Pilz Skandinavien

paikassa Vantaa (+ 1 sijaintia)
Kysy lisätietoja koulutusorganisaatiolta 👍

Pilz Skandinavien

Pilz tarjoaa kattavan valikoiman koneturvallisuuteen ja automaatioon liittyviä kursseja. Kaikkien laitosten ja koneiden parissa työskentelevien on tärkeää tietää uusimmat koneturvallisuutta koskevat tiedot. Kaikki koneturvallisuutta koskevat kurssit ja seminaarit ovat tuoteneutraaleja.

Hyödynnä tietämystämme ja kokoa yksilöllinen koulutusohjelma sinulle ja työntekijöillesi.

Pätevyyskonseptimme avulla voit kehittää taitojasi vähitellen ja kouluttautua haluamallesi pätevyystasolle. Koulutuskurssimme on siksi jaettu neljään tasoon, jotka ulottuvat alkeistasolta asiantuntijasertifiointiin.Voit aloittaa heti haluamallasi tasolla,sillä monet kurssit rakentuvat toistensa päälle.

Autamme sinua mielellämme henkilökohtaisesti yksilöllisen jatkokoulutuksen suunnittelussa.

Tarjoamme käytännöllisiä ratkaisuja myös monimutkaisiin koneturvallisuuskysymyksiin. Pilzillä on yli 75 vuoden kokemus ja edustus yli 40 maassa ympäri maailmaa, joten koneturvallisuuskoulutuksemme järjestetään kansainvälisesti yhdenmukaisella tasolla ja omalla kielelläsi.

Tietoa Pilz Skandinavienista

Pilz Skandinavien K/S on Pilz GmbH & Co:n tytäryhtiö. Pilz GmbH & Co. on johtava turvallisen automaatioteknologian toimittaja, jolla on maailmanlaajuisesti yli 2600 työntekijää. Pilz Skandinavienin Suomen pääkonttori sijaitsee Vantaalla, Suomessa.

Pääkonttori sijaitsee Saksassa ja 40 tytäryhtiötä, jotka sijaitsevat kaikilla mantereilla, harjoittavat myyntiä ja tarjoavat sovellusratkaisuja paikan päällä. Tuotteisiin kuuluvat valvontareleet, turvareleet, ohjelmoitavat ohjausjärjestelmät, joita on saatavana myös turvallisuushyväksynnällä varustettuna, turvalliset väyläjärjestelmät, anturit, kuten valoverhot/valoesteet ja mekaaniset turvakytkimet, käyttöpaneelit, tekstinäytöt ja servoratkaisut.

Komponenttien lisäksi Pilz tarjoaa laajan valikoiman palveluja, kuten konsultointia, suunnittelua ja koulutusta. Pilz voi esimerkiksi auttaa suunnittelemaan koulutusohjelmia yrityksen työntekijöille tai toteuttaa koneiden turvallisuus-/riskinarviointeja, turvallisuuskonsepteja/-suunnittelua ja CE-merkintää.

Näytä kaikki koulutukset

Koulutukset

Turvallisuus
Koneturvallisuus Kesto Hinta Paikka Alkaa
CEFS - Certified Expert in Functional Safety 3 päivää 1 680 EUR Vantaa
CMSE® - Certified Machinery Safety Expert 4 päivää 2 350 EUR Vantaa
Koneturvallisuuden asiantuntija 21 tuntia 1 493 EUR Tampere
Koneturvallisuuden perusteet 14 tuntia 973 EUR Vantaa
Robottijärjestelmien turvallisuus 1 päivä 607 EUR Vantaa
Toiminnallinen turvallisuus standardien EN ISO 13849-1 ja EN/IEC 62061 mukaan 1 päivä 607 EUR Vantaa 12.11.2024
Turvallinen ihmisen ja robotin yhteistyö - HRC 1 päivä 607 EUR Vantaa

Ota yhteyttä

Haluatko tietää lisää kouluttajasta Pilz Skandinavien? Täytä yhteystietosi, niin kouluttaja ottaa sinuun yhteyttä.

reCAPTCHA logo Tämä sivusto on suojattu reCAPTCHA:lla, ja Googlen tietosuojakäytäntö ja käyttöehdot ovat voimassa.

Elannontie 5
01510 Vantaa