Valitse sivuston käyttötapa: Mobiili

Reklamaatiotilanteiden ja kohtuuttomien valitusten hallinta

Mielenrauha Koulutuspalvelut Oy
Yhteenveto
Sopimuksen mukaan
Sopimuksen mukaan
suomi
   
Helsinki, Useita paikkakuntia
Räätälöity / Asiakaskohtainen koulutus

Reklamaatiotilanteiden ja kohtuuttomien valitusten hallinta

Reklamaatiokoulutus asiakaspalveluun 

Opi selviämään kohtuuttomista asiakasvalituksista

Kohtuuttomat valittajat -asiakaspalvelukoulutus antaa konkreettisia ja helposti noudatettavia toimintamalleja kohtuuttomien valittajien ja valitusten hoitamiseen. 

Koulutuksessa käydään läpi erilaiset valittajien käyttäytymismallit: normaalit, epärehelliset ja sairaalloiset valittajat. Koulutuksessa puidaan myös, minkälaiset yritykset useiten saavat niskoilleen sitkeitä valittajia ja mistä sitkeän valittajan tunnistaa jo varhaisessa vaiheessa.

Reklamaatioiden ja valitusten hoitaminen yrityksen näkökulmasta

Koulutus tarjoaa teille:

  • konkreettisia ohjeita reklamaatioiden käsittelyyn ja esittelee toimivan valitustenhallintastrategian kohtuuttomien valitusten varalle,
  • tekniikoita keskittyä itse valitukseen eikä valittajan persoonaan,
  • konkreettisia keinoja, miten toimia kohtuuttomien vaatimusten, asiakkaan yhteistyön puutteen, riidan haastamisen tai perättömien väitteiden suhteen,
  • vinkkejä, mitä sitkeiden valittajien kanssa kannattaa ja mitä ei kannata tehdä,
  • vinkkejä, miten asiakaspalvelijan tulee toimia uhkausten suhteen.

Koulutuksessa pohditaan myös, miten arvioida valitusten jatkumisen ja uusiutumisen mahdollisuuksia ja miten  asiakkaan hyvitystoiveita voidaan hallita ja selkeyttää asiakkaalle valituskäytäntöjen ja hyvitysten rajallisuutta.

Reklamaatioiden onnistunut hoitaminen on osa yrityksen imagon rakentamista ja ylläpitoa. Valitustilanteet voivat uhata yrityksen mainetta. Tätä silmällä pitäen koulutuksessa käsitellään myös, miten toimia, jos media astuu mukaan kuvioon.

Kohderyhmä

Kohtuuttomat valittajat -koulutus on suunnattu asiakaspalvelutehtävissä toimiville ja reklamaatioista vastaaville.

Kouluttaja

Totti Karpela,Toimitusjohtaja, pääkouluttaja

Totti on toiminut kouluttajana jo vuodesta 1986 alkaen. Nykyisin lähes jokaisella mantereelle vuosittain kouluttava Totti on ehtinyt kerätä kokemuksia laaja-alaisesti eri teollisuuden alojen sekä asiantuntija- ja palvelualojen edustajien kouluttamisesta ja konsultoinnista. Totin koulutusten vaikuttavuus perustuu hänen käytännönläheiseen, energiseen ja organisaatioiden sekä osallistujien erityistoiveet huomioivaan tapaan kouluttaa – keskustelun ja vuorovaikutuksen tärkeyttä unohtamatta.

Totti-Karpela-kouluttaja-mielenrauha-koulutuspalvelut

Kustannukset

11.10. Kauppakamarin koulutuksen hinnat:

440,00 € (+alv 24 %)

Jäsenetuhinta:  340,00 € (+alv 24 %)

Koulutusta järjestetään organisaatiokohtaisesti räätälöiden. Ota yhteyttä Mielenrauha Koulutuspalveluihin ja pyydä tarjous.

Ota yhteyttä

Haluatko tietää lisää koulutuksesta Reklamaatiotilanteiden ja kohtuuttomien valitusten hallinta? Täytä yhteystietosi, niin koulutuksen järjestäjä ottaa sinuun yhteyttä.

Mielenrauha Koulutuspalvelut Oy

Mielenrauha koulutuspalvelut Oy

Koulutusta haastaviin palvelu-, viestintä- ja vuorovaikutustilanteisiin

Mielenrauhan koulutuspalvelut Oy on alansa suurin koulutus- ja asiantuntijayritys, joka on teettänyt yli 1000 kartoitusta haastavista palvelu-, vuorovaikutus-, ja poikkeustilanteista organisaatioissa. Yritys auttaa organisaatioita kehittämään ihmisten aiheuttamien sisäisten ja ulkoisten haasteiden sekä poikkeustilanteiden hallintaa. Mielenrauhan koulutuspalvelu Oy tarjoaa arvostettuja ja...


Lue lisää kouluttajasta Mielenrauha Koulutuspalvelut Oy ja katso koulutustarjonta täältä

Yhteystiedot

Mielenrauha Koulutuspalvelut Oy

PL 112
00140 Helsinki

 Näytä puhelinnumero
www.mielenrauha.com

Arvioinnit

Keskiarvo: 4,4

Perustuu 237 arviointiin

Koulutukseen osallistunut
(5)
Koulutukseen osallistunut
(5)
Luennointityyli oli innostava ja kolme tuntia meni hujauksessa, missään vaiheessa ei tullut katsottua kelloa!
Koulutukseen osallistunut
(5)
Arvioinnit
Arvioinnit
(4,4)
Perustuu 237 arviointiin
Näytä koulutuksen arvioinnit
Arvioinnit kouluttajasta
(4,4)
Perustuu 1356 arviointiin
Näytä kouluttajan kaikki arvioinnit
Yhteydenotto

Saadaksesi lisätietoa aiheesta Reklamaatiotilanteiden ja kohtuuttomien valitusten hallinta täytä seuraavat tiedot: