Arvioinnit aiheesta Luotettava mittausprosessi (MSA) - Mittaus ja mittauksen suorituskyky, näytekoko

Keskiarvo: 4,5

Perustuu 6 arviointiin
Kirjoita arviointi
13 syys 2023

Olin tyytyväinen kurssipäiviin, kiitos!

13 syys 2023

Havainnoliset esimerkit ja Minitabin Hands on käyttö osana koulutusta oli plussaa.

26 syys 2022

Käytännön harjoitukset havainnollistivat hienosti teoriaa, hyvä.

26 syys 2022

Koulutusmateriaalissa oli joitakin puutteita (sivuja/asiota, jotka olisivat voineet olla mukana), jotka kouluttajakin huomasi. Kouluttaja oli ammattitaitoinen. Koulutuksessa oli...

Näytä lisätiedot
26 syys 2022

Opetus oli mielenkiintoista ja mukanaan pitävää, sekä kouluttaja osasi asiansa, joten ei minulla ole mitään parannusehdotusta.

KK
16 marras 2015