School of Sales

paikassa Helsinki (+ 5 sijaintia)
Kysy lisätietoja koulutusorganisaatiolta 👍

School of Sales – myynnin parhaat osaajat

Suomen Ekonomit ja Kaupan liitto ovat perustaneet School of Sales -myyntikoulun, joka vastaa työmarkkinoiden korkean myyntiosaamisen tarpeeseen ketterästi ja kovalla kunnianhimolla. Myyntikoulu tarjoaa joustavia oppimisen mahdollisuuksia sekä jo työelämässä oleville että työmarkkinoille tuleville.

Mitä saat:

• valmentajina kaikki parhaat myynnin osaajat
  • konkreettista käytännön osaamista arjen myyntityöhön
  • nopein polku myynnin huippuammattilaiseksi
  • mietityt kokonaisuudet
  • hinta-laatusuhde enemmän kuin kohdillaan

Myyntikoulun tavoite

Myyntikoulun tavoitteena on vaikuttaa yhteiskuntaan koulutuksen, osaamisen ja yhteiskunnallisen keskustelun keinoin sekä nostaa myyntiosaamisen tasoa täsmätoimilla. Samalla Myyntikoulun tavoiteena on nostaa myyntiosaamisen merkitys yhteiskunnalliseen keskusteluun ratkaisukeskeisesti.

Haluatko lisätietoa School of Salesin koulutuksista?

Löydät lisätietoa koulutuksista alta löytyvästä koulutuslistauksesta. Voit myös kysellä lisätietoa suoraan kouluttajaorganisaatiolta täyttämällä alta löytyvän yhteydenottolomakkeen.

Näytä kaikki koulutukset

Koulutukset

Johtaminen Kesto Hinta Paikka Alkaa
Johda ihmistä, niin johdat tulosta 7,5 tuntia 590 EUR Helsinki 24.4.2024
Myynti
Asiakkuuksien kasvattaminen 1 päivä 490 EUR Helsinki
Kolme kovaa K:ta: Kontaktointi - Kohtaaminen - Klousaus 3 tuntia 299 EUR Verkossa
Luo voittavalla ratkaisulla yrityksellesi kilpailuetua! 1 päivä 490 EUR Helsinki
Myynnillisyys-valmennus asiantuntijoille 3 tuntia 299 EUR Verkossa
Myynnin henkinen puoli - voittavat tulokset valmistellaan oman mielen sisällä 1 päivä 490 EUR Helsinki
Tekoäly myynnissä -työpaja 7,5 tuntia 590 EUR Helsinki
Työpaja: Näin rakennat voittavan myynnin pelikirjan 1 päivä 590 EUR Helsinki
Voittavan myyntijoukkueen rakentaminen 0,5 päivää 299 EUR Verkossa
WEBINAARI (maksuton): Näin saavutat myyntitavoitteesi 2023! 1,5 tuntia Verkossa
Myynnin johtaminen
Menestyksekäs myyntistrategia 7,5 tuntia 590 EUR Helsinki 21.5.2024
Päivitä myyntikoneistosi digiaikaan - modernin myynnin keskeisimmät myyntimallit 0,5 päivää 299 EUR Verkossa
Somea myyntijohdolle - Sosiaalisen myynnin ja arvontuoton implementointi B2B-myyntiprosessiin 3 tuntia 299 EUR Verkossa 3.5.2024
Strategisten asiakkuuksien kasvattaminen 7,5 tuntia 590 EUR Helsinki 16.4.2024
Sosiaalinen myynti
Social selling myyjälle 3 tuntia 299 EUR-490 EUR Useita (2) 14.5.2024
Uusasiakashankinta
Modernin Uusasiakashankinnan tehopäivä - Prospektoi, kontaktoi ja kohtaa asiakkaasi kuin todellinen myynnin ammattilainen! 7,5 tuntia 490 EUR Helsinki 25.4.2024

Ota yhteyttä

Haluatko tietää lisää kouluttajasta School of Sales? Täytä yhteystietosi, niin kouluttaja ottaa sinuun yhteyttä.

reCAPTCHA logo Tämä sivusto on suojattu reCAPTCHA:lla, ja Googlen tietosuojakäytäntö ja käyttöehdot ovat voimassa.

Ratavartijankatu 2
00520 Helsinki