Valitse sivuston käyttötapa: Mobiili

Paranna asiakaskokemusta palvelumuotoilun avulla

Qualitas Fennica
Yhteenveto
Kesto: 1 päivä
Hinta: Pyydä tarjous
Aloituspäivämäärä: Sopimuksen mukaan
   
Paikkakunta: Useita paikkakuntia
Koulutustyyppi: Räätälöity / Asiakaskohtainen koulutus
Kouluttaja: Qualitas Fennica plus

Paranna asiakaskokemusta palvelumuotoilun avulla

Paranna asiakaskokemusta palvelumuotoilun avulla

Ota palvelumuotoilu osaksi toimintaasi heti tänään!

Palvelumuotoilu tarjoaa tarvittavat työkalut kokonaisvaltaiseen käsitykseen liiketoiminnan kehitysmahdollisuuksista. Sen menetelmiä hyödyntämällä syvennytään asiakkaan näkökulmaan ja tarpeiden ymmärtämiseen.

Palvelumuotoilu tekee palvelusta näkyvää ja abstraktista konkreettista muotoilun keinoin. Sen avulla nähdään selkeästi palvelupolku ja sen sujuvuus asiakkaaseen nähden. Asiakaskokemus on keskiössä, jolloin asiakkaan näkemys palvelusta saa suurimman roolin. Tämä on tärkeää, kun halutaan saada palvelusta houkuttelevampi ja asiakkaat sitoutumaan yritykseen. Jokaisen yrityksen tulisi pyrkiä ylittämään asiakkaan odotukset.

Koulutuksen sisältö

Tästä koulutuksessa saat monipuoliset matkaeväät palvelumuotoilun toteuttamiseen omassa yrityksessäsi. Aseta asiakas toiminnan keskiöön, paranna nykyistä asiakaskokemusta tai luo kokonaan uutta asiakaslähtöistä kannattavaa liiketoimintaa. Opi hyödyntämään palvelumuotoilun työkaluja omassa työssäsi ja nauti hyvistä tuloksista. Ota palvelumuotoilu osaksi toimintaasi heti tänään!

Koulutuksen tavoitteet

Koulutuspäivän tavoitteena on tutustua palvelumuotoilun mahdollisuuksiin, jatkuvan parantamisen malliin ja oppia palvelumuotoilun prosessi.

Päivän aikana tehdään ryhmätehtäviä, joissa työstetään todellisia organisaatiokohtaisia palveluprosesseja, tarkastellaan asiakaspolkua ja luodaan palvelumalli. Näin saat oppimasi asiat heti hyötykäyttöön ja osaat toteuttaa seuraavat projektit itsenäisesti.

Koulutuksen toteutus

Koulutus toteutetaan organisaatiokohtaisena. Koulutus on yksipäiväinen ja se koostuu luennoista ja ryhmätöistä. Koulutusta edeltää ennakkotehtävä, jota käytetään ryhmätöiden pohjana. Ryhmätyöt toteutetaan noin 4–5 henkilön ryhmissä. Paras tulos saavutetaan, jos ryhmän jäsenet ovat organisaation eri funktioista.

Kiinnostuitko koulutuksesta?

Jos haluat lisätietoa aiheesta Paranna asiakaskokemusta palvelumuotoilun avulla, klikkaa alta ja täytä yhteydenottolomake. Kysymyksesi lähetetään suoraan kouluttajalle.

Kohderyhmä

Koulutus sopii palvelujohtajille, palvelupäälliköille, projektipäälliköille, kehitystyöhön osallistuville ja kaikille palvelumuotoilusta kiinnostuneille.

Kouluttaja

Elina Mäkinen on toiminut liiketoiminnan ja laadun kehittämistehtävissä yli 20 vuotta. Hän on EFQM:n akkreditoima arvioijakouluttaja ja EFQM -pääarvioija, ISO9001 Lead Auditor sekä EFQM Sustainability Assessor. Elinalla on erittäin laaja tietämys erilaisten prosessi-, laatu-, arviointi-, riskienhallinta- ja innovointityökaluista. Arterille siirtymisen myötä Elina on vahvistanut osaamistaan kokonaisarkkitehtuurissa ja palvelumuotoilussa sekä IMS- ja ARC -ohjelmistojen hyödyntämisessä kehittämisen ja johtamisen välineinä. Käytännön kokemusta kokonaisvaltaiseen toiminnan kehittämiseen on kertynyt yli 200:n asiakasorganisaation kanssa työskentelystä. Ominaista Elinan vetämille työpajoille on se, että niissä ei junnata teorioissa, vaan tehdään yhdessä asioita eteenpäin.

Ota yhteyttä

Haluatko tietää lisää koulutuksesta Paranna asiakaskokemusta palvelumuotoilun avulla? Täytä yhteystietosi, niin koulutuksen järjestäjä ottaa sinuun yhteyttä.

Errors
Vapaaehtoinen
Vapaaehtoinen
Vapaaehtoinen
Vapaaehtoinen
Vapaaehtoinen
Vapaaehtoinen

Qualitas Fennica Twitterissä


Qualitas Fennica

Qualitas Fennica

Qualitas Fennica – jalostamme osaajista huippuja

Arter Oy suunnittelee Qualitas Fennica -tuotenimen alla avoimia ja organisaatiokohtaisia koulutuksia sekä pidempikestoisia valmennuksia. Koulutukset suunnitellaan yhdessä asiakkaiden kanssa heidän tarpeitaan ja heidän menestymistään tukeviksi. Yrityksellä on useiden vuosien ja tuhansien prosessi-, laadunhallinta- ja toimintajärjestelmäprojektien sekä arviointien kokemus teollisuudesta, terveydenhuollosta...


Lue lisää kouluttajasta Qualitas Fennica ja katso koulutustarjonta täältä

Yhteystiedot

Qualitas Fennica

Valimotie 21
00380 Helsinki

 Näytä puhelinnumero
www.arter.fi

Arvioinnit
Arvioinnit
Arvioi tämä koulutus ensimmäisenä.

Arvioinnit kouluttajasta
          (4,2)
Perustuu 32 arviointiin
Näytä kouluttajan kaikki arvioinnit
Yhteydenotto

Saadaksesi lisätietoa aiheesta Paranna asiakaskokemusta palvelumuotoilun avulla täytä seuraavat tiedot: