Koulutus

Piinaavien ja kohtuuttomien valitusten hallinta

Mielenrauha Koulutuspalvelut Oy, Verkossa (+1 sijaintia)
Kesto
Sopimuksen mukaan
Seuraava toteutus
sopimuksen mukaan (+2 toteutusta)
Toteutustapa
Etätoteutus, Tilauskoulutus
Kesto
Sopimuksen mukaan
Seuraava toteutus
sopimuksen mukaan (+2 toteutusta)
Toteutustapa
Etätoteutus, Tilauskoulutus
Kaipaatko lisätietoja? Kysy lisää 👍

Piinaavien ja kohtuuttomien valitusten hallinta

Piinaavien ja kohtuuttomien valitusten hallinta / Mielenrauha

Opi selviämään kohtuuttomista asiakasvalituksista

Kohtuuttomat valittajat koulutus antaa konkreettisia ja helposti noudatettavia toimintamalleja kohtuuttomien valittajien ja valitusten hoitamiseen. 

  • konkreettisia ohjeita reklamaatioiden käsittelyyn ja esittelee toimivan valitustenhallintastrategian kohtuuttomien valitusten varalle,
  • tekniikoita keskittyä itse valitukseen eikä valittajan persoonaan,
  • konkreettisia keinoja, miten toimia kohtuuttomien vaatimusten, asiakkaan yhteistyön puutteen, riidan haastamisen tai perättömien väitteiden suhteen,
  • vinkkejä, mitä sitkeiden valittajien kanssa kannattaa ja mitä ei kannata tehdä,
  • vinkkejä, miten asiakaspalvelijan tulee toimia uhkausten suhteen.

Koulutuksessa pohditaan myös, miten arvioida valitusten jatkumisen ja uusiutumisen mahdollisuuksia ja miten  asiakkaan hyvitystoiveita voidaan hallita ja selkeyttää asiakkaalle valituskäytäntöjen ja hyvitysten rajallisuutta.

Reklamaatioiden onnistunut hoitaminen on osa yrityksen imagon rakentamista ja ylläpitoa. Valitustilanteet voivat uhata yrityksen mainetta. Tätä silmällä pitäen koulutuksessa käsitellään myös, miten toimia, jos media astuu mukaan kuvioon.

Kiinnostuitko koulutuksesta?

Jos haluat lisätietoa aiheesta Piinaavien ja kohtuuttomien valitusten hallinta, klikkaa alta ja täytä yhteydenottolomake. Kysymyksesi lähetetään suoraan koulutuksen järjestäjälle.

Seuraavat toteutukset

Tulossa 2 toteutusta

Sopimuksen mukaan

  • Tilauskoulutus
  • Suomi

sopimuksen mukaan

  • Etätoteutus
  • Verkossa

Kouluttaja

Totti Karpela,Toimitusjohtaja, pääkouluttaja

Totti on toiminut kouluttajana jo vuodesta 1986 alkaen. Nykyisin lähes jokaisella mantereelle vuosittain kouluttava Totti on ehtinyt kerätä kokemuksia laaja-alaisesti eri teollisuuden alojen sekä asiantuntija- ja palvelualojen edustajien kouluttamisesta ja konsultoinnista. Totin koulutusten vaikuttavuus perustuu hänen käytännönläheiseen, energiseen ja organisaatioiden sekä osallistujien erityistoiveet huomioivaan tapaan kouluttaa – keskustelun ja vuorovaikutuksen tärkeyttä unohtamatta.

Totti-Karpela-kouluttaja-mielenrauha-koulutuspalvelut

Mielenrauha koulutuspalvelut Oy sosiaalisessa mediassa

Ota yhteyttä

Ota yhteyttä

Haluatko tietää lisää koulutuksesta Piinaavien ja kohtuuttomien valitusten hallinta? Täytä yhteystietosi, niin koulutuksen järjestäjä ottaa sinuun yhteyttä.

reCAPTCHA logo Tämä sivusto on suojattu reCAPTCHA:lla, ja Googlen tietosuojakäytäntö ja käyttöehdot ovat voimassa.
Mielenrauha Koulutuspalvelut Oy
Kruununkuja 3 B4
02180 Espoo

Koulutusta haastaviin palvelu-, viestintä- ja vuorovaikutustilanteisiin

Tarjoamme laadukkaita koulutuksia haastavien palvelutilanteiden hallintaan ja työpaikan ilmapiirin kehittämiseen liittyen. Onnistuneen koulutuksen takaamiseksi kartoitamme tyypilliset tilanteet ennakkoon, jonka pohjalta luodaan asiakkaan tarpeisiin räätälöity valmennus. Mielenrauhan koulutukset ovat runsaasti elävän elämän esimerkkejä sisältäviä tilaisuuksia, joista haastavasta aihepiiristä huolimatta osallistujat poistuvat...

Lue lisää kouluttajasta Mielenrauha Koulutuspalvelut Oy ja katso koulutustarjonta täältä

Arvioinnit

Keskiarvo: 4,5

Perustuu 251 arviointiin
Kirjoita arviointi
5/5
Osallistuja
08 loka 2022

Välillä kouluttaja puhui liian kovalla äänellä, mikä säikäytti. Kenties tarkoituksena oli herättää yleisöä kuuntelemaan tarkemmin. Muuten olin erittäin tyytyväinen esitykseen!

5/5
Osallistuja
08 loka 2022

Erittäin hyvät luennot! Täyttä asiaa ja mukaansatempaava tapa luennoida. Tuli erittäin ammattitaiotoinen kuva ja jotenkin etuoikeutettu olo kun sai kuunnella luentoa. En ollut a...

Näytä lisätiedot
5/5
Osallistuja
08 loka 2022

Erittäin hyvä läsnäolo jakuulijoiden huomioon ottaminen. Hyviä esimerkkejä. Annoit todella käyttökelpoisia "yksinkertaisia" ja tarpeellisia neuvoja haastavien asiakkaiden kohtaa...

Näytä lisätiedot
Sponsoroitu