tilauskoulutus
Kaipaatko lisätietoja? Kysy lisää 👍

Kun asiakkaan paha mieli purkautuu puhelimessa tai chatissä

 Kun asiakkaan paha mieli purkautuu puhelimessa tai chatissä

Ammattilaiset ovat monesti kovien työpaineiden keskellä ja saavat valitettavasti samalla osansa ihmisten stressistä, huolista ja peloista. Ammattilaisilla olisikin hyvä olla ymmärrys sekä käytännönläheiset työkalut, miten tunnepitoisia ja haastavia palvelutilanteita saadaan tehokkaammin hallintaan - omaa jaksamista unohtamatta. Asiakkaan onnistunut kohtaaminen haastavissa ja tunnepitoisissa tilanteissa edellyttää erityistä herkkyyttä ja vuorovaikutusosaamista - rautaisen palveluasenteen lisäksi.

Koulutus tarjoaa asiakaspalvelun ammattilaisille työkaluja onnistuneeseen vuorovaikutukseen ja soveltuvat toimintamallit lyhytkestoisten, tunnepitoisten kohtaamisten hallintaan onnistuneesti ja ammattimaisesti.

  • Valitusten tärkeä rooli
  • Viisi erilaista valittajatyyppiä
  • Valitusten ja reklamaatioiden tärkeä merkitys organisaatioille
  • Entä sitten kun asiakkaan käytös ylittää hyvän käytöksen rajat?
  • Mitä jos asiakas uhkailee?
  • Oman ammatillisuuden säilyttäminen
  • Miksi oma viestintä joskus epäonnistuu?
  • Miksi sähköisessä viestinnässä on helppoa kiukutella?
  • Aidon kuuntelun haasteet
  • Hyvän sähköisen viestinnän edellytykset 
  • Asiakkaan mielialaan vaikuttaminen
  • Puhe-Judon perusteet kirjallisessa asiakaspalvelussa
  • Tuotko viestinnässäsi esille ratkaisuja vai pelkkiä ongelmia?
  • Neliportainen rauhoittelun malli
  • Miten säilyttää työvire henkisesti raskaan chat-keskustelun jälkeen?

Kiinnostuitko koulutuksesta?

Jos haluat lisätietoa aiheesta Kun asiakkaan paha mieli purkautuu puhelimessa tai chatissä, klikkaa alta ja täytä yhteydenottolomake. Kysymyksesi lähetetään suoraan koulutuksen järjestäjälle.

Seuraavat toteutukset

Tulossa 1 toteutus

Sopimuksen mukaan

  • Tilauskoulutus
  • Suomi

Mielenrauha koulutuspalvelut Oy sosiaalisessa mediassa

Ota yhteyttä

Ota yhteyttä

Haluatko tietää lisää koulutuksesta Kun asiakkaan paha mieli purkautuu puhelimessa tai chatissä? Täytä yhteystietosi, niin koulutuksen järjestäjä ottaa sinuun yhteyttä.

reCAPTCHA logo Tämä sivusto on suojattu reCAPTCHA:lla, ja Googlen tietosuojakäytäntö ja käyttöehdot ovat voimassa.
Mielenrauha Koulutuspalvelut Oy
Kruununkuja 3 B4
02180 Espoo

Koulutusta haastaviin palvelu-, viestintä- ja vuorovaikutustilanteisiin

Tarjoamme laadukkaita koulutuksia haastavien palvelutilanteiden hallintaan ja työpaikan ilmapiirin kehittämiseen liittyen. Onnistuneen koulutuksen takaamiseksi kartoitamme tyypilliset tilanteet ennakkoon, jonka pohjalta luodaan asiakkaan tarpeisiin räätälöity valmennus. Mielenrauhan koulutukset ovat runsaasti elävän elämän esimerkkejä sisältäviä tilaisuuksia, joista haastavasta aihepiiristä huolimatta osallistujat poistuvat...

Lue lisää kouluttajasta Mielenrauha Koulutuspalvelut Oy ja katso koulutustarjonta täältä

Sponsoroitu