Valitse sivuston käyttötapa: Mobiili

Asiakkuuksien kehittäminen

Rastor Oy
Yhteenveto
Kysy seuraavaa koulutusta Rastorista
suomi
   
Useita paikkakuntia
Avoin koulutus

Asiakkuuksien kehittäminen

Asiakkuuksien kehittäminen

Vahvista asiakkuusosaamistasi!

Tunnistatko asiakkaidesi tarpeet ja vaatimukset? Osaatko hyödyntää markkina-, asiakas-, tuote- ja kilpailijatietoa? Oletko systemaattinen, teetkö oikeita asioita?

Koulutuspäivän aikana saat konkreettisia työkaluja asiakkuuksien johtamiseen ja kehittämiseen. Lisäksi opit huomioimaan oman organisaatiosi kilpailuedut ja menestystekijät sekä organisaatiosi strategian mukaiset vaatimukset ja tavoitteet asiakkuuksien kehittämiselle.

Saat uusia oppeja ja käytännön keinoja asiakassuhteiden ylläpitämiseen ja jatkuvaan kehittämiseen asiakasuskollisuuden, sitoutumisen ja sen myötä kasvun ja menestyksen aikaansaamiseksi.

Kenelle koulutus on tarkoitettu:

Asiakkuuksista vastaaville sekä kaikille esimiehille ja johtajille, jotka haluavat syventää asiakkuusosaamistaan.

Hinta

Koulutuspäivän hinta on 390 € + alv 24 %.

Ota yhteyttä

Haluatko tietää lisää koulutuksesta Asiakkuuksien kehittäminen? Täytä yhteystietosi, niin koulutuksen järjestäjä ottaa sinuun yhteyttä.

Rastor Oy

Rastor – omistautunut sinulle

Autamme asiakkaitamme vapauttamaan koko potentiaalinsa valmentamalla ihmisiä ja yrityksiä kohti vaikuttavaa kasvua. Ravistelemme vanhoja käsityksiä, annamme uusia ajatuksia ja autamme sinua löytämään omat vahvuutesi. Rastor on luotettava kumppani koko monimuotoisen työurasi ajan yli 70 vuoden kokemuksella ja omistautuvalla asenteella. Rastor...


Lue lisää kouluttajasta Rastor Oy ja katso koulutustarjonta täältä

Yhteystiedot

Rastor Oy

Revontulentie 7
02100 Espoo

 Näytä puhelinnumero
www.rastor.fi

Arvioinnit
Arvioinnit
Arvioi tämä koulutus ensimmäisenä.

Arvioinnit kouluttajasta
(4,2)
Perustuu 9 arviointiin
Näytä kouluttajan kaikki arvioinnit
Yhteydenotto

Saadaksesi lisätietoa aiheesta Asiakkuuksien kehittäminen täytä seuraavat tiedot:

Tämäkin voisi kiinnostaa sinua...

Hurraamme sinun tiimisi puolesta!

Maailma on täynnä upeita tuotteita ja palveluita. On asiakaskokemuksesta kiinni, mitkä erottuvat joukosta. Myynnin ja asiakastyön pulmiin saat apua Brikin valmennuksista.