Stepbystep Oy

paikassa Tampere (+ 1 sijaintia)
Kysy lisätietoja koulutusorganisaatiolta 👍

Step by Step

Taitopainotteisista täydennyskoulutuksista uutta puhtia työelämään

Stepbystep tarjoaa taitopainotteisia täydennyskoulutuksia, joita voidaan toteuttaa myös tilaajan toiveiden mukaan. Koulutukset rakentuvat dialogisille ja käytännönläheisille taito- ja voimavaranäkökulmille.

Koulutuksissa hankitaan työkaluja erilaisiin vuorovaikutustilanteisiin, motivaation ja innostuksen kasvattamiseen, suunnitteluun, ongelmien ratkaisuun ja työn kehittämiseen.

Nykyaikaiset ammatilliset täydennyskoulutukset mm:

• Työnohjaaja
  • Coaching
  • Neuropsykiatrinen valmentaja
  • Traumatyö
  • Ryhmänohjaaja

Oppiminen on kivaa

• YHDESSÄ - Stepbystepillä ryhmämuotoinen opiskelu on kaiken keskiössä. Livetapaamisten lisäksi käytetään myös erilaisia verkkopohjaisia oppimisympäristöjä.
  • DIALOGISSA - jaettu ilo on paras ilo, tässä tapauksessa jaettua oppimista, toisilta oppimista sekä avointa kommunikointia tasavertaisesti ryhmän kesken.
  • KÄYTÄNNÖNLÄHEISESTI - Stepbystepillä opitaan konkreettisia uusia työkaluja ja näkökulmia arjen työn tueksi.

Kiinnostunut osallistumaan koulutukseen?

Alta pääset katsomaan, mitä koulutuksia on meneillään. Taitopainotteisia täydennyskoulutuksia toteutetaan myös tilaajan toiveiden mukaan.

Ota yhteyttä, niin Stepbystep räätälöi tarkoituksiinne sopivan koulutuksen.

Näytä kaikki koulutukset

Koulutukset

Kasvatus / Ohjaus
Työnohjaus Kesto Hinta Paikka Alkaa
Työnohjaajakoulutus 60 op 2 vuotta 5 000 EUR Tampere 27.9.2024
Työnohjaajien täydennyskoulutus 30 op 12 kuukautta 3 145 EUR Tampere 27.9.2024
Sosiaali- ja terveysala
Psykiatria / Mielenterveystyö
Neuropsykiatrinen tilauskoulutus 6 kuukautta Verkossa
Neuropsykiatrinen valmentaja 30 op 9 kuukautta 1 500 EUR Verkossa 5.6.2024
Ratkaisu- ja voimavarakeskeinen lyhytterapeuttikoulutus 50 op 1,5 vuotta 3 347 EUR Tampere 8.5.2024

Ota yhteyttä

Haluatko tietää lisää kouluttajasta Stepbystep Oy? Täytä yhteystietosi, niin kouluttaja ottaa sinuun yhteyttä.

reCAPTCHA logo Tämä sivusto on suojattu reCAPTCHA:lla, ja Googlen tietosuojakäytäntö ja käyttöehdot ovat voimassa.

Stepbystep Oy Facebookissa

Tuomiokirkonkatu 21 B 32