Brändin rakentaminen & brändi-identiteetti digikanavissa

ProCom – Viestinnän ammattilaiset ry
Yhteenveto
6 tuntia
Alkaen jäsenhinta
   
Helsinki, Verkossa
Koulutus
ProCom – Viestinnän ammattilaiset ry

Brändin rakentaminen & brändi-identiteetti digikanavissa

Haluatko tietää, miten brändi viedään onnistuneesti digikanaviin ja miten sitä rakennetaan systemaattisesti? Brändin esiintuominen digikanavissa, kuten sosiaalisessa mediassa, on ratkaiseva tekijä brändiin sitouttamisessa. Brändin selkeä määrittäminen tone of voicesta visuaaliseen ilmeeseen raamittaa kaikkea organisaation tekemistä. Tässä koulutuspäivässä syvennytään siihen, miten brändi tuodaan eloon onnistuneesti. Koulutuksen päätavoitteena on inspiroida ja opettaa käytännön esimerkkien kautta sitä, miten brändi näkyy digikanavissa onnistuneesti.

Koulutus jakautuu kahteen osaan:

1) Brändi digikanavissa: Käymme läpi, mistä eri osa-alueista brändi koostuu ja miten se ilmenee digikanavissa. Tästä rakentuu ‘checklist’ brändille digissä.
2) Oman brändin nykytila: käytännön harjoitusten kautta katsaus oman organisaation brändin viemiseen digikanaviin.

Päivän jälkeen osaat perustella organisaatiossasi, miksi brändin näkyvyys digikanavissa on tärkeää, miten se viedään digikanaviin luovasti brändille sopivalla tavalla, mitä tekemisessä kannattaa ottaa huomioon ja mitä asioita lähdetään kehittämään.

Kiinnostuitko koulutuksesta?

Jos haluat lisätietoa aiheesta Brändin rakentaminen & brändi-identiteetti digikanavissa, klikkaa alta ja täytä yhteydenottolomake. Kysymyksesi lähetetään suoraan koulutuksen järjestäjälle.

Kohderyhmä

Koulutus on tarkoitettu sinulle, joka mietit organisaation digipresenssin kehittämistä enemmän brändin lähtökohdista.

Aikataulu

9–12 Brändi digikanavissa: Mitä ja miksi? Inspiraation ja asiantuntijuuden kautta selvitämme miksi brändin onnistunut olemus digikanavissa on niin tärkeää.

  • Miten brändi voi näkyä digikanavissa? 
  • Miten rakennan brändiä digikanavissa?
  • Mikä on brändi-identiteetti ja miten tuon sen esiin digikanavissa, etenkin sosiaalisessa mediassa?
  • Brändi ja luovuus
  • Keskustelua

13–15 Brändi digikanavissa: Miten? Käytännön harjoitusten kautta katsaus brändin viemiseen digikanaviin.

  • Brändi audit -ennakkotehtävä ja läpikäyminen
  • Tehtäviä ja keskustelua

Koulutuspaikka

ProComin koulutustila / Etätoteutus

Kouluttaja

Enoma Edevbaro, Social Media & Influencer Marketing Lead

Enoma Edevbaro on markkinointi- ja viestintätoimisto SEKin sosiaalisen median ja vaikuttajamarkkinoinnin asiantuntija. Hän on työskennellyt digimarkkinoinnin parissa sekä ulkomailla että Suomessa ja konsultoinut yrityksiä sosiaalisen median tehostamisessa.

Jarno Luotonen, Executive Creative Director

Jarnolla on lähes 20 vuoden kokemus brändien rakentamisesta. Roolissaan vastaavana luovana johtajana Jarno on työskennellyt SEKissä lukuisissa erilaisten brändin määrittely-, kehitys-, ja kirkastusprojekteissa.

Kustannukset

Luokkahuonekoulutus (osallistuja paikan päällä)

495e jäsen / 655e ei-jäsen

Online-koulutus (osallistuja etäyhteydellä)

355e jäsen / 525e ei-jäsen

*hintoihin lisätään alv-osuus 24 %.

Ota yhteyttä

Haluatko tietää lisää koulutuksesta Brändin rakentaminen & brändi-identiteetti digikanavissa? Täytä yhteystietosi, niin koulutuksen järjestäjä ottaa sinuun yhteyttä.

ProCom – Viestinnän ammattilaiset ry

ProCom – Viestinnän ammattilaiset ry

ProCom on yhteiskunnallisesti vaikuttava viestinnän ammattilaisten järjestö – verkosto, kehittäjä ja media. ProCom toimii jäsentensä osaamisen kehittäjänä, yhteistyöfoorumina ja alan vaikuttajana. Jäseninä on noin 2 600 viestinnän parissa työskentelevää ammattilaista – asiantuntijoita, viestintäpäälliköitä, viestintäjohtajia, viestintäalan yrittäjiä ja konsultteja, jotka työskentelevät...


Lue lisää kouluttajasta ProCom – Viestinnän ammattilaiset ry ja katso koulutustarjonta täältä

Yhteystiedot

ProCom – Viestinnän ammattilaiset ry

Kasarmikatu 23 A 5
00130 Helsinki

 Näytä puhelinnumero

Arvioinnit
Arvioinnit
Arvioi tämä koulutus ensimmäisenä.

Arvioinnit kouluttajasta
(5,0)
Perustuu 2 arviointiin
Näytä kouluttajan kaikki arvioinnit
Ota yhteyttä

Saadaksesi lisätietoa aiheesta Brändin rakentaminen & brändi-identiteetti digikanavissa täytä seuraavat tiedot: