Microsoft Office 365 liiketoiminnan tueksi

Microsoft Office 365 on pilvipalvelu, joka tukee liiketoimintaa, tavoitteiden saavuttamista ja tuottavuutta. Tuttujen ohjelmien (Word, Excel, PowerPoint) lisäksi Microsoft 365 tuo parhaat tuottavuussovellukset ja pilvipalvelut, laitehallinnan ja kehittyneen suojauksen samaan yhdistettyyn kokemukseen.

Tehokasta ja innovatiivista työskentelyä

Microsoft Office 365 on kehitelty entistä tehokkaampaan ja monipuolisempaan työskentelyyn innovatiivisten Office-sovellusten, älykkäiden pilvipalvelujen ja maailmanluokan suojauksen avulla. Microsoft Office 365 sisältää monia eri hyötyjä ja sen avulla on mahdollista helpottaa työntekoa suuresti. Microsoft Officen avulla voit esimerkiksi...

• Tavoittaa asiakkaasi ja työkaverisi helposti ammattikäyttöön tarkoitetuilla sähköposti- ja kalenteritoiminnoilla.
  • Voit myös tallentaa, käyttää ja jakaa tiedostoja missä tahansa käyttäjäkohtaisen 1 Tt:n verkkotallennustilan ansiosta.
  • Sinun on mahdollista pitää tiimisi ajan tasalla ryhmäkeskusteluiden, verkkokokousten ja puheluiden avulla tiimityön keskuksessa, Microsoft Teamsissa.
  • Voit suojata työntekijät, tiedot ja asiakastiedot kehittyneellä tietoturvalla ja laitehallinnalla.

Office 365 on suomalaisten yritysten suosima palvelu, jonka käyttö on hyödyllistä opetella. Ohjelman hyödyt ovat suuria niin yritys, kuin yksityiskäytössäkin. Ohjelman avulla on mahdollista luoda, käsitellä ja jakaa tietoa missä ja milloin vain - ohjelman avulla työtehtävien teko helpottuu.

Lähteet: Microsoft