SnellmanEDU

paikassa Kuopio (+ 3 sijaintia)
Kysy lisätietoja koulutusorganisaatiolta 👍

SnellmanEDU

Auringonkukkia ja nainen kädet ylhäällä

SnellmanEDU – sijoita itseesi, kehitä osaamistasi

SnellmanEDU:n kesäyliopiston toiminta koostuu ammatillisesta täydennyskoulutuksesta, yleissivistävästä koulutuksesta kaiken ikäisille, avoimesta korkeakouluopetuksesta sekä Lasten yliopistotoiminnasta. SnellmanEDU:n tarjonnassa ovat myös Ikääntyvien yliopiston tilaisuudet.

Laaja opetustarjonta niin verkossa kuin lähiopetuksenakin

SnellmanEDU järjestää vuosittain yli 250 koulutusta. Lähiopetuksen osalta toiminta-alueena on Pohjois-Savo. Etäopetuksessa SnellmanEDU on ollut jo pitkään uranuurtaja. SnellmanEDU on yksi suurimmista vapaan sivistystyön verkkokoulutusten toteuttajista Suomessa. He tarjoavat myös joustavan mallin mukaisia koulutuksia.

Learn@work työyhteisöille ja Isoverstas oppilaitoksille

Snellman kesäyliopiston lisäksi SnellmanEDU tarjoaa Learn@work -palvelut työyhteisöille sekä oppilaitosten kehittäjäyhteisön Isoverstaan.

Kokemusta vuodesta 1956 asti

SnellmanEDU ponnistaa vahvasta uskosta sivistyksen ja tieteellisesti tuotetun tiedon merkitykseen. Sivistys toteutuu tässä päivässä oppimisen mahdollistamisena eri tavoin: monipuolisena koulutustarjontana, työyhteisöissä tapahtuvan oppimisen edistämisenä sekä oppilaitostoimijoiden yhteistyöskentelynä. SnellmanEDU on toiminut jo vuodesta 1956 asti.

Mikäli et löydä sivustoilta sopivaa koulutusta, voit ottaa yhteyttä koulutuksentarjoajaan yhteydenottolomakkeen kautta. SnellmanEDU tekee tarjouksen muutamassa päivässä. He toteuttavat myös koulutuksia ketterästi nopeallakin aikataululla.

Tervetuloa oppimisen verkkokauppaan!

Tutustu tarjontaan alla olevasta listauksesta,

täyttämällä yhteydenottolomakkeen saat tarkempia tietoja.

Näytä kaikki koulutukset

Koulutukset

Hyvinvointi Kesto Hinta Paikka Alkaa
Joogaopettajakoulutus – Surya Namaskara (25 op) 15 kuukautta 2 300 EUR Kuopio 27.9.2024
IT / Tietoliikenne
Tietoturva
Tietosuojavastaavan jatkokoulutus (2 op) 3 päivää 350 EUR Verkossa 14.5.2024
Johtaminen
Positiivisen johtamisen koulutusohjelma 35/42 op 9 kuukautta 3 390 EUR Verkossa 7.10.2024
Kasvatus / Ohjaus
Coaching
Ratkaisukeskeinen valmentaja/työyhteisöcoach (20 op) 8 kuukautta 2 300 EUR Kuopio 23.9.2024
Kouluttajakoulutus
Työyhteisön oppimisvalmentajakoulutus 5 op 6 kuukautta 875 EUR Useita (2) 25.9.2024
Projektinhallinta
Projektityö tuloskuntoon – Projektinvetäjien valmennusryhmä 365 EUR Verkossa 13.9.2024
Sosiaali- ja terveysala
Voimauttavan valokuvan ammatilliset perusteet 15 op 1 vuosi 2 350 EUR Kuopio 18.9.2024
Kuntoutus
Voimavarakeskeinen traumatyöskentely (2 op) 3 kuukautta 795 EUR Verkossa 13.5.2024
Psykiatria / Mielenterveystyö
Integratiivinen lyhytterapeutti 60 op (sis. ratkaisukeskeiset, kognitiiviset ja psykoterapeuttiset valmiudet) 4 950 EUR Kuopio 15.9.2024
Ratkaisukeskeinen lyhytterapeutti 30 op 6 kuukautta 2 370 EUR Kuopio 10.5.2024

Ota yhteyttä

Haluatko tietää lisää kouluttajasta SnellmanEDU? Täytä yhteystietosi, niin kouluttaja ottaa sinuun yhteyttä.

reCAPTCHA logo Tämä sivusto on suojattu reCAPTCHA:lla, ja Googlen tietosuojakäytäntö ja käyttöehdot ovat voimassa.

Viestikatu 3
70600 Kuopio