Piinaavien ja kohtuuttomien valitusten hallinta

Opi selviämään kohtuuttomista asiakasvalituksista
Kohtuuttomat valittajat koulutus antaa konkreettisia ja helposti noudatettavia toimintamalleja kohtuuttomien valittajien ja valitusten hoitamiseen.
- konkreettisia ohjeita reklamaatioiden käsittelyyn ja esittelee toimivan valitustenhallintastrategian kohtuuttomien valitusten varalle,
- tekniikoita keskittyä itse valitukseen eikä valittajan persoonaan,
- konkreettisia keinoja, miten toimia kohtuuttomien vaatimusten, asiakkaan yhteistyön puutteen, riidan haastamisen tai perättömien väitteiden suhteen,
- vinkkejä, mitä sitkeiden valittajien kanssa kannattaa ja mitä ei kannata tehdä,
- vinkkejä, miten asiakaspalvelijan tulee toimia uhkausten suhteen.
Koulutuksessa pohditaan myös, miten arvioida valitusten jatkumisen ja uusiutumisen mahdollisuuksia ja miten asiakkaan hyvitystoiveita voidaan hallita ja selkeyttää asiakkaalle valituskäytäntöjen ja hyvitysten rajallisuutta.
Reklamaatioiden onnistunut hoitaminen on osa yrityksen imagon rakentamista ja ylläpitoa. Valitustilanteet voivat uhata yrityksen mainetta. Tätä silmällä pitäen koulutuksessa käsitellään myös, miten toimia, jos media astuu mukaan kuvioon.
Kiinnostuitko koulutuksesta?
Jos haluat lisätietoa aiheesta Piinaavien ja kohtuuttomien valitusten hallinta, klikkaa alta ja täytä yhteydenottolomake. Kysymyksesi lähetetään suoraan koulutuksen järjestäjälle.Seuraavat toteutukset
Kouluttaja
Totti Karpela,Toimitusjohtaja, pääkouluttaja
Totti on toiminut kouluttajana jo vuodesta 1986 alkaen. Nykyisin lähes jokaisella mantereelle vuosittain kouluttava Totti on ehtinyt kerätä kokemuksia laaja-alaisesti eri teollisuuden alojen sekä asiantuntija- ja palvelualojen edustajien kouluttamisesta ja konsultoinnista. Totin koulutusten vaikuttavuus perustuu hänen käytännönläheiseen, energiseen ja organisaatioiden sekä osallistujien erityistoiveet huomioivaan tapaan kouluttaa – keskustelun ja vuorovaikutuksen tärkeyttä unohtamatta.
Mielenrauha koulutuspalvelut Oy sosiaalisessa mediassa
Ota yhteyttä

Koulutusta haastaviin palvelu-, viestintä- ja vuorovaikutustilanteisiin
Tarjoamme laadukkaita koulutuksia haastavien palvelutilanteiden hallintaan ja työpaikan ilmapiirin kehittämiseen liittyen. Onnistuneen koulutuksen takaamiseksi kartoitamme tyypilliset tilanteet ennakkoon, jonka pohjalta luodaan asiakkaan tarpeisiin räätälöity valmennus. Mielenrauhan koulutukset ovat runsaasti elävän elämän esimerkkejä sisältäviä tilaisuuksia, joista haastavasta aihepiiristä huolimatta osallistujat poistuvat...
Lue lisää kouluttajasta Mielenrauha Koulutuspalvelut Oy ja katso koulutustarjonta täältä
Arvioinnit
Keskiarvo: 4,4
Luennointityyli oli innostava ja kolme tuntia meni hujauksessa, missään vaiheessa ei tullut katsottua kelloa!