ProWork Valmennus Oy

paikassa Turku (+ 2 sijaintia)
Kysy lisätietoja koulutusorganisaatiolta 👍

ProWork Valmennus Oy

Ihminen ylittää kosken siltaa pitkin

ProWork Valmennus Oy – Enemmän tuloksia

ProWork Valmennus Oy tarjoaa kattavia palveluita yrityksille sekä yksityishenkilöille. Tarjoamme sekä valmiita että räätälöityjä koulutuksia, työnohjausta, yritysvalmennusta ja coachingia sekä psyko- ja lyhytterapiaa.

Toimimme joustavasti, eettisesti ja asiakaslähtöisesti.

Keskeisimmät koulutukset ja palvelut

• Koulutukset, esimerkiksi
    • lyhytterapiakoulutuksemme tarjoaa työkalut kognitiiviseen ja ratkaisukeskeiseen toimintatapaan, ja sisältää runsaasti käytännön harjoittelua
    • neuropsykiatrinen (nepsy) valmentaja -koulutus
    • anoreksian neuropsykologiaa
    • HFR - hallittu fyysinen rajoittaminen -koulutus
    • työnohjaajakoulutukset
    • työhyvinvointi ja työssä jaksaminen
    • toimiva työyhteisö

• Räätälöidyt koulutukset yrityksen tarpeen mukaan, kuten
    • tietosuojakoulutus, joka mahdollistaa juuri teidän yrityksenne tarpeiden huomioimisen ja tarjoaa konkreettisia ratkaisuja yrityksen johtoa tai henkilöstöä askarruttaviin kysymyksiin
    • varhaisen tuen malli, ml. mallin luominen yhteistyössä yrityksen kanssa
    • työkykyjohtaminen
    • henkilötietojen käsittely ja käsittelyn ulkoistaminen
    • miten varaudun yrittäjänä yllättäviin tilanteisiin, kuten vakava sairastuminen tai (yksin)yrittäjän tai osakkaan kuolema.

Myös muut koulutuksemme on mahdollista tilata juuri teidän yrityksenne tarpeisiin räätälöitynä ja kohdennettuna. Räätälöidyt koulutukset on mahdollista toteuttaa joko teidän tai meidän valitsemissa tiloissa tai etäyhteyksiä hyödyntäen.

• Terapiavalmennus valmistaa sinua tulevaan terapiaan. Materiaalit ja valmennusvihko antavat sinusta kattavan ja toimivan manuaalin, jonka avulla pääset terapeutin kanssa nopeammin ja tehokkaammin terapian alkuun.

• Coaching on liiketoiminnnan kasvava trendi, jota hyödynnetään yrityselämässä enenevässä määrin. Coachingilla on useita eri muotoja ja sitä voidaan hyödyntää mm. johtamistyylin tai henkilösuhteiden kehittämisessä eri organisaatioissa.

• Työnohjaus auttaa suuntaamaan energian organisaation perustehtävän tutkimiseen. tukemiseen ja kehittämiseen. Työnohjauksen voi suunnata esimiehille/johdolle, ryhmälle tai yksittäiselle henkilölle. Työnohjauksessa voidaan keskittyä tiettyyn ongelmaan, tavoitteisiin tai osa-alueen kehittämiseen.

Tarjoamme myös lyhytterapiaa sekä kognitiivista ja ratkaisukeskeistä psykoterapiaa.

Haluatko lisätietoa ProWork Valmennus Oy:n koulutustarjonnasta?

Löydät lisätietoa ProWork Valmennus Oy:n koulutustarjonnasta alla olevasta koulutuslistauksesta. Täyttämällä yhteydenottolomakkeen saat lisätietoa koulutuksista tai voit pyytää tarjouksen haluamastasi koulutuksesta.

Näytä kaikki koulutukset

Koulutukset

Ota yhteyttä

Haluatko tietää lisää kouluttajasta ProWork Valmennus Oy? Täytä yhteystietosi, niin kouluttaja ottaa sinuun yhteyttä.

reCAPTCHA logo Tämä sivusto on suojattu reCAPTCHA:lla, ja Googlen tietosuojakäytäntö ja käyttöehdot ovat voimassa.

ProWork Oy Facebookissa

Linnankatu 26 A
20100 Turku

Arvioinnit

Keskiarvo: 4,8

Perustuu 14 arviointiin
Kirjoita arviointi
Marko
05 heinä 2023
Hyödyllinen ja antoisa koulutus

Selkeä, informatiivinen ja tarpeisiin vastaava koulutus. Kouluttaja jaksoi selittää asiat niin, että sellainenkin ymmärsi, jolle nämä asiat vieraampia. Saimme paljon myös konkre...

Näytä lisätiedot
Anssi Hietanen
28 kesä 2023

Konkreettinen ja hyvä!

Mondi
28 kesä 2023

Toiveiden mukaan räätälöity sisältö, olisi ehkä voinut olla enemmän käytännön esimerkkejä/harjoituksia. Selkeä ja rauhallinen esitystyyli kouluttajalla.

Sponsoroitu