Pelon hallinta - Häirinnän tai vainoamisen kohteeksi joutuneen työntekijän tukeminen.
Häirintä- ja vainoamistapauksissa monet organisaatiot jättävät yllättävän usein uhrin tunnereaktion huomioimatta. Tässä osiossa käydään läpi niitä perusteita, joiden avulla uhrin kohtaaminen hoidetaan mahdollisimman ammattimaisesti ja miten uhrin oman elämän hallinnan turvaamisen kautta lisätään myös turvallisuuden tunnetta.
- Tapaamiseen valmistautuminen, esittely
- Missä roolissa kohtaat häirinnän kohteen? Mitä sinulta odotetaan?
- Moniammatillinen yhteistyö
- Tiedä tapauksesta enemmän kuin uhri
- Kuuntelun merkitys
- Välittömät toimenpiteet
- Kiteytä ja rajaa odotukset
- 24/7 Yhteystiedot molempiin suuntiin
- Uhrin voimaannuttaminen
- Justice is not the same as safety
Kiinnostuitko koulutuksesta?
Jos haluat lisätietoa aiheesta Pelon hallinta - Häirinnän tai vainoamisen kohteeksi joutuneen työntekijän tukeminen., klikkaa alta ja täytä yhteydenottolomake. Kysymyksesi lähetetään suoraan koulutuksen järjestäjälle.Seuraavat toteutukset
Mielenrauha koulutuspalvelut Oy sosiaalisessa mediassa
Ota yhteyttä
Koulutusta haastaviin palvelu-, viestintä- ja vuorovaikutustilanteisiin
Tarjoamme laadukkaita koulutuksia haastavien palvelutilanteiden hallintaan ja työpaikan ilmapiirin kehittämiseen liittyen. Onnistuneen koulutuksen takaamiseksi kartoitamme tyypilliset tilanteet ennakkoon, jonka pohjalta luodaan asiakkaan tarpeisiin räätälöity valmennus. Mielenrauhan koulutukset ovat runsaasti elävän elämän esimerkkejä sisältäviä tilaisuuksia, joista haastavasta aihepiiristä huolimatta osallistujat poistuvat...
Lue lisää kouluttajasta Mielenrauha Koulutuspalvelut Oy ja katso koulutustarjonta täältä