5,0 (2 Arvioinnit)

ProCom – Viestinnän ammattilaiset ry

paikassa Helsinki (+ 3 sijaintia)
Kysy lisätietoja koulutusorganisaatiolta 👍

ProCom – Viestinnän ammattilaiset ry

ProCom on yhteiskunnallisesti vaikuttava viestinnän ammattilaisten järjestö – verkosto, kehittäjä ja media. ProCom toimii jäsentensä osaamisen kehittäjänä, yhteistyöfoorumina ja alan vaikuttajana. Jäseninä on noin 2 600 viestinnän parissa työskentelevää ammattilaista – asiantuntijoita, viestintäpäälliköitä, viestintäjohtajia, viestintäalan yrittäjiä ja konsultteja, jotka työskentelevät yksityisellä sektorilla, julkishallinnossa ja järjestöissä. ProCom tarjoaa viestintäalan ammattilaisille vuorovaikutusfoorumin, jonka jäsenet pääsevät vaikuttamaan alan kehitykseen ja toimintamalleihin Suomessa.

ProCom edistää viestijöiden ammatillista kehittymistä

ProComin tavoitteena on viestijän ammatti-identiteetin monialaisuus ja selkeys, sekä viestinnän brändin kirkkaus ja sen kysynnän kasvu.

ProComin visiona on maailman vastuullisin viestintäkulttuuri. Vastuullinen viestintäkulttuuri tarkoittaa alan ammattilaisuutta. Viestintää tehdään avoimesti, vastuullisesti ja läpinäkyvästi. Viestinnän ammattilaiset ylläpitävät ja edistävät hyviä viestintätapoja ja eettistä, ammattimaista viestintäkulttuuria toimintaympäristöissään, mutta samalla he myös ottavat haltuun vastuullisuutta yritys- ja yhteiskuntavastuun substanssiosaajina. ProComin tehtävänä on edistää viestijöiden ammatillista kehittymistä ja sen avulla lujittaa viestinnän asemaa yrityksissä, organisaatioissa ja koko yhteiskunnassa. Tarjoamme viestijöille vahvan yhteisön, jossa jokainen pääsee kehittämään omaa osaamistaan vertaistuen ja korkealaatuisten koulutusten avulla.

Järjestön tärkeimpiä tehtäviä on:

• päivittää ja valvoa alan eettisiä sääntöjä sekä yhteisöviestinnän periaatteita
  • tarjota jäsenille mahdollisuuksia oppia toisiltaan kouluttamalla ja tarjoamalla verkostoitumismahdollisuuksia
  • seurata alan kansainvälistä kehitystä
  • aloittaa ja pitää yllä keskustelua viestinnästä ja viestinnän merkityksestä sekä
  • tehdä viestintäalan tutkimusta

ProCom on Suomen suurin viestinnän ammattilaisten järjestö ja yksi alan vanhimpia järjestöjä Euroopassa. Ensimmäinen rauhanajan viestintäalan järjestö perustettiin nimellä Tiedotusmiehet ry vuonna 1947. Sen rinnalle syntyi 1955 Suomen Henkilöstölehtien yhdistys. Nämä kaksi yhdistyivät vuonna 1978 nimellä Suomen Tiedottajien Liitto, josta tuli myöhemmin ProCom – Viestinnän ammattilaiset ry.

Tutustu koulutustarjontaan alla olevasta listauksesta.

Täyttämällä yhteydenottolomakkeen saat tarkempia tietoja koulutuksista.

Näytä kaikki koulutukset

Koulutukset

IT / Tietoliikenne
AI / Tekoäly Kesto Hinta Paikka Alkaa
Tekoäly & digiviestintä -koulutuskokonaisuus 2024 1 vuosi 2 650 EUR-3 200 EUR Useita (2)
Viestintä
Johtajan henkiset taidot ja sisäinen viestintä 1 päivä 555 EUR-655 EUR Useita (2) 18.4.2024
Johtamisviestinnän koulutuskokonaisuus 2024 1 vuosi 2 650 EUR-3 200 EUR Useita (2)
Kriisiviestinnän intensiivikurssi: Hyvä paha kriisi – kriisit ja organisaatiot 2 päivää 1 010 EUR-1 270 EUR Useita (2)
Liiketoiminta, viestintä ja strategia 1 päivä 555 EUR-655 EUR Useita (2)
Organisaatiokulttuuri ja työyhteisöviestintä 1 päivä 555 EUR-655 EUR Useita (2)
Sisältöstrategia ja digisisällöt: Verkkotekstit ja copywriting 1 päivä 555 EUR Verkossa 7.5.2024
Sosiaalinen vastuullisuus: DEI – monimuotoisuus, yhdenvertaisuus, inklusiivisuus 1 päivä 555 EUR-655 EUR Useita (2) 21.5.2024
Teknologiamurros viestinnässä ja tekoälysovellukset 1 päivä 355 EUR-495 EUR Useita (2)
Vastuullisuusviestinnän intensiivikurssi 2 päivää 670 EUR-950 EUR Useita (2)
Vastuullisuusviestinnän koulutuskokonaisuus 2024 1 vuosi 2 650 EUR-3 200 EUR Useita (2)
Kriisiviestintä
Kriisiviestintä muutoksessa -koulutusohjelma 2024 6 kuukautta 4 490 EUR Useita (2)
Tiedotus / PR
Viestinnän johtaminen 1 päivä 355 EUR-495 EUR Useita (2)

Ota yhteyttä

Haluatko tietää lisää kouluttajasta ProCom – Viestinnän ammattilaiset ry? Täytä yhteystietosi, niin kouluttaja ottaa sinuun yhteyttä.

reCAPTCHA logo Tämä sivusto on suojattu reCAPTCHA:lla, ja Googlen tietosuojakäytäntö ja käyttöehdot ovat voimassa.

ProCom Facebookissa

Kasarmikatu 23 A 5
00130 Helsinki

Puhelin: +358 9 135 7775