
Palvelumuotoilun startti (2pv)
Palvelumuotoilu on ollut viime aikoina liiketoiminnan kehittämisen kuuma aihe toimialasta riippumatta, eikä suotta. Palvelumuotoilun keskeinen ydinasia on asiakasarvon ja liiketoiminta-arvon tasapaino. Palvelumuotoilu tarjoaa tarvittavat työkalut liiketoiminnan kehittämiseen tarkastelemalla palveluprosessia asiakkaan silmin.
Tästä palvelumuotoilun koulutuksesta saat monipuoliset matkaeväät palvelumuotoilun toteuttamiseen omassa yrityksessäsi. Aseta asiakas toiminnan keskiöön, paranna nykyistä asiakaskokemusta tai luo kokonaan uutta asiakaslähtöistä kannattavaa liiketoimintaa. Opi käytännönläheisesti hyödyntämään palvelumuotoilun työkaluja omassa työssäsi ja nauti hyvistä tuloksista.
Koulutuksen aikana tehdään ryhmätehtäviä, joissa työstetään palveluprosesseja, tarkastellaan asiakaspolkua ja luodaan palvelumalli. Näin saat oppimasi asiat heti hyötykäyttöön ja osaat toteuttaa seuraavat projektit itsenäisesti.
Oppimismenetelmät
Koulutus toteutetaan kaksipäiväisenä luokkakoulutuksena. Koulutus on käytännönläheinen ja siinä tehdään paljon harjoituksia sekä ryhmätöitä.
Koulutuksen harjoitteet tehdään selaimessa toimivalla ARC-ohjelmistolla, johon osallistujat saavat tunnukset koulutuksen ajaksi.
Miksi osallistua?
- Tutustut palvelumuotoilun mahdollisuuksiin
- Opit palvelumuotoilun prosessin
- Opit asettamaan asiakkaasi kehittämisen keskiöön
Kiinnostuitko koulutuksesta?
Jos haluat lisätietoa aiheesta Palvelumuotoilun startti (2pv), klikkaa alta ja täytä yhteydenottolomake. Kysymyksesi lähetetään suoraan kouluttajalle.Kohderyhmä
Koulutus sopii palvelujohtajille, palvelupäälliköille, projektipäälliköille, kehitystyöhön osallistuville ja kaikille palvelumuotoilusta kiinnostuneille.
Aikataulu
1. KOULUTUSPÄIVÄN OHJELMA
09:00 Päivän avaus
09:30 Palvelumuotoilun perusteet
12:00 Lounas
13:00 Asiakasymmärryksen kasvattaminen
16:00 Ensimmäinen koulutuspäivä päättyy
2. KOULUTUSPÄIVÄN OHJELMA
09:00 2. Koulutuspäivän avaus
11:30 Lounas
12:30 Service Blueprint
16:00 Koulutus päättyy
Kouluttaja
Elina Mäkinen, kouluttaja, Vanhempi konsultti, Arter
Elina Mäkinen on toiminut liiketoiminnan ja laadun kehittämistehtävissä yli 20 vuotta. Hän on EFQM:n akkreditoima arvioijakouluttaja ja EFQM -pääarvioija, ISO9001 Lead Auditor sekä EFQM Sustainability Assessor. Elinalla on erittäin laaja tietämys erilaisten prosessi-, laatu-, arviointi-, riskienhallinta- ja innovointityökaluista.
Arterille siirtymisen myötä Elina on vahvistanut osaamistaan kokonaisarkkitehtuurissa ja palvelumuotoilussa sekä IMS- ja ARC -ohjelmistojen hyödyntämisessä kehittämisen ja johtamisen välineinä. Käytännön kokemusta kokonaisvaltaiseen toiminnan kehittämiseen on kertynyt yli 200:n asiakasorganisaation kanssa työskentelystä. Ominaista Elinan vetämille työpajoille on se, että niissä ei junnata teorioissa, vaan tehdään yhdessä asioita eteenpäin.
Hanna Ahtola, palvelumuotoilija, Arter
Hanna Ahtola toimii palvelumuotoilijan roolissa ja hänen vastuulleen kuuluu palveluiden kehittäminen Arterilla. Hannalta löytyy käytännön kokemusta erilaisista asiakastoimeksiannoista ja -projekteista. Hän kertoo sydäntään lähellä olevan erityisesti asiakaskokemus – se, miten asiakas hahmottaa ja kokee asioita palvelun jokaisessa vaiheessa. Myös fasilitointi ja uuden ideointi ovat asioita, jotka inspiroivat Hannaa.
Kustannukset
Koulutuksen hinta on 1200 € + alv. Hinta sisältää koulutuspäivät, ohjelman mukaiset tarjoilut ja sähköisen kurssimateriaalin oppimisen tueksi.
Qualitas Fennica tekee koulutuksia myös organisaatiokohtaisesti ja juuri sinulle räätälöitynä.Kysy lisää ja pyydä tarjous!
Ota yhteyttä
Qualitas Fennica Twitterissä
Qualitas Fennica

Qualitas Fennica – jalostamme osaajista huippuja
Arter Oy suunnittelee Qualitas Fennica -tuotenimen alla avoimia ja organisaatiokohtaisia koulutuksia sekä pidempikestoisia valmennuksia. Koulutukset suunnitellaan yhdessä asiakkaiden kanssa heidän tarpeitaan ja heidän menestymistään tukeviksi. Yrityksellä on useiden vuosien ja tuhansien prosessi-, laadunhallinta- ja toimintajärjestelmäprojektien sekä arviointien kokemus teollisuudesta, terveydenhuollosta...
Yhteystiedot
Qualitas Fennica
Arvioinnit
Keskiarvo: 4,5
Perustuu 4 arviointiinSaadaksesi lisätietoa aiheesta Palvelumuotoilun startti (2pv) täytä seuraavat tiedot: