Valitse sivuston käyttötapa: Mobiili

Moderni oma media ja visuaalinen sisältöstrategia

ProCom – Viestinnän ammattilaiset ry
Yhteenveto
5 tuntia
330 EUR + alv 24 %
19.11.2020 09.00
   
Etätoteutus
Verkossa
Koulutus
Moderni oma media ja visuaalinen sisältöstrategia / ProCom – Viestinnän ammattilaiset ry

Moderni oma media ja visuaalinen sisältöstrategia

Supersuosittu suunnitelmallinen sisältöstrategiakoulutus saa nyt jatkoa! Tässä koulutuspäivässä keskitymme kahteen erilliseen mutta toisiaan tukevaan teemaan sisältöstrategisesta näkökulmasta: moderniin omaan mediaan ja sen rakennuspalikoihin sekä visuaaliseen vaikuttamiseen.

Miten organisaatiosi oma media pärjää yhä tihentyvässä mediamaailmassa? Pitäisikö sitä päivittää? Moderni oma media huomioi sekä dialogiloikan että markkinoinnissa käytetyt ostajapersoonat. Lähdetään yhdessä etsimään oman median uutta, modernia tulemista! Kaikki tunnistavat visuaalisuuden merkityksen kohdeyleisön huomion tavoittamisessa. Yhä useampi yritys panostaakin visuaaliseen sisältöön niin tiedon kuin tunteiden tehokkaana välittäjänä. Koulutuksessa tutustutaan visuaalisen sisältöstrategiaan ja etsitään kuvallisia keinoja entistä vaikuttavamman sisällön luomiseen.

Rakenna moderni oma media ja opi visualisoimaan viestintää

Tässä koulutuspäivässä keskitymme kahteen erilliseen mutta toisiaan tukevaan teemaan: moderniin omaan mediaan ja sen rakennuspalikoihin sekä visuaaliseen sisältöstrategiaan. Päivän aikana pohdimme modernin oman median uusia ulottuvuuksia ja haemme sille lainalaisuuksia niin viestinnän, markkinoinnin kuin brändinrakentamisenkin saralta.

Tutustumme myös visuaalisen sisältöstrategian käsitteeseen ja etsimme kuvallisia keinoja vaikuttavamman sisällön luomiseen. Ohjelmassa mm. tiedon visualisoinnin keinoja ja esimerkkejä onnistuneista toteutuksista samoin kuin vinkkejä siihen, kuinka hyödyntää brändi-ilmettä myös sosiaalisessa mediassa.

Koulutuksen jälkeen sinulla on:

  • Käsitys modernista omasta mediasta osana vaikuttavaa yritysviestintää.
  • Käsitys tavoitteellisesta visuaalisesta viestinnästä ja edukseen erottuvasta visuaalisesta sisällöstä.
  • Työkaluja modernin oman median rakentamiseen.
  • Työkaluja visuaalisen sisältöstrategian rakentamiseen.
  • Työkaluja hyödyntää brändi-ilmettä myös sosiaalisessa mediassa.

Kiinnostuitko koulutuksesta?

Jos haluat lisätietoa aiheesta Moderni oma media ja visuaalinen sisältöstrategia, klikkaa alta ja täytä yhteydenottolomake. Kysymyksesi lähetetään suoraan kouluttajalle.

Kohderyhmä

Koulutus on suunnattu sisältöstrategiaa käytännössä jo hyödyntäville viestinnän/markkinointiviestinnän asiantuntijoille ja päälliköille, jotka haluavat kehittää organisaation omaa mediaa ja visuaalisuutta sekä tehdä vaikuttavaa viestintää verkossa.

Aikataulu

Moderni oma media klo 9-11.30

Oma media 2.0 = Moderni oma media

  • Organisaation mediakenttä elää ja kehittyy – miten pysyä mukana?
  • Moderni oma media osana vaikuttavaa yritysviestintää

Tauko (15 min)

Modernin oman median sisältöstrategisia elementtejä

  • Teoriaa ja tehtäviä

Lounastauko

Visuaalinen sisältöstrategia klo 12.30-14.00

  • Tavoitteellinen visuaalinen viestintä
  • Edukseen erottuva sisältö
  • Tiedon visualisointi

Koulutuspaikka

ProCom järjestää syksyn koulutuspäivät webinaareina GoToWebinar-alustalla.

Miten webinaari toimii?

Webinaarikoulutus toteutetaan GoToWebinar-järjestelmän avulla.

Miten webinaariin osallistutaan tietokoneella ja mobiililaitteella?

  • Tietokoneessa on oltava Windows- tai Mac OS -käyttöjärjestelmä.
  • Webinaariin liittymisen yhteydessä pieni maksuton GoToOpener-työpöytäsovellus asennetaan automaattisesti tietokoneellesi.
  • Tableteille ja älypuhelimille on saatavissa maksuton GoToWebinar-sovellus, joka on ladattava laiteen sovelluskaupasta ja asennettava ennen osallistumista.

Miten webinaariin liitytään?

  • Webinaariin liitytään klikkaamalla webinaarijärjestelmän lähettämässä sähköpostiviestissä olevaa osallistumispainiketta.
  • Paikalle kannattaa tulla 10-15 minuuttia ennen tilaisuuden ilmoitettua alkamisajankohtaa, jotta yhteys varmasti ehtii muodostua ajoissa. 
  • Mobiililaitteilla voi liittyä myös syöttämällä sovellukseen webinaarin ID-numeron. ID-numero on muodossa XXX-XXX-XXX ja löydät sen vahvistus- ja muistutusviestien alaosasta.

Kouluttaja

Sari Sohlström, Strategist, sparraava valmentaja

Sari Sohlström on brändikehitykseen, strategiseen viestintään ja sisältömarkkinointiin erikoistunut strategi, jonka intohimona on herätellä organisaatioita dialogiin ja vaikuttavaan viestintään. Ja koska erityisesti sosiaalisen median voima on verkostoissa ja vuoropuhelussa, hän valmentaa ja aktivoi myös organisaatioiden johtoa, myyntiä ja asiantuntijoita hyödyntämään sosiaalista mediaa osana modernia työnkuvaa.

Lotta Kinnunen, Creative Consultant, etä- ja lähivalmentaja
Konseptoitua sisältöä, kohderyhmäymmärrystä ja käytännön tekemistä – siinä tiivistettynä Lotta Kinnusen erikoisosaaminen etä- ja lähivalmentajana. Englannista haettu syventyminen brändiviestintään ja psykologiaan kulutuspäätösten taustalla näkyvät Lotan valmennuksissa erityisesti asiakas- ja sisältökeskeisyytenä.

Kustannukset

  • Etänä osallistuminen, webinaari (jäsenhinta) 330 €
  • Etänä osallistuminen, webinaari (ei jäsenet) 440 €

Hintoihin lisätään alv. 24 %.

Mikäli organisaatiostasi osallistuu kaksi tai useampi, saavat kaikki koulutuksen hinnasta 15 % alennuksen. Alennusta ei voi yhdistää muihin alennuksiin. Mikäli suoritat ProComPRO-kokonaisuutta, sisältyy koulutuspäivä kokonaisuutesi hintaan.

Ota yhteyttä

Haluatko tietää lisää koulutuksesta Moderni oma media ja visuaalinen sisältöstrategia? Täytä yhteystietosi, niin koulutuksen järjestäjä ottaa sinuun yhteyttä.

ProCom – Viestinnän ammattilaiset ry

ProCom - Viestinnän ammattilaiset ry

ProCom - Viestinnän ammattilaiset ry

ProCom on yhteiskunnallisesti vaikuttava viestinnän ammattilaisten järjestö – verkosto, kehittäjä ja media. ProCom toimii jäsentensä osaamisen kehittäjänä, yhteistyöfoorumina ja alan vaikuttajana. Jäseninä on noin 3 000 viestinnän parissa työskentelevää ammattilaista – tiedottajia, viestintäpäälliköitä, viestintäjohtajia, viestintäalan yrittäjiä ja konsultteja, jotka työskentelevät...


Lue lisää kouluttajasta ProCom – Viestinnän ammattilaiset ry ja katso koulutustarjonta täältä

Yhteystiedot

ProCom – Viestinnän ammattilaiset ry

Kasarmikatu 23 A 5
00130 Helsinki

 Näytä puhelinnumero

Arvioinnit
Arvioi tämä koulutus ensimmäisenä.
Yhteydenotto

Saadaksesi lisätietoa aiheesta Moderni oma media ja visuaalinen sisältöstrategia täytä seuraavat tiedot:

Tämäkin voisi kiinnostaa sinua...

Kehitä viestintäosaamistasi!

Viestintä kuuluu kaikille: syvennä osaamistasi ja varaudu tuleviin viestintähaasteisiin suosituissa ProComin koulutuksissa tai PRO-koulutusohjelmissa!

Saatat olla kiinnostunut myös näistä: