Valitse sivuston käyttötapa: Mobiili

Etsitkö etäkoulutusta? Kokosimme verkko- ja etäkoulutukset tänne »

Vaikuttajamarkkinointi viestinnän strategisena työkaluna - webinaari

ProCom – Viestinnän ammattilaiset ry
Yhteenveto
5 tuntia
   
Verkossa
Koulutus
http://tapahtumat.procom.fi.pwire.fi/tapahtumat/vaikuttajamarkkinointi-viestinnan-strategisena-tyokaluna/

Vaikuttajamarkkinointi viestinnän strategisena työkaluna - webinaari

Tässä koulutuspäivässä keskitytään vaikuttajamarkkinointiin viestinnän ja markkinoinnin strategisena työkaluna sekä vaikuttajayhteistyön vastuullisuuteen ja somevaikuttajien rooliin yhteiskunnallisessa viestinnässä. Webinaarin aikana opit, miten tehdään strategista vaikuttajayhteistyötä ja saavutetaan liiketoimintaa edistäviä tuloksia ja integroidaan vaikuttajayhteistyö osaksi muuta viestintää. Webinaarissa käydään läpi ajankohtaisia caseja ja tutkimustuloksia.  

Webinaarin jälkeen sinulla on:

  • Selkeä käsitys vaikuttajayhteistöiden mahdollisuuksista osana markkinoinnin ja viestinnän kokonaisuutta
  • Liiketoiminnan tavoitteista johdetut vaikuttajamarkkinoinnin tavoitteet ja mittarit tuleville toimenpiteille
  • Kiteytetty ydinviesti ja teemat tuleviin vaikuttajayhteistöihin
  • Etenemissuunnitelma vaikuttajamarkkinoinnin integroimiseen ja monipuoliseen hyödyntämiseen
  • Lista vaikuttajatyypeistä, jotka ovat relevantteja ostopolun eri vaiheissa
  • Työkalut vaikuttajavalinnan tekemiseen
  • Kyky valita oikeat mittarit erityyppisille kampanjoille.

Webinaarikoulutus toteutetaan GoToWebinar-järjestelmän avulla.

Kiinnostuitko koulutuksesta?

Jos haluat lisätietoa aiheesta Vaikuttajamarkkinointi viestinnän strategisena työkaluna - webinaari, klikkaa alta ja täytä yhteydenottolomake. Kysymyksesi lähetetään suoraan kouluttajalle.

Kohderyhmä

Koulutuksesta hyötyvät eniten markkinointiviestinnän ja viestinnän johto-, päällikkö- ja asiantuntijatehtävissä toimivat sekä yrityksen, järjestön tai julkisen sektorin organisaationsa vaikuttajamarkkinoinnin monipuolisesta hyödyntämisestä kiinnostuneet ammattilaiset.

Aikataulu

  • 9-10 Vaikuttajayhteistöiden trendit ja mahdollisuudet 
  • 10-11 Vaikuttajamarkkinoinnin prosessi
  • 11-11.30 Näin asetat tavoitteet ja mittarit erityyppisille yhteistöille
  • 11.30-12.30 Lounastauko
  • 12.30 Vaikuttajan valinta ja vaikuttajien yhteiskunnallinen rooli
  • 13.30 Vaikuttajayhteistyön reunaehdot ja työkalut
  • 14.00 Koulutus päättyy

(kellonajat ovat suuntaa antavia)

Kouluttaja

Inna-Pirjetta Lahti on vastuullisen vaikuttajamarkkinonnin edelläkävijä ja kasvuyritys PING Helsingin perustaja ja toimitusjohtaja. Inhimillisyys, ilmiöt ja osallistaminen ovat osa rohkeasti uusiin tilanteisiin uskovan yrittäjän dna:ta. Inna-Pirjetta yhdistää sujuvasti viestinnän, markkinoinnin ja myynnin tuoden inspiroiviin valmennuksiinsa myös ajankohtaisia esimerkkejä käytännön elämästä.

Hän uskoo, että tuloksellinen vaikuttajayhteistyö kunnioittaa ja palvelee kaikkia osapuolia ja perustuu aitoihin kohtaamisiin ihmisiltä ihmisille. Inna-Pirjetta on ollut merkittävässä roolissa somevaikuttajien yhteiskunnallisen vastuun kehittämisessä mm. Valtioneuvoston #faktaakoronasta hankkeen takana. 

Koulutukseltaan Inna-Pirjetta on VTM Helsingin Yliopistosta.

Kustannukset

Webinaarikoulutuksen hinta on ProComin jäsenille 330 euroa + alv. 24 %, muille 440 euroa + alv. 24 %. Hinta sisältää koulutuksen ja koulutusmateriaalin. Osallistumalla webinaariin sitoudut maksamaan koulutuspäivän.

Mikäli organisaatiostasi osallistuu kaksi tai useampi, saavat kaikki koulutuksen hinnasta 15 % alennuksen. Alennusta ei voi yhdistää muihin alennuksiin. Mikäli suoritat PRO-kokonaisuutta, sisältyy koulutuspäivä kokonaisuuden hintaan.

Ota yhteyttä

Haluatko tietää lisää koulutuksesta Vaikuttajamarkkinointi viestinnän strategisena työkaluna - webinaari? Täytä yhteystietosi, niin koulutuksen järjestäjä ottaa sinuun yhteyttä.

ProCom – Viestinnän ammattilaiset ry

ProCom - Viestinnän ammattilaiset ry

ProCom - Viestinnän ammattilaiset ry

ProCom on yhteiskunnallisesti vaikuttava viestinnän ammattilaisten järjestö – verkosto, kehittäjä ja media. ProCom toimii jäsentensä osaamisen kehittäjänä, yhteistyöfoorumina ja alan vaikuttajana. Jäseninä on noin 3 000 viestinnän parissa työskentelevää ammattilaista – tiedottajia, viestintäpäälliköitä, viestintäjohtajia, viestintäalan yrittäjiä ja konsultteja, jotka työskentelevät...


Lue lisää kouluttajasta ProCom – Viestinnän ammattilaiset ry ja katso koulutustarjonta täältä

Yhteystiedot

ProCom – Viestinnän ammattilaiset ry

Kasarmikatu 23 A 5
00130 Helsinki

 Näytä puhelinnumero

Arvioinnit
Arvioi tämä koulutus ensimmäisenä.
Yhteydenotto

Saadaksesi lisätietoa aiheesta Vaikuttajamarkkinointi viestinnän strategisena työkaluna - webinaari täytä seuraavat tiedot:

Saatat olla kiinnostunut myös näistä: