Suomen Ensiapukoulutus Oy

paikassa Helsinki (+ 36 sijaintia)
Kysy lisätietoja koulutusorganisaatiolta 👍

Suomen Ensiapukoulutus Oy – ensiapukursseja joustavasti

Suomen Ensiapukoulutus Oy – ensiapu- ja työsuojelukursseja ympäri Suomea

Suomen Ensiapukoulutus Oy on Suomen suurin ja luotettavin virallisia SPR:n koulutuspohjaisia esiapukursseja järjestävä yritys. Yrityksen toimisto sijaitsee Helsingin Kalliossa, mutta koulutuksia järjestetään joustavasti ympäri Suomen. Suomen Ensiapukoulutus Oy on myös merkittävä työsuojelu- ja työturvallisuuskoulutuksia järjestävä yritys.

Suomen Ensiapukoulutus Oy:n tarjoaa niin avoimia yleisökursseja kun asiakaskohtaisia räätälöityjä koulutuksiakin. Yrityksen kouluttajaverkosto kattaa koko Suomen, joka mahdollistaa koulutukset joustavasti ympäri Suomen ja hyvinkin lyhyellä varoitusajalla.

Koulutuksia järjestetään webinaarina ja lähikoulutuksena.

Miksi Suomen Ensiapukoulutus Oy?

• Ensiapukurssit ovat virallisia SPR:n koulutuspohjaisia kursseja
  • Kaikille avoimia työsuojelukursseja tarjolla usealla paikkakunnalla
  • Kouluttajat ovat SPR:n hyväksymiä Ensiavun- ja terveystiedon kouluttajia (ETK), ensihoitotyön ammattilaisia, joilla on pitkä kouluttajakokemus
  • Kurssit ovat KELA-korvauskelpoisia
  • Toimii kaikkialla Suomessa
  • Kurssit myös lyhyellä varoitusajalla
  • Kaikki kurssitilaukset luotettavasti yhden yhteyshenkilön kanssa
  • Koulutusmateriaali ja harjoitusvälineet ehdotonta huippuluokkaa
  • Kursseilla käytännönläheinen ote harjoitteluun.

Haluatko saada lisätietoa Suomen Ensiapukoulutus Oy:stä?

Saat lisätietoa Suomen Ensiapukoulutus Oy:stä täyttämällä sivun alareunassa olevan yhteydenottopyynnön. Suomen Ensiapukoulutus Oy vastaa mielellään kysymyksiisi.

Näytä kaikki koulutukset

Koulutukset

Sosiaali- ja terveysala
Ensiapu Kesto Hinta Paikka Alkaa
Hätäensiapukurssi 4h -verkkokurssi 4 tuntia 84 EUR Verkossa
SPR Ensiapukurssi EA 1® (16 t) (myös webinaaritoteutus) 2 päivää 269 EUR-299 EUR Useita (22) Useita (41)
SPR Ensiapukurssi EA 2® (8 t) (webinaaritoteutus) 8 tuntia 275 EUR-299 EUR Verkossa Useita (3)
SPR Hätäensiapukurssi 4 t® (myös webinaaritoteutus) 4 tuntia 129 EUR-139 EUR Useita (22) Useita (44)
SPR Hätäensiapukurssi 8 t® (myös webinaaritoteutus) 8 tuntia 179 EUR-199 EUR Useita (22) Useita (44)
Turvallisuus
Työsuojelu
Työsuojelun ja työturvallisuuden jatkokurssi (myös webinaaritoteutus) 1 päivä 525 EUR-545 EUR Useita (15) Useita (11)
Työsuojelun ja työturvallisuuden peruskurssi (myös webinaaritoteutus) 1 päivä 525 EUR-545 EUR Useita (18) Useita (16)
Työsuojelun jatkokurssi, asiantuntija- ja toimistotyö (myös webinaaritoteutus) 1 päivä 525 EUR-545 EUR Useita (10) Useita (6)
Työsuojelun jatkokurssi, työhyvinvointi (myös webinaaritoteutus) 1 päivä 525 EUR-545 EUR Useita (12) Useita (4)
Työsuojelun peruskurssi, asiantuntija- ja toimistotyö (myös webinaaritoteutus) 1 päivä 525 EUR-545 EUR Useita (16) Useita (4)
Työsuojelupäällikön jatkokurssi (myös webinaaritoteutus) 1 päivä 675 EUR-695 EUR Useita (10) Useita (7)
Työsuojelupäällikön peruskurssi (myös webinaaritoteutus) 1 päivä 675 EUR-695 EUR Useita (18) Useita (9)
Työturvallisuus
Sähkötyöturvallisuuskorttikoulutus (myös webinaaritoteutus) 1 päivä 329 EUR Useita (6) Useita (11)
Tulityökorttikoulutus 1 päivä 169 EUR Useita (29) Useita (47)
Työturvallisuuskorttikoulutus | Työturvallisuuskortti kertauskoulutus (myös webinaaritoteutus) 1 päivä 78 EUR-139 EUR Useita (25) Useita (68)

Yhteydenottopyyntö

Ota yhteyttä

Haluatko tietää lisää kouluttajasta Suomen Ensiapukoulutus Oy? Täytä yhteystietosi, niin kouluttaja ottaa sinuun yhteyttä.

reCAPTCHA logo Tämä sivusto on suojattu reCAPTCHA:lla, ja Googlen tietosuojakäytäntö ja käyttöehdot ovat voimassa.

Toinen linja 14

Puhelin: 010 5251 260