Sexpo

paikassa Helsinki (+ 2 sijaintia)
Kysy lisätietoja koulutusorganisaatiolta 👍

Sexpo-Säätiö

Sexpo – seksuaalisuuden ja ihmissuhteiden asiantuntija

Sexpo on toiminut jo vuodesta 1969 seksuaalisen hyvinvoinnin edistämiseksi Suomessa. Toimintaan kuuluvat monimuotoiset palvelut kuten neuvonta, terapia, konsultointi ja kouluttaminen.

Sexpo pyrkii siihen, että jokainen voisi toteuttaa seksuaalisuuttaan tyydyttävästi ja tasapainoisesti. Säätiö edistää seksuaalisen vapauden, tasa-arvon ja seksuaalioikeuksien toteutumista sekä rakentaa myönteistä seksuaalikulttuuria. Sexpo kannattaa moniarvoista yhteiskuntaa, jossa seksuaalisuuden, sukupuolen ja ihmissuhteiden moninaisuus saa kukoistaa.

Sexpo edistää tavoitteitaan vaikuttamalla julkiseen keskusteluun, ammattilaisten toimintakulttuuriin ja politiikkaan. Säätiö kouluttaa seksologian, seksuaaliterveyden, seksuaalikasvatuksen ja terapiatyön ammattilaisia. Toimintaan kuuluu myös hankkeita, tutkimusta ja kehittämistä sekä seksuaalipoliittista vaikuttamistyötä.

Haluatko lisätietoa Sexpon koulutuksista?

Lisätietoa Sexpon koulutustarjonnasta löydät alla olevasta koulutuslistauksesta. Voit myös kysyä lisätietoja suoraan kouluttajalta tekemällä yhteydenottopyynnön.

Näytä kaikki koulutukset

Koulutukset

Hyvinvointi Kesto Hinta Paikka Alkaa
Seksuaalineuvontakoulutus, etätoteutus 1 vuosi 2 989 EUR Verkossa 20.8.2024
Seksuaaliterapiakoulutus, etätoteutus 1 vuosi 3 589 EUR Verkossa 17.10.2024
Sexualrådgivarutbildning på distans 1 vuosi 2 989 EUR Verkossa 3.9.2024

Ota yhteyttä

Haluatko tietää lisää kouluttajasta Sexpo? Täytä yhteystietosi, niin kouluttaja ottaa sinuun yhteyttä.

reCAPTCHA logo Tämä sivusto on suojattu reCAPTCHA:lla, ja Googlen tietosuojakäytäntö ja käyttöehdot ovat voimassa.

Sexpo-säätiö sosiaalisessa mediassa

Haapaniemenkatu 7-9 B
00530 Helsinki

Arvioinnit

Keskiarvo: 4,4

Perustuu 17 arviointiin
Kirjoita arviointi
Anonyymi
26 loka 2023
Etätoteutus 2022-2023

Huono hinta-laatusuhde. Monet luennot ja työnohjaus olivat hyviä, mutta perjantain opiskelupäivät olivat käytännössä sitä, että osallistujat opettivat toisiaan. Koulutuksen kirj...

Näytä lisätiedot
Juno Koivisto
23 elo 2022
Ammattimainen ja inhimillinen koulutus

Kouluttajat osaavia ja huomioonottavia, luennoitsijat monipuolisia ja inspiroivia. Todella antoisa ja inspiroiva koulutus kokonaisuudessaan. Suosittelen lämpimästi!

Osallistuja
02 kesä 2021
Ammattimainen ote!

Lempeä, hyvän mielen ilmapiiri, ammattimainen ote, yksilöllisyyden huomiointi.

Sponsoroitu