Uusasiakashankinnan tehopäivä – Kuinka löydät ja lähestyt asiakaskandidaatteja tehokkaasti?
School of Sales
Uusasiakashankinnan tehopäivä – Kuinka löydät ja lähestyt asiakaskandidaatteja tehokkaasti?
Miten ja mistä löytää potentiaalisia asiakasehdokkaita tehokkaasti? Miten toisaalta lähestyä asiakkaita eri kanavien avulla tavalla, joka tuottaa tuloksia ilman päänsärkyä?
Moni asia myynnissäkin on muuttunut, mutta kiistaton tosiasia on, että ilman aktiivista prospektointia ja kontaktointia pitkäkestoinen menestys myynnissä jää valtaosalta kokematta. Onneksi oikein tehdyillä toimenpiteillä ja tekniikoilla kenestä tahansa voi kuoriutua mestariluokan prospektoinnin ja kontaktoinnin talentti.
Tämä koulutus on siis pyhitetty puhtaasti prospektoinnille ja kontaktoinnille. Konkreettisen koulutuspäivän jälkeen käytössäsi ovat tuoreimmat ja tehokkaimmat keinot potentiaalisten asiakkaiden tunnistamiseen ja kontaktoimiseen.
Päivän agenda:
-
Ideaalien asiakaspersoonien tunnistaminen ja luokittelu
-
Vastaanottajan mielenmaiseman ja ostopäätösprosessin ymmärtäminen
-
Herättävän hissipuheen rakentaminen käytännössä
-
Kontaktointiprosessi - miten valmistautua, tavoitteellistaa ja johtaa kontaktointia?
-
Ensikontaktin ottaminen - Kylmistä kontakteista lämpimiksi kohtaamisiksi
-
Prospektointi ja kontaktointi sosiaalisessa mediassa (LinkedIn, Twitter, Instagram)
-
Tehokkaita työkaluja, tekniikoita ja teknologioita parempaan prospektointiin
-
Asenteen merkitys myynnin haastavimmassa alalajissa
Kiinnostuitko koulutuksesta?
Jos haluat lisätietoa aiheesta Uusasiakashankinnan tehopäivä – Kuinka löydät ja lähestyt asiakaskandidaatteja tehokkaasti?, klikkaa alta ja täytä yhteydenottolomake. Kysymyksesi lähetetään suoraan koulutuksen järjestäjälle.Aikataulu
8.30 Ilmoittautuminen ja aamukahvit
9.00 Valmennus alkaa
10.30 Kahvitauko
10.45 Valmennus jatkuu
12.00 Lounas
13.00 Valmennus jatkuu
14.30 Kahvitauko
14.45 Valmennus jatkuu
16.00 Valmennus päättyy
Koulutuspaikka
Hotel Haven Unioninkatu 17, Helsinki, Finland
Kouluttaja
Sani Leino on sosiaalisen liiketoiminnan sanansaattaja ja modernin myyntityön valmentaja. Sani tunnetaan yhtenä sosiaalisen myyntityön (Social Selling) pioneereista Suomessa ja hänellä on yli 13 vuoden kokemus erilaisista myynnin tehtävistä. Oman yrityksensä Social Company Oy:n kautta hän on ollut valmentamassa tuhansia myyjiä ja asiantuntijoita sadoista eri yrityksistä.
Kustannukset
Suomen Ekonomien, Kaupan liiton ja MMA:n jäsenetuhinta 390 euroa + alv 24 % .
Hinta muille 490 euroa + alv 24 %.
Ota yhteyttä
School of Sales

School of Sales – myynnin parhaat osaajat
Suomen Ekonomit ja Kaupan liitto ovat perustaneet School of Sales -myyntikoulun, joka vastaa työmarkkinoiden korkean myyntiosaamisen tarpeeseen ketterästi ja kovalla kunnianhimolla. Myyntikoulu tarjoaa joustavia oppimisen mahdollisuuksia sekä jo työelämässä oleville että työmarkkinoille tuleville. Mitä saat: valmentajina kaikki parhaat myynnin osaajat...
Yhteystiedot
School of Sales
Saadaksesi lisätietoa aiheesta Uusasiakashankinnan tehopäivä – Kuinka löydät ja lähestyt asiakaskandidaatteja tehokkaasti? täytä seuraavat tiedot: