...

Kommunikaatiokoulutuksissa kehität osaamistasi vuorovaikutustilanteissa

Kommunikaatiokoulutuksissa keskitytään erilaisten kommunikaatio- ja vuorovaikutuskeinojen opetteluun. Räätälöityjen koulutusten avulla saat itsellesi kokonaisuuden, joka on suunniteltu omien henkilökohtaisten tarpeidesi pohjalta. Kommunikaatiokoulutusten avulla ylläpidät ja lisäät kommunikaatio-osaamistasi.

Kommunikaatiokoulutuksella ymmärrät muita

Kommunikaatiokoulutuksien avulla osaat kommunikoida vaikuttavammin, osaat lukea toisten viestintää (sanallista ja sanatonta) ja vastata siihen omalla viestinnälläsi. Lisäksi saat oman viestisi paremmin perille ja niin, että toinen ymmärtää sitä.

Vaikuttava kommunikointi on taito, jonka kaikki voivat oppia, joten se ei ole sidottu koulutettavan henkilön aiempaan osaamiseen. Kommunikaatiokoulutusten avulla opit hyödyntämään koulutusta monissa eri tilanteissa, kuten esimerkiksi työssäsi, parisuhteessasi, myyntityössä, lasten kasvatuksessa tai esiintymistilanteissa.

Kommunikaatiokoulutuksista saat työkaluja parempaan viestintään

Koulutuksissa hiotaan taitoja ja annetaan työkaluja toimia rakentavasti ja mutkattomasti erilaisissa vuorovaikutus- ja viestintätilanteissa. Kommunikaatiokoulutusten avulla muun muassa:

• saat paremmat valmiudet kohdata erilaisia vuorovaikutustilanteita
  • viestit paremmin ja selkeämmin
  • kehität itsetuntemustasi
  • kehität suvaitsevaisen ja kunnioittavan tavan viestiä erilaisten ihmisten kanssa
  • parannat työyhteisösi hyvinvointia, tyytyväisyyttä ja tehokkuutta.

Lähteet: Mentaalivalmennus, Jyväskylän yliopisto