4,0 (1 Arvioinnit)

Sovelto Eduhouse

paikassa Helsinki (+ 1 sijaintia)
Kysy lisätietoja koulutusorganisaatiolta 👍

Kasvata omaa tai tiimisi pilviasiantuntijuutta Sovelto Eduhousen avulla

Eduhouseen yhdistynyt Sovelto on Suomen ainoa pilviteknologioiden Learning as a Service -kumppani. Tarjoamme jatkuvaa, tavoitteellista ja monipuolista oppimista kaiken kokoisille tiimeille tekoälyssä, pilvessä ja tietoturvassa. Oppimista tukevat kokeneet valmentajat ja sertifioidut kouluttajat.

Olemme Microsoftin virallinen koulutuskumppani.

Ilmoittaudu yksittäisiin koulutuksiimme tai valitse jatkuva koulutuspalvelu

Tutustu Sovelto Eduhousen tarjoamiin koulutuksiin alla olevasta listauksesta ja ilmoittaudu mukaan haluamaasi koulutukseen. Voit myös tiedustella lisätietoja jatkuvista oppimispalveluistamme täyttämällä yhteydenottolomakkeen.

Näytä kaikki koulutukset

Koulutukset

Ota yhteyttä

Haluatko tietää lisää kouluttajasta Sovelto Eduhouse? Täytä yhteystietosi, niin kouluttaja ottaa sinuun yhteyttä.

reCAPTCHA logo Tämä sivusto on suojattu reCAPTCHA:lla, ja Googlen tietosuojakäytäntö ja käyttöehdot ovat voimassa.

Messuaukio 1

Arvioinnit

Keskiarvo: 4

Perustuu 1 arviointiin