Valitse sivuston käyttötapa: Mobiili

Webinaaripäivä tulee jälleen to 23.9. Katso ohjelma ja ilmoittaudu ➡

Viestintä asiakaskokemuksen ytimeen

ProCom – Viestinnän ammattilaiset ry
Yhteenveto
2 päivää
330 EUR + alv 24 %
28.9.2021
   
Etätoteutus
Verkossa
Koulutus
Viestintä asiakaskokemus

Viestintä asiakaskokemuksen ytimeen

Asiakaskokemuksen nousu strategisen johtamisen ytimeen tekee viestintäosaamisesta entistä tärkeämpää. Viestintä on myös yhä enemmän kaikkien asia, koska asiakkaan kokemus syntyy vuorovaikutuksessa laajasti organisaation kaikkien ihmisten ja kanavien kanssa. Kaipaatko työkaluja ja parhaita käytäntöjä siihen, miten kehittää asiakaskokemusta viestinnällä? Oletko miettinyt, miten meneillään oleva muutos kohti asiakaslähtöisyyttä vaikuttaa niin omaan työhösi kuin viestintään yleisemmin?

Tässä inspiroivaksi kehutussa koulutuksessa asiakaskokemuksen ja viestinnän palat loksahtelevat raikkaalla tavalla paikoilleen – työkalut, tehtävät ja käytännön esimerkit auttavat sinua soveltamaan oppimaasi arjessa.

Toteutus

Koulutus järjestetään kahdessa kolmen tunnin osassa. Ensimmäinen kolmen tunnin koulutusaamupäivä antaa oivalluksia asiakaslähtöisen viestinnän muotoilun periaatteisiin ja työkaluihin, ja koulutuksen toinen osa auttaa sinua soveltamaan edellisiä käytännössä.

Koulutus on osa KasvuPRO-koulutusohjelmaa.

Kiinnostuitko koulutuksesta?

Jos haluat lisätietoa aiheesta Viestintä asiakaskokemuksen ytimeen, klikkaa alta ja täytä yhteydenottolomake. Kysymyksesi lähetetään suoraan kouluttajalle.

Kohderyhmä

Koulutus sopii niin asiakaskokemuksen kehittämisestä kiinnostuneille viestijöille kuin asiakaskokemuksesta vastaaville, jotka haluat oppia lisää viestinnän keinoista asiakassuhteen syventämisessä.

Aikataulu

Koulutuspäivä 1 ti 28.9. klo 9–12

  • Asiakaskokemuksen merkitys kasvaa – miten se vaikuttaa viestintään?
  • Miten asiakasymmärrystä kerrytetään?
  • Asiakasmatka viestinnän työkaluna
  • Tehtävä: asiakkaan odotukset ja asiakasmatka

Koulutuspäivä 2 to 30.9. klo 9–12

  • Asiakaskokemuksen johtaminen viestinnällä
  • Vaikuttavan viestinnän malli asiakaskokemuksen kehittämisen työkaluna
  • Tehtävä: kokeillaan käytännössä sekä jaetaan opit ja kopit

Kouluttaja

Strategisen viestinnän ammattilainen, palkittu tietokirjailija ja rakastettu kouluttaja, Valoria Oy:n perustaja ja toimitusjohtaja Kati Keronen.

Kustannukset

  • Etänä osallistuminen, webinaari (jäsenhinta) 330 €
  • Etänä osallistuminen, webinaari (ei jäsenet) 440 €

Hintoihin lisätään alv. 24 %.

Mikäli organisaatiostasi osallistuu kaksi tai useampi, saavat kaikki koulutuksen hinnasta 15 % alennuksen. Alennusta ei voi yhdistää muihin alennuksiin. Mikäli suoritat ProComPRO-kokonaisuutta, sisältyy koulutuspäivä kokonaisuutesi hintaan.

Viimeinen peruutuspäivä on kahta viikkoa (14 vrk) ennen tilaisuutta. Mikäli osallistuminen perutaan tämän jälkeen (3–13 vrk ennen tilaisuutta), laskutetaan 50 % tilaisuuden hinnasta. Kaksi (2) arkipäivää ennen tilaisuutta tai sen jälkeen tehdyistä peruutuksista veloitetaan koko osallistumismaksu. Osallistujan vaihto koulutukseen on maksutonta.

Ota yhteyttä

Haluatko tietää lisää koulutuksesta Viestintä asiakaskokemuksen ytimeen? Täytä yhteystietosi, niin koulutuksen järjestäjä ottaa sinuun yhteyttä.

ProCom – Viestinnän ammattilaiset ry

ProCom - Viestinnän ammattilaiset ry

ProCom on yhteiskunnallisesti vaikuttava viestinnän ammattilaisten järjestö – verkosto, kehittäjä ja media. ProCom toimii jäsentensä osaamisen kehittäjänä, yhteistyöfoorumina ja alan vaikuttajana. Jäseninä on noin 3 000 viestinnän parissa työskentelevää ammattilaista – tiedottajia, viestintäpäälliköitä, viestintäjohtajia, viestintäalan yrittäjiä ja konsultteja, jotka työskentelevät...


Lue lisää kouluttajasta ProCom – Viestinnän ammattilaiset ry ja katso koulutustarjonta täältä

Yhteystiedot

ProCom – Viestinnän ammattilaiset ry

Kasarmikatu 23 A 5
00130 Helsinki

 Näytä puhelinnumero


Arvioinnit
Arvioi tämä koulutus ensimmäisenä.
Ota yhteyttä

Saadaksesi lisätietoa aiheesta Viestintä asiakaskokemuksen ytimeen täytä seuraavat tiedot: