Puhe-Judo™1 & Puhe-Judo™ 3

Organisaatioiden esimiehet, HR-ammattilaiset, johtajat ja työterveys ovat työpaikan sisäisten haasteiden edessä kun omat työntekijät kuormittuvat ja kevään tilanne luo omat huolensa lomautusten, YT-neuvotteluiden sekä mahdollisten irtisanomisten merkeissä. Poikkeustilan aiheuttama turbulenssi heijastuu siten myös työpaikkojen sisäiseen vuorovaikutukseen ja työyhteisöissä esiintyy nyt normaalia enemmän tunnepitoista käytöstä, jonka tunnistamiseen, kohtaamiseen, käsittelyyn ja ennaltaehkäisyyn olisi hyvä olla selkeät toimintamallit.
Kaikissa vuorovaikutustilanteissa voi syntyä joskus häiriöitä, väärinymmärryksiä sekä kitkaa. Organisaation sisäiset vuorovaikutustilanteet eivät tee tässä poikkeusta ja pitkään jatkuneet erimielisyydet sekä ristiriidat ovat yleensä jopa haastavampia ratkottavia kuin asiakkaiden kanssa syntyvät haastavat tilanteet.
Käytännönläheisen koulutuksena aikana opit ratkaisukeskeisiä menetelmiä organisaation sisäisten haastavien vuorovaikutustilanteiden ja vastuuttoman työkäyttäytymisen hallintaan sekä ennaltaehkäisyyn liittyen. Koulutuksella ennaltaehkäistään isompia ristiriitoja, ongelmatilanteita sekä vastuutonta työkäyttäytymistä.
Koulutuksen sisältö
- Mistä tekijöistä asiakkaan pettymys tai haastava käytös voi johtua sekä voiko tekijöihin vaikuttaa
- Tunnepitoisten tilanteiden ja ihmisten kohtaaminen ammattimaisesti
- Miten ammattilainen valmistautuu haasteellisiin viestintätilanteisiin
- Assertiivisuuden eli oikeanlaisen ja jämäkkyyden merkitys viestinnän onnistumisessa
- Miten asetetaan ammattimaisesti asiakkaan käytökselle tai vaatimuksille rajat
- Kuuntelu ja kohtelu - yksinkertaisilla keinoilla kohti onnistunutta viestintää
- Ensivaikutelman ja ennakkoasenteiden vaikutus tilanteen hallintaan
- Kehonkielen taikaa, mitä ovat rauhoittavat eleet?
- Draaman kaari: aloitus, rauhoittelu, ratkaisun etsiminen ja tilanteen tyylikäs päättäminen
- Jokaiselle jotakin: Puhe-Judon™ helposti muistettavat peruslauseet, tekniikat ja askelkuviot.
- Miten säilyttää työvire henkisesti raskaan palvelutilanteen jälkeen?
Kiinnostuitko koulutuksesta?
Jos haluat lisätietoa aiheesta Puhe-Judo™1 & Puhe-Judo™ 3, klikkaa alta ja täytä yhteydenottolomake. Kysymyksesi lähetetään suoraan koulutuksen järjestäjälle.Kohderyhmä
Organisaatioiden esimiehet, HR-ammattilaiset, johtajat ja työterveys.
Koulutuspaikka
Helsinki
Kouluttaja
Totti Karpela,Toimitusjohtaja, pääkouluttaja
Totti on toiminut kouluttajana jo vuodesta 1986 alkaen. Nykyisin lähes jokaisella mantereelle vuosittain kouluttava Totti on ehtinyt kerätä kokemuksia laaja-alaisesti eri teollisuuden alojen sekä asiantuntija- ja palvelualojen edustajien kouluttamisesta ja konsultoinnista. Totin koulutusten vaikuttavuus perustuu hänen käytännönläheiseen, energiseen ja organisaatioiden sekä osallistujien erityistoiveet huomioivaan tapaan kouluttaa – keskustelun ja vuorovaikutuksen tärkeyttä unohtamatta.
Kustannukset
290 € + alv 24%
Seuraavat toteutukset
Mielenrauha koulutuspalvelut Oy sosiaalisessa mediassa
Ota yhteyttä
Koulutusta haastaviin palvelu-, viestintä- ja vuorovaikutustilanteisiin
Tarjoamme laadukkaita koulutuksia haastavien palvelutilanteiden hallintaan ja työpaikan ilmapiirin kehittämiseen liittyen. Onnistuneen koulutuksen takaamiseksi kartoitamme tyypilliset tilanteet ennakkoon, jonka pohjalta luodaan asiakkaan tarpeisiin räätälöity valmennus. Mielenrauhan koulutukset ovat runsaasti elävän elämän esimerkkejä sisältäviä tilaisuuksia, joista haastavasta aihepiiristä huolimatta osallistujat poistuvat...
Lue lisää kouluttajasta Mielenrauha Koulutuspalvelut Oy ja katso koulutustarjonta täältä