paikassa Littoinen
Kysy lisätietoja koulutusorganisaatiolta 👍

Solar Simulator

Solar Simulator Oy - Koulutusta kilpailukyvyn vahvistamiseen ja kilpailuedun kirkastamiseen

Solar Simulator tarjoaa vuorovaikutteista tasoltaan laadukasta tietopohjaista koulutusta, jonka sisältö kiinnittyy osallistujien toimintaan aitojen esimerkkien kautta. Tavoitteena on avata näkökulmia ja konkretisoida testaus- ja tutkimustulosten käyttömahdollisuuksia kilpailukyvyn parantamiseen ja jopa kilpailuedun luomiseen.

Teknisessä koulutuksessa annetaan konkreettista tietoa siitä, miten testauksella varmistetaan tuotteen säänkestävyys standardeja unohtamatta.

Näytä kaikki koulutukset

Koulutukset

Liiketoiminta Kesto Hinta Paikka Alkaa
Insinöörien puuhasta arvoa koko organisaatiolle 3 tuntia 195 EUR Littoinen
Tekniikka
Säätestauksen kulmakivet 6 tuntia 480 EUR Littoinen

Ota yhteyttä

Haluatko tietää lisää kouluttajasta Solar Simulator? Täytä yhteystietosi, niin kouluttaja ottaa sinuun yhteyttä.

reCAPTCHA logo Tämä sivusto on suojattu reCAPTCHA:lla, ja Googlen tietosuojakäytäntö ja käyttöehdot ovat voimassa.

Keskiläntie 5
20660