Itsepuolustuskoulutus

Tilauskoulutus
Kaipaatko lisätietoja? Kysy lisää 👍

Itsepuolustuskoulutus

Itsepuolustuskoulutus antaa valmiudet uhkaavan henkilön tunnistamiseen, ja tilanteen ratkaisemiseen. Itsepuolustus on taito, jota jokaisen on syytä harjoitella. Tilanteet kun voivat tulla vastaan työpaikan lisäksi myös kotimatkalla tai vapaa-ajalla.

Safety Groupin kouluttajat ovat käytännönläheisiä ammattilaisia. Innostava oppimisympäristö antaa jokaisen lähtötasolle sopivat haasteet kehittyä, ja oppia taitoja puolustaa omaa ja lähimmäisen turvallisuutta.

Itsepuolustuskoulutuksessa:

• Opit tunnistamaan uhkaavan henkilön.
  • Kehität ymmärrystä tulkita uhkaavan käytöksen tunnusmerkkejä.
  • Ymmärrät stressireaktioiden vaikutuksen toimintakykyyn.
  • Saat toimintatapoja, joilla uhkaavasta tilanteesta voi päästä pois.
  • Opettelet tehokkaita käytännön keinoja suojella koskemattomuuttasi.
  • Opit hälyttämään apua.

Perehdyt tekijöihin, jotka ratkaisevat selviytymisen väkivaltaisessa tilanteessa.

Kiinnostuitko koulutuksesta?

Jos haluat lisätietoa aiheesta Itsepuolustuskoulutus, klikkaa alta ja täytä yhteydenottolomake. Kysymyksesi lähetetään suoraan koulutuksen järjestäjälle.

Seuraavat toteutukset

Tulossa 1 toteutus

• Tilauskoulutus
  • Suomi

Kohderyhmä

Ryhmille ja henkilöille, jotka haluavat oppia varautumaan uhkaavan henkilön läsnäoloon, ja toimimaan tehokkaasti uhkaavassa tai väkivaltaisessa tilanteessa.

Kustannukset

Pyydä tarjous.

Ota yhteyttä

Haluatko tietää lisää koulutuksesta Itsepuolustuskoulutus? Täytä yhteystietosi, niin koulutuksen järjestäjä ottaa sinuun yhteyttä.

reCAPTCHA logo Tämä sivusto on suojattu reCAPTCHA:lla, ja Googlen tietosuojakäytäntö ja käyttöehdot ovat voimassa.
Sponsoroitu