🎓 MBA-stipendin haku on avattu! Hae stipendiä 16.6. mennessä »

Asiakaslähtöisen digipalvelun suunnittelu ja hakukoneoptimointi

ProCom – Viestinnän ammattilaiset ry, paikassa Helsinki (+1 sijaintia)
Kesto
1 päivä
Hinta
555 - 655 EUR + alv 24 %
Seuraava toteutus
1 lokakuuta, 2024 (+2 toteutusta)
Toteutustapa
Lähiopetus, Etätoteutus
Kesto
1 päivä
Hinta
555 - 655 EUR + alv 24 %
Seuraava toteutus
1 lokakuuta, 2024 (+2 toteutusta)
Toteutustapa
Lähiopetus, Etätoteutus
alkaen 555 EUR + alv 24 % / osallistuja

Asiakaslähtöisen digipalvelun suunnittelu ja hakukoneoptimointi

ProCom – Viestinnän ammattilaiset ry

Mitä saamme tietää asiakkaistamme jo käytössä olevien analytiikka- ja markkinointityökalujen avulla? Mikä on tekoälyn rooli ja tulevaisuus sisältöjen tuottamisessa ja hakukonelöydettävyyden parantamisessa? Tässä käytännönläheisessä koulutuksessa opitaan luomaan käyttäjä- ja hakukoneystävällisiä digipalveluita erityisesti analytiikan, SEO-työkalujen ja tekoälyn avulla. Koulutuspäivän aikana opit pohtimaan, kenelle palvelua oikeastaan suunnitellaan ja kuinka sisältöjä kulutetaan. Koulutuksessa syvennyt myös laadukkaan ja saavuttettavan sisällön saloihin.

Koulutuspäivä

Koulutuksessa opitaan luomaan käyttäjä- ja hakukoneystävällisiä digipalveluita erityisesti analytiikan, SEO-työkalujen ja tekoälyn avulla.

Päivän aikana opit pohtimaan, kenelle palvelua oikeastaan suunnitellaan ja kuinka sisältöjä kulutetaan. Koulutuksessa syvennyt myös laadukkaan ja saavuttettavan sisällön saloihin. Laadukas sisältö tuo lisäarvoa käyttäjälleen ja palvelee organisaatiota myös parantamalla hakukonelöydettävyyttä. Digipalvelun löydettävyyteen paneudutaan erityisesti hakukonelöydettävyyden, verkkosivuanalytiikan ja digimarkkinoinnin kohdentamisen lähtökohdista. Käytännönläheisen koulutuksen jälkeen sinulla on käytössäsi tukku työkaluja hyödynnettäväksi jatkossa, tekoälyn tuomia mahdollisuuksia unohtamatta!

Koulutuksen sisältö

Kuka digipalvelua käyttää? Asiakasymmärrys digipalvelujen suunnittelun lähtökohtana.

  • Asiakasprofiilit palvelutarpeen ja tavoitteiden määrittäjinä – mitä saamme tietää asiakkaistamme jo käytössä olevien analytiikka- ja markkinointityökalujen avulla?
  • Asiakasdata hyötykäyttöön digitaalisen markkinoinnin suunnittelussa.
  • Työkalut asiakasymmärryksen lisäämiseen ja asiakasdatan jatkojalostukseen.

Kuinka palvelua käytetään? Hyvä käyttäjäkokemus digipalvelun tavoitteena.

  • Käyttäjäkokemus, käyttöliittymä ja palvelupolku – termit tutuiksi!
  • Verkkosivuanalytiikka sivustokokemuksen kirittäjänä ja organisaation tavoitteiden saavuttamisen mittarina.
  • Työkalut käyttäjäkokemuksen tutkimiseen ja kehittämiseen.

Lukeeko tätä kukaan? Laadukas sisältö asiakkaan, organisaation ja hakukonelöydettävyyden näkökulmasta.

  • Tavoitteena laadukas ja saavutettava sisältö.
  • Hakukoneoptimoidun sisällön tuottaminen.
  • Tekoäly ja SEO: Mikä on tekoälyn rooli ja tulevaisuus sisältöjen tuottamisessa ja hakukonelöydettävyyden parantamisessa?
  • Työkalut sisällön suunnitteluun ja laadun mittaamiseen.
  • Työkalut avainsanojen suunnitteluun, hakukonelöydettävyyden tutkimiseen ja mittaamiseen.

Seuraavat toteutukset

Tulossa 2 toteutusta

1 lokakuuta, 2024

  • Lähiopetus
  • Helsinki

1 lokakuuta, 2024

  • Etätoteutus
  • Verkossa

Kohderyhmä

Tämä koulutus on tarkoitettu viestinnän ja markkinoinnin ammattilaisille, jotka tahtovat parantaa sivuston löydettävyyttä ja varmistaa, että niin asiakas kuin organisaatiokin hyötyvät digipalvelusta.

Koulutuspaikka

ProComin toimisto / Online

Kouluttaja

Emma Lindqvist on digitaalisen markkinoinnin konsultti ja kokenut kouluttaja, joka syttyy ongelmanratkaisusta ja analytiikasta. Hän siirtyi LM Somecolle isosta hakukonelöydettävyyteen keskittyneestä firmasta, eikä varmasti ole toimialaa tai Google Ads -koukeroa, jota ei olisi tullut hänelle vastaan.

Emman koulutuksissa opitaan uutta hakukoneoptimoinnista ja -markkinoinnista, sosiaalisen median mainostyökaluista sekä mittaamisesta ja konversioista. Koulutuksissa ja sparrauksissa pohditaan usein relevanttien kohderyhmien rakentamista ja mainonnan tehokkuuden todentamista.

Emma on kouluttajana käytännönläheinen ja omia kokemuksiaan jakava, joten voit olla varma, että koulutuksissa käydään läpi työkalujen parhaita asetuksia, toimivia mainostoteutuksia ja vastaan tulleita teknisiä bugeja. Ovathan tilit ja pääsyoikeudet kunnossa koulutuksen alkaessa? Emman koulutuksissa työnnetään varmasti kädet saveen!

Kustannukset

Luokkahuonekoulutus (osallistuja paikan päällä) 495 eur jäsen / 655 eur ei-jäsen

Online-koulutus (osallistuja etäyhteydellä) 395 eur jäsen / 555 eur ei-jäsen

*hintoihin lisätään alv-osuus 24 %.

Ota yhteyttä

Ota yhteyttä

Haluatko tietää lisää koulutuksesta Asiakaslähtöisen digipalvelun suunnittelu ja hakukoneoptimointi? Täytä yhteystietosi, niin koulutuksen järjestäjä ottaa sinuun yhteyttä.

reCAPTCHA logo Tämä sivusto on suojattu reCAPTCHA:lla, ja Googlen tietosuojakäytäntö ja käyttöehdot ovat voimassa.
ProCom – Viestinnän ammattilaiset ry
Kasarmikatu 23 A 5
00130 Helsinki

ProCom – Viestinnän ammattilaiset ry

ProCom on yhteiskunnallisesti vaikuttava viestinnän ammattilaisten järjestö – verkosto, kehittäjä ja media. ProCom toimii jäsentensä osaamisen kehittäjänä, yhteistyöfoorumina ja alan vaikuttajana. Jäseninä on noin 2 600 viestinnän parissa työskentelevää ammattilaista – asiantuntijoita, viestintäpäälliköitä, viestintäjohtajia, viestintäalan yrittäjiä ja konsultteja, jotka työskentelevät...

Lue lisää kouluttajasta ProCom – Viestinnän ammattilaiset ry ja katso koulutustarjonta täältä

Sponsoroitu