Microsoft Power BI tehostaa datan analysointia

Microsoft Power BI on Business Intelligence -ratkaisu ja liiketoimintatiedon raportointi- ja analysointiohjelma. Microsoft Power BI tuo liiketoiminnan datan visuaaliseen muotoon ja mahdollistaa tiedon tehokkaan visuaalisen analysoinnin. Visualisoidun datan pystyy helposti jakamaan kollegoiden kanssa ja raportoimaan eteenpäin.

Mitä ovat Microsoft Power BI -koulutukset?

Microsoft Power BI -koulutuksissa tutustutaan sekä ohjelman peruskäyttöön että soveltavimpiin ominaisuuksiin. Power Bi -kursseja löytyy sekä vasta-alkajien että kokeneempien tarpeisiin.

Mitä Power BI -perusteet sisältää?

Power BI -peruskurssi sisältää muun muassa:

• tietojen hakeminen ohjelmaan raportteja varten
  • visuaalien ja raporttien toteutus
  • Power BI desktop- ja pilviversioiden käyttö
  • raporttien luominen ja jakaminen.

Power BI jatko ja edistyneemmät Power-BI kurssit

Power BI jatkokurssilla syvennät osaamistasi. Power BI jatkokurssilla opit luomaan tietomalleja, jotka ovat helposti laajennettavissa. Samalla saat työkaluja suurten raportointikokonaisuuksien luomiseksi.

Täsmäkoulutusta etsivä löytää syventäviä Power BI -kursseja Power BI:n eri osa-alueille. Edistyneempien Microsoft Power BI -koulutusten sisältöihin kuuluu muun muassa Power BI mobiilisovellukset, Query Editor, DAX-kielen perusteet ja edistyneemmät visualisointikeinot.

Miksi osallistua Power BI -koulutukseen?

Business Intelligence -osaaminen ja datan visualisointi helpottavat päätöksentekoa ja tehostavat prosesseja. Eri järjestelmien datan yhdistäminen on Microsoft Power BI -työkalun tärkeä ominaisuus. Raportointityökalujen käyttöönotto ja erilaisten ominaisuuksien haltuun ottaminen onnistuu tehokkaimmin tiiviissä koulutuksessa. Koulutuksissa pääset kuulemaan asiantuntijoiden vinkit Microsoft Power BI:n käyttöön ja saat vastaukset haastavimpiinkin kysymyksiisi.

Microsoft Power BI -koulutukset vaihtelevat pituudeltaan muutamista tunneista pariin päivään. Osa Microsoft Power BI -koulutuksista järjestetään verkossa ja osa koulutuspäivinä. Tutustu koulutus.fi:n valikoimaan ja löydä itsellesi sopivin!

Lähteet: pengon.fi, powerbi.microsoft.com, sulava.com

Usein kysytyt kysymykset

• Microsoft Power BI on Business Intelligence -ratkaisu ja liiketoimintatiedon raportointi- ja analysointiohjelma.

• Power BI:tä käytetään datan visualisointiin ja yhdistämiseen eri tietolähteistä. Power BI:llä voidaan luoda, tarkastella ja julkaista raportteja.