Valitse sivuston käyttötapa: Mobiili

Reklamaatiotilanteiden ja kohtuuttomien valitusten hallinta

Mielenrauha Koulutuspalvelut Oy
Yhteenveto
Kesto: Sopimuksen mukaan
Koulutuskieli: suomi
Aloituspäivämäärä: Sopimuksen mukaan
   
Paikkakunta: Helsinki, Useita paikkakuntia
Koulutustyyppi: Räätälöity / Asiakaskohtainen koulutus

Reklamaatiotilanteiden ja kohtuuttomien valitusten hallinta

Reklamaatiokoulutus asiakaspalveluun 

Opi selviämään kohtuuttomista asiakasvalituksista

Kohtuuttomat valittajat -asiakaspalvelukoulutus antaa konkreettisia ja helposti noudatettavia toimintamalleja kohtuuttomien valittajien ja valitusten hoitamiseen. 

Koulutuksessa käydään läpi erilaiset valittajien käyttäytymismallit: normaalit, epärehelliset ja sairaalloiset valittajat. Koulutuksessa puidaan myös, minkälaiset yritykset useiten saavat niskoilleen sitkeitä valittajia ja mistä sitkeän valittajan tunnistaa jo varhaisessa vaiheessa.

Reklamaatioiden ja valitusten hoitaminen yrityksen näkökulmasta

Koulutus tarjoaa teille:

  • konkreettisia ohjeita reklamaatioiden käsittelyyn ja esittelee toimivan valitustenhallintastrategian kohtuuttomien valitusten varalle,
  • tekniikoita keskittyä itse valitukseen eikä valittajan persoonaan,
  • konkreettisia keinoja, miten toimia kohtuuttomien vaatimusten, asiakkaan yhteistyön puutteen, riidan haastamisen tai perättömien väitteiden suhteen,
  • vinkkejä, mitä sitkeiden valittajien kanssa kannattaa ja mitä ei kannata tehdä,
  • vinkkejä, miten asiakaspalvelijan tulee toimia uhkausten suhteen.

Koulutuksessa pohditaan myös, miten arvioida valitusten jatkumisen ja uusiutumisen mahdollisuuksia ja miten  asiakkaan hyvitystoiveita voidaan hallita ja selkeyttää asiakkaalle valituskäytäntöjen ja hyvitysten rajallisuutta.

Reklamaatioiden onnistunut hoitaminen on osa yrityksen imagon rakentamista ja ylläpitoa. Valitustilanteet voivat uhata yrityksen mainetta. Tätä silmällä pitäen koulutuksessa käsitellään myös, miten toimia, jos media astuu mukaan kuvioon.

Kohderyhmä

Kohtuuttomat valittajat -koulutus on suunnattu asiakaspalvelutehtävissä toimiville ja reklamaatioista vastaaville.

Kouluttaja

Totti KarpelaKohtuuttomat valittajat -kurssin kouluttajana toimii Totti Karpela. 30 vuotta turvallisuusalalla toiminut Totti on ehtinyt kerätä kokemuksia laaja-alaisesti eri teollisuuden alojen sekä asiantuntija- ja palvelualojen edustajien kouluttamisesta ja konsultoinnista. Erityisenä osaamisalueena asiakaspalvelun kehittäminen haasteellisten ja vaativien tilanteiden sekä asiakkaiden osalta, sekä tilanteiden ammattimainen hallinta. 

Vuosien aikana on hänellä kertynyt kokemuksia niin yksityisen turvallisuusalan palveluksesta kuin valtion palveluksessa poliisina. Totti on erikoistunut väkivalta- ja uhkatilanteiden ennakointiin, ahdistelutilanteisiin ja vainoamisrikoksiin, uhka-analyyseihin sekä lähestymiskieltoihin. Tämän lisäksi hänellä on myös pitkä kokemus esimiesten ja johtoryhmien valmentamisesta työpaikan sisäisten konflikti- ja viestintälanteiden sekä toimintamallien kehittämiseksi.

Totin koulutusten vaikuttavuus perustuu hänen käytännönläheiseen, energiseen ja organisaatioiden sekä osallistujien erityistoiveet huomioivaan tapaan kouluttaa – keskustelun ja vuorovaikutuksen tärkeyttä unohtamatta.

Kustannukset

11.10. Kauppakamarin koulutuksen hinnat:

440,00 € (+alv 24 %)

Jäsenetuhinta:  340,00 € (+alv 24 %)

Koulutusta järjestetään organisaatiokohtaisesti räätälöiden. Ota yhteyttä Mielenrauha Koulutuspalveluihin ja pyydä tarjous.

Ota yhteyttä

Haluatko tietää lisää koulutuksesta Reklamaatiotilanteiden ja kohtuuttomien valitusten hallinta? Täytä yhteystietosi, niin koulutuksen järjestäjä ottaa sinuun yhteyttä.

Mielenrauha Koulutuspalvelut Oy

Mielenrauha koulutuspalvelut Oy

Koulutusta haastaviin palvelu-, viestintä- ja vuorovaikutustilanteisiin

Mielenrauha Koulutuspalvelut Oy on alallaan suurin, yksinomaan haastavien tilanteiden hallintaan keskittynyt koulutus- ja asiantuntijayritys. Yli 1000 asiakkaan tarpeita palvelee kotimainen 5 hengen asiantuntijaryhmä  sekä 7 kansainvälistä asiantuntijaa. Mielenrauha Koulutuspalvelut tekee tiivistä yhteistyötä Hong Kongissa sijaitsevan Peace of Mind Ltd:n kanssa....


Lue lisää kouluttajasta Mielenrauha Koulutuspalvelut Oy ja katso koulutustarjonta täältä

Yhteystiedot

Mielenrauha Koulutuspalvelut Oy

PL 112
00140 Helsinki

 Näytä puhelinnumero
www.mielenrauha.com

Arvioinnit

Mielenrauha Koulutuspalvelut Oy   |   7.5.2015
Mukaansatempaava, valaiseva, annettiin hyvät "työkalut" käteen omaa työtä ajatellen.
          (5)
Mielenrauha Koulutuspalvelut Oy   |   7.5.2015
Kouluttaja oli hyvin asiaa tunteva. Sujuva käytös. Hyvin "supliikin" oloinen henkilö. Häntä kuunteli mielellään.
          (5)
Mielenrauha Koulutuspalvelut Oy   |   7.5.2015
Ok koulutus, hyvä että tauoista pidettiin kiinni. Koulutuksen sijoittuminen klo 9-13 väliselle ajalle ei ole kovin hyvä, parempi olis klo 8-12. (ehtisi lounaalle lounasaikana, hotellin lounastarjoilu loppuu klo 13.00
          (5)
Arvioinnit
Reklamaatiotilanteiden ja kohtuuttomien valitusten hallinta
Arvioinnit
          (4,6)
Perustuu 88 arviointiin
Näytä koulutuksen arvioinnit
Arvioinnit kouluttajasta
          (4,6)
Perustuu 570 arviointiin
Näytä kouluttajan kaikki arvioinnit
Yhteydenotto

Saadaksesi lisätietoa aiheesta Reklamaatiotilanteiden ja kohtuuttomien valitusten hallinta täytä seuraavat tiedot: