Schmersal Finland Oy

paikassa Vantaa (+ 3 sijaintia)
Kysy lisätietoja koulutusorganisaatiolta 👍

Schmersal Finland Oy – The DNA of Safety

Schmersal yhteistyössä asiakkaittensa kanssa kehittää, valmistaa ja markkinoi komponentteja, järjestelmiä ja palveluja, joilla varmistetaan kaikille turvallinen ja toimiva työympäristö.

Tuotekehityksen päämääränä on sekä lisätä asiakkaitten kilpailukykyä ja tehokkuutta että myötävaikuttaa turvallisemman työympäristön kehittämiseen.

Tuotevalikoima jakautuu viiteen alueeseen: turvakytkentä ja -valvonta, turvasignaalin käsittely, automaatiotekniikka, Ex-kytkimet sekä hissitekniikka.

Schmersal-ryhmä on kehittänyt ja tuottaa noin 15 000 erilaista turvatuotetta ja se on tällä valikoimallaan alan suurimpia toimittajia maailmassa.

Schmersal Finland Oy on Schmersalin tytäryhtiö, joka keskittyy asiakkaiden palveluun, kouluttamiseen sekä koneturvaratkaisujen osaamiseen.

Koulutukset

Koneisiin liittyvät turvallisuusvaatimukset ovat laissa tarkoin säädetty. Kone- ja työturvallisuusasetukset velvoittavat koneiden valmistajia ja hyödyntäjiä (omistajia) huolehtimaan koneiden riittävästä turvallisuustasosta. tec.nicum kouluttaa ja perehdyttää sinut ja henkilökuntasi nykyisten koneturvallisuusvaatimusten tasolle.

Koulutuksissa saat viimeisimmän tiedon koneturvallisuudesta liittyen mm. vaatimusten mukaisuuden osoittamiseen, CE-merkintään, riskien hallintaan, ohjausjärjestelmän luotettavuuden todentamiseen (SIL ja PL laskenta), yksittäisten turvaratkaisujen toteuttamiseen ja koneen modernisointiin.

Kun tiedät mitä sinulta vaaditaan, osaat järjestää koneturvallisuuden määräysten ja standardien vaatimalle tasolle.​​​​

Haluatko lisätietoja Schmersal Finland Oy:n koulutustarjonnasta?

Löydät lisätietoa Schmersal Finland Oy:n koulutustarjonnasta ja opintojen sisällöstä alla olevasta koulutuslistauksesta. Jokaisen koulutusesittelyn yhteydessä sinulla on mahdollisuus lähettää Schmersal Finland Oy:lle yhteydenottopyyntö ja saada vastauksia opintojen aloittamiseen liittyviin kysymyksiisi.

Näytä kaikki koulutukset

Koulutukset

Turvallisuus
Koneturvallisuus Kesto Hinta Paikka Alkaa
Koneen riskin arviointi 1 päivä 500 EUR Kokkola
Koneturvallisuus käytännössä 1 päivä 500 EUR Kokkola
SISTEMA ohjelmistotyökalun käyttö 1 päivä 550 EUR Vantaa
Turvallisuuteen liittyvät ohjausjärjestelmien osat 1 päivä 550 EUR Vantaa
Uuden koneen turvallisuus ja CE-merkintä 1 päivä 550 EUR Vantaa
Uusi EU Koneasetus – Konedirektiivistä koneasetukseen 3,5 tuntia 320 EUR Verkossa
Yrityskohtaiset koneturvallisuuden koulutukset toiveidenne mukaan Suomi

Ota yhteyttä

Haluatko tietää lisää kouluttajasta Schmersal Finland Oy? Täytä yhteystietosi, niin kouluttaja ottaa sinuun yhteyttä.

reCAPTCHA logo Tämä sivusto on suojattu reCAPTCHA:lla, ja Googlen tietosuojakäytäntö ja käyttöehdot ovat voimassa.

Äyritie 12B
01510 Vantaa