Valitse sivuston käyttötapa: Mobiili

Markkinoinnin strateginen rooli

Rastor-instituutti
Yhteenveto
2 kuukautta
1 100 EUR + alv 24 % (yht. 1 364 EUR)
Avoin koulutus
Espoo
Alkavat koulutukset
Espoo
6.3.2020  
1 100 EUR
5.10.2020  
1 100 EUR

Markkinoinnin strateginen rooli

Mitä markkinointiviestinnän johtaminen tarkoittaa koko liiketoiminnan näkökulmasta? Tässä koulutuksessa opit edistämään organisaation strategian toteutumista markkinointiviestinnän keinoin. Kurssi alkaa orientoivilla verkko-opinnoilla jo ennen ensimmäistä koulutuspäivää.

Koulutuksen sisältö

Hae uusia johtajuuden oppeja markkinointiviestintään ja edistä strategian toteutumista oman organisaatiosi markkinointiviestinnällä. Tässä koulutuksessa perehdyt liiketoimintaan helikopteriperspektiivistä, oman markkinointitoimintosi ulkopuolelta. Luot yhteistä näkemystä organisaatioon siitä, miten markkinointiviestintä tukee yhteisten tavoitteiden saavuttamista. 

Teet opintojen aikana omaan työhösi liittyviä harjoituksia, joiden avulla kehität markkinointiviestinnän johtamista jo koulutuksen aikana. 

Kurssi on osa markkinointiviestinnän alan erikoisammattitutkintoa.

Kiinnostuitko koulutuksesta?

Jos haluat lisätietoa aiheesta Markkinoinnin strateginen rooli, klikkaa alta ja täytä yhteydenottolomake. Kysymyksesi lähetetään suoraan kouluttajalle.

Kohderyhmä

Koulutus soveltuu markkinoinnin, myynnin tai viestinnän asiantuntijoille ja esimiehille sekä vastaaviin tehtäviin siirtyville. Koulutus sopii myös sinulle, joka haluat kehittää markkinointiviestinnän johtamiskäytäntöjä uusin strategisin opein.

Koulutuksen kesto ja aikataulu

Koulutus kestää 2 kk. Siihen sisältyy ennakkotehtävät verkossa, 1 koulutuspäivä sekä 2–4 h etäopiskelua viikossa. Laajuus on 2 op.

Koulutuksen sisältö

Opinnot alkavat itsenäisellä etäopiskelujaksolla, jonka aikana perehdyt koulutuksen perusasioihin ja tunnistat oman lähtötasosi. Jaksolla tutustut materiaaleihin ja teet ennakkotehtäviä omaan tahtiisi verkossa.

Koulutuspäivän teemat

  • Moderni johtaja näkemyksellisyyden ja tuloksellisuuden yhdistäjänä
  • Markkinointiviestinnän tuloksekas johtaminen ylimmän johdon silmin
  • Tehokkaan strategiatyön työkalupakki
  • Strateginen suunnittelu ja strateginen ketteryys – ystävät vai viholliset?
  • Sillanrakennus organisaation strategiasta oman vastuualueen kehittämiseen
  • Strategian toteutuksen abc: viestintää, vaikuttamista ja vahvoja tekoja
  • Osallistuminen ja osallistaminen strategiapolulla
  • Strategian toteutuksen ja tulosten edistäminen ja arviointi omalla vastuualueella 
  • Oma rooli ja kehityspolku vahvana strategiavaikuttajana

Kustannukset

Koulutuksen hinta on 1100 € + alv 24%

Ota yhteyttä

Haluatko tietää lisää koulutuksesta Markkinoinnin strateginen rooli? Täytä yhteystietosi, niin koulutuksen järjestäjä ottaa sinuun yhteyttä.

Rastor-instituutti

Rastor-instituutti

Rastor-instituutti – Tuore ja varma ote omaan työhösi

Kaksi menestyksekästä koulutustoimijaa, Markkinointi-instituutti ja Rastor, aloittavat 1.1.2020 yhteisen matkansa Rastor-instituuttina. Rastor-instituutin osaamisen kehittämisen ja työllistymisen palvelut muuttavat tavoitteet arjen tekemiseksi ja arkisen tekemisen tulokseksi viivan alle. Rastor-instituutti kouluttaa työelämän käännekohdissa: kehittää osaamista, auttaa työllistymään, tuoreuttaa taitoja ja johdattaa uusille osaamisalueille....


Lue lisää kouluttajasta Rastor-instituutti ja katso koulutustarjonta täältä

Yhteystiedot

Rastor-instituutti

Revontulentie 7
02100 Espoo

 Näytä puhelinnumero
www.rastorinst.fi

Arvioinnit
Arvioi tämä koulutus ensimmäisenä.
Yhteydenotto

Saadaksesi lisätietoa aiheesta Markkinoinnin strateginen rooli täytä seuraavat tiedot: