Spartan Academy

paikassa Turku (+ 9 sijaintia)
Kysy lisätietoja koulutusorganisaatiolta 👍

Spartan Academy

Toiminnallisen harjoittelun ja kamppailu-urheilun asiantuntija palveluksessasi

Spartan Academyn osaamisen ytimessä ovat huippuunsa hiotut koulutukset, joita ylpeydellä viedään myös Suomen rajojen ulkopuolelle. Kahvakuulat, toiminnallinen harjoittelu ja kamppailulajit ovat Spartan Academyn keihään kärkiä. Spartan Academyn tehtävä on kehittää juuri sinua lajissasi ja avata ovia uusille tuulille.

Olemme ainoa EREPS-sertifioitu toiminnallisen harjoittelun personal trainereiden kouluttaja Suomessa.

Miksi valita Spartan Academy?

Spartan Academy on enemmän kuin pelkkä nimi. Se on merkki, joka kertoo intohimosta liikkeeseen ja tinkimättömästä asenteesta treeniin.

Kaikki tuotteet ja palvelut on rakennettu rautaisen asiantuntemuksen pohjalle. Sertifioidut ohjaajat, viimeisin osaaminen ja kansainvälinen kokemus ovat Spartan Academyn toiminnan ytimessä.

Spartan Academy on monien vuosien työn tulos, josta he ovat ylpeitä. Spartan Academy haluaa olla valtakunnan menestyvin liikunta-alan kokonaispalvelu myös tulevaisuudessa. Siksi luotettavuus on Spartan Academylle kunnia-asia.

Haluatko saada lisätietoa Spartan Academyn koulutuksista?

Löydät lisätietoa Spartan Academyn koulutuksista alta löytyvästä koulutuslistauksesta. Voit myös kysyä lisätietoa suoraan Spartan Academysta täyttämällä alta löytyvän yhteydenottolomakkeen.

Näytä kaikki koulutukset

Koulutukset

Henkilöstöhallinto / HR Kesto Hinta Paikka Alkaa
Työhyvinvointikoulutus Useita paikkakuntia
Hyvinvointi
Kahvakuula – verkkovalmennus 8 viikkoa 234 EUR Verkossa
Kuntosali- ja voimaharjoittelun ohjelmointi -verkkovalmennus 153 EUR Verkossa
Mobility – kehonhuolto 8 tuntia 153 EUR Useita (2) 27.4.2024
Mobility-ohjaajan verkkokoulutus 234 EUR Verkossa
Personal Trainer -koulutus 2 089 EUR-2 411 EUR Useita (4) Useita (3)

Ota yhteyttä

Haluatko tietää lisää kouluttajasta Spartan Academy? Täytä yhteystietosi, niin kouluttaja ottaa sinuun yhteyttä.

reCAPTCHA logo Tämä sivusto on suojattu reCAPTCHA:lla, ja Googlen tietosuojakäytäntö ja käyttöehdot ovat voimassa.

Pitkämäenkatu 13
20250 Turku