Valitse sivuston käyttötapa: Mobiili

Vuorovaikutus- ja viestintätaidot haastavissa asiakastilanteissa ja tiimityössä

Schnider koulutus – ohjaus – valmennus
Yhteenveto
1 päivä
240 EUR + alv 24 % (yht. 297,60 EUR)
Avoin koulutus
Helsinki, Joensuu, Kuopio, Oulu, Seinäjoki, Tampere - Näytä kaikki  
Alkavat koulutukset
Tampere
13.12.2019 9:00 
240 EUR
Kuopio
22.1.2020 9:00 
240 EUR
Turku
12.2.2020 9:00 
240 EUR

Vuorovaikutus- ja viestintätaidot haastavissa asiakastilanteissa ja tiimityössä

 Vuorovaikutus- ja viestintätaidot haastavissa asiakastilanteissa ja tiimityössä

Rakenna kestäviä asiakassuhteita

Vaativat asiakkaat? Yliherkkä ilmapiiri työpaikassa? Kuinka nopeasti osaat reagoida eri ihmistyyppeihin? Voisiko tapaamiset ja keskustelut sujua paremminkin? Toivoisitko joskus, että osaisit lukea paremmin toisen aikeita tai jopa tunteita? Pystytko olemaan riittävän jämäkkä loukkaamatta toisia?

Asiakassuhteen rakentaminen, kehittäminen ja ylläpitäminen kuuluvat onnistuneen vuorovaikutukseen merkittäviin osatekijöihin, elleivät ne ovat jopa edellytykset. Alalla kuin alalla: suhteesta on kiinni!

Koulutuksen keskeinen sisältö:

Vuorovaikutuksen haasteet ja mahdollisuudet

  • Interaction pitfalls – sudenkuopat ihmissuhteessa
  • Jämäkkyys – assertiivisuuden hyöty
  • Erilaisten ihmistyyppien tunnistaminen ja kohtaaminen

Tunteiden merkitys ihmisten kohtaamisessa

  • Ihmisen normaalit psykologiset reaktiotavat ja tunneäly
  • Sanattoman viestinnän vaikutus suhteeseen
  • Intuitiivinen, tunnen ja vallan viestintä 

Kehonkielen merkitys haastavissa vuorovaikutustilanteissa

  • Ilmeet, eleet, mikroilmeet, mikroeleet, habitus, asento 

Käytännön vinkkejä haastaviin vuorovaikutustilanteisiin

  • Osallistujien valitsemien vuorovaikutuskeissien käsittelyä

Kohderyhmä

Koulutus soveltuu asiakaspalvelutyötä tekeville ammattilaisille, jotka haluavat parantaa vuorovaikutustaitojaan.

Kouluttaja

Franz Schnider | Schnider koulutus - ohjaus - valmennusFranz Schnider

Franzilla on pitkä kokemus sekä kaupan- että sosiaalialalta, esimiestyöstä ja valmennuksesta.

Franzin monipuolinen koulutustausta koostuu liiketalous- ja johtoalan, markkinointisuunnittelun, uskonnon opettajan, katekeetan, koulutetun surutyöntekijän ja saattohoitajan, lasten ja nuorten erityisohjauksen sekä työnohjauksen ja mentoroinnin asiantuntemuksesta. Hän on lisäksi sanattomaan viestintään ja kehonkieleen erikoistunut esiintymisvalmentaja.

"Työssäni hyödynnän omaa monivuotista työkokemustani ja laajaa koulutustani. Ihminen on minulle kaiken ydin ja lähtökohta, joten tavoitteenani on aina löytää asiakaslähtöiset kehitysmahdollisuudet ratkaisukeskeisellä tavalla."

Kustannukset

Avoimen seminaarin hinta on 240 € (+alv 24%) Hinta sisältää sekä seminaarin materiaalin että kahvin/teen ja suolaisen kahvileivän.

Räätälöidyn seminaarin hinta määritellään sen keston ja laajuuden perusteella. Ota yhteyttä ja kysy lisää!

Ota yhteyttä

Haluatko tietää lisää koulutuksesta Vuorovaikutus- ja viestintätaidot haastavissa asiakastilanteissa ja tiimityössä? Täytä yhteystietosi, niin koulutuksen järjestäjä ottaa sinuun yhteyttä.

Schnider koulutus – ohjaus – valmennus

Schnider consulting Oy

Schnider tarjoaa täydennyskoulutusta, valmennusta, työnohjausta ja konsultointipalvelua. Franz Schnider on sanattomaan viestintään ja kehonkieleen erikoistunut esiintymisvalmentaja ja toimii kouluttajana, työnohjaajana ja puhujana ympäri Suomea. Franzilla on pitkä kokemus sekä kaupan- että sosiaalialalta, esimiestyöstä ja valmennuksesta. Hänen oma monipuolinen koulutustaustansa koostuu...


Lue lisää kouluttajasta Schnider koulutus – ohjaus – valmennus ja katso koulutustarjonta täältä

Yhteystiedot

Schnider koulutus – ohjaus – valmennus

Sepänkatu 17 B 12
80110 Joensuu

 Näytä puhelinnumero
schnider.fi


Arvioinnit

Emmi
(5)
Franz Schnider oli aivan fantastinen kouluttaja. Suosittelen lämpimästi kurssia kaikille.
Minna
(5)
Franz on käynyt meillä puhujana nyt kahdessa tilaisuudessa. Valmennus on ollut molemmilla kerroilla mukaansatempaava, mielenkiintoinen ja ajatuksia herättävä. Osallistujilta kerätty palaute on ollut erinomaista. Lämpimät suositukset!
Arvioinnit
Arvioinnit
(5,0)
Perustuu 2 arviointiin
Näytä koulutuksen arvioinnit
Arvioinnit kouluttajasta
(4,5)
Perustuu 102 arviointiin
Näytä kouluttajan kaikki arvioinnit
Yhteydenotto

Saadaksesi lisätietoa aiheesta Vuorovaikutus- ja viestintätaidot haastavissa asiakastilanteissa ja tiimityössä täytä seuraavat tiedot: