5,0 (1 Arvioinnit)

Kysy lisätietoja koulutusorganisaatiolta 👍

Koulutuksia aikuisille Raudaskylän Kristillisessä opistossa

Enemmän kuin oppilaitos

Raudaskylän Kristillinen Opisto ei ole ainoastaan oppilaitos, vaan oppimisyhteisö, jossa jokaisella on oma paikkansa. Opisto tarjoaa laadukkaita koulutuksia niin nuorille kuin aikuisille humanistis-kulttuurisessa oppimisympäristössä. Opistosta löydät muun muassa täydennyskoulutuksia, lyhytkursseja, aikuisten perusopetusta ja aikuisille suunnattuihin ammattitutkintoihin valmistavia koulutuksia.

Nimi Kristillinen Opisto tulee opiston historiasta, joka vie herännäisyyteen. Tämä tarkoittaa ennen kaikkea sitä, että opistossa hyväksytään monimuotoisuus ja erilaisuuus ikään, ihonväriin tai elämänkatsomukseen katsomatta.

Monipuolisia koulutusmahdollisuuksia aikuiselle opiskelijalle

Raudaskylän Kristillinen Opisto tarjoaa aikuiselle oppijalle monipuolisia mahdollisuuksia täydentää oman alan osaamista. Raudaskylän kristillisen opiston opetusjärjestelyt ovat joustavia ja jokaisen aikuisen opiskelijan lähtökohdat huomioidaan opinnoissa.

Jotta tutkintojen suorittaminen sopii aikuisten elämäntilanteeseen, ne suoritetaan työn ohessa oikeissa työtehtävissä. Opiskelu tapahtuu

• itsenäisenä opiskeluna
  • lähiopetuskertoina
  • työssäoppimisena
  • ja näytöillä.

Täydennä osaamistasi ja vahvista luovuuttasi kursseilla

Raudaskylän Kristillinen Opisto tarjoaa vapaan sivistystyön kursseja ja ammatillista täydennyskoulutusta aikuiselle oppijalle. Koulutuksissa painottuvat kasvatus- ja sosiaalityö, perhetyö ja vapaaehtoistoiminta.

Vahvista yrityksesi henkilöstön osaamista koulutuksilla

Raudaskylän Kristillisen Opiston tutkintojen ja kurssien avulla yritykset voivat kehittää henkilöstönsä osaamista tai rekrytoida uutta henkilökuntaa.

Koulutuksia räätälöidään myös asiakkaiden ja työyhteisöjen tarpeisiin. Kysy lisää!

Näytä kaikki koulutukset

Koulutukset

Ota yhteyttä

Haluatko tietää lisää kouluttajasta Raudaskylän Kristillinen Opisto – täydennyskoulutus? Täytä yhteystietosi, niin kouluttaja ottaa sinuun yhteyttä.

reCAPTCHA logo Tämä sivusto on suojattu reCAPTCHA:lla, ja Googlen tietosuojakäytäntö ja käyttöehdot ovat voimassa.

Opistontie 4-6
84880 Ylivieska

Puhelin: (08) 4276 200
www.rko.fi

Arvioinnit

Keskiarvo: 5

Perustuu 1 arviointiin
Kirjoita arviointi
Silja
20 kesä 2016
Hyvä koulutus

Hyvä koulutus jossa oli paljon uutta asiaa. Suosittelen!

Sponsoroitu