Kumura Oy

paikassa Espoo (+ 8 sijaintia)
Kysy lisätietoja koulutusorganisaatiolta 👍

Kumura

Kumura Oy – Välitämme ihmisistä ja projekteista

Jos etsit Adapron valmennuksia, olet oikeassa paikassa: Adapro on nyt osa Kumuraa!

Valitsemalla koulutuksen meiltä Kumuralta syvennät projektitoiminnan taitojasi tai aloitat projektiammattilaisen urasi kattavin tiedoin Suomen eturivin valmentajien avulla!

Koulutusvalikoimastamme löydät monipuolisen tarjoaman projektikulttuurin kehittämiseen ja -toiminnan tehostamiseen. Saat meiltä myös valmennuksia PMO- ja IPMA-sertifikaattien suorittamiseksi.

Käytyäsi koulutuksemme saat käyttöösi digitaalisen osaamismerkin, jolla osoitat taitosi kätevästi esimerkiksi LinkedIn-profiilissasi tai CV:ssäsi.

Valmennuksistamme saat konkreettisia oppeja tekoälyn hyödyntämisestä projektitoiminnassa.

Palvelumme sinulle

Henkilöstön osaamisen kehittäminen

• Projektijohtamisen valmennukset
  • Käyttäytymisprofiilit (Peili) ja vuorovaikutustaidot
  • Sertifikaatit

Projektitoiminnan ja -mallien kehittäminen

• Projektitoiminnan arviointi ja kehittäminen
  • Projektin ja projektisalkun johtamismallit ja -ohjeet
  • PMO-sparraus ja -valmennus
  • Agile-sparraus ja -valmennus

Projektinhallinta koulutuksissamme saat paitsi syvällistä tietoa ja käytännön harjoituksia myös mahdollisuuden verkostoitua muiden projekteissa toimivien kanssa. Valitsemalla projektipäällikkö koulutuksen tai projektinhallinta koulutuksen Kumuralta investoit omaan tai organisaatiosi projektiosaamiseen ja tulevaan menestykseen.

Tahtoisitteko juuri teille räätälöidyn projektinhallinta koulutuksen?

Tarvitsetko apua sinulle sopivimman koulutuksen valinnassa? Täytä yhteydenottolomake, niin palaamme sinulle pikimmiten! Kaikki avoimet koulutuksemme on saatavilla myös organisaatiollenne räätälöitynä kokonaisuutena. Ota yhteyttä asiasta keskustelemiseksi.

Välitämme ihmisistä ja projekteista

Kumuralla välitämme ihmisistä ja projekteista, koska projektien kuuluu onnistua.  Kokemuksemme mukaan inhimilliset projektit onnistuvat paremmin – siksi lähestymme projekteja ihmisläheisellä ja inhimillisyyttä korostavalla otteella. Asiakkaidemme projektitoimintaa kehittävien koulutusten, valmennuksien ja konsultointien lisäksi toimimme asiakkaidemme ulkoistettuina projektijohtajina.

Näytä kaikki koulutukset

Koulutukset - Kumura Oy

Liiketoiminta
Tuotekehitys Kesto Hinta Paikka Alkaa
R&D PM Professional™, tailor-made course 8 päivää Useita paikkakuntia
Projektinhallinta
Energy PM Professional® -valmennusohjelma energia-alan projektipäälliköille 8 päivää 7 000 EUR Vantaa 30.8.2024
Investment PM Professional™, tailor-made course 8 päivää Useita paikkakuntia
PM Master® -valmennusohjelma projektitoiminnan kehittäjille ja PMO-ammattilaisille 4 kuukautta 7 500 EUR Useita (2) 29.8.2024
PM Professional™ -valmennusohjelma Useita paikkakuntia
Project Management Advanced (eLearning course) 18 tuntia 600 EUR Verkossa
Project Management Fundamentals (eLearning course) 12 tuntia 600 EUR Verkossa
Projektityön perusteet 2 päivää 1 200 EUR Useita (6) Useita (8)
Syventävä projektipäällikkövalmennus 4 päivää 2 800 EUR Useita (2) 29.4.2024
Tekoäly projektityössä 3 tuntia 199 EUR Verkossa Useita (2)
Projektinhallinnan sertifikaatit
IPMA C sertifiointikokonaisuus 5 viikkoa 3 700 EUR Verkossa Useita (3)
Projektisalkunhallinta
Projektisalkun johtamisen seuraava taso 1 päivä 900 EUR-1 200 EUR Useita (2) 29.10.2024

Yhteydenottopyyntö

Ota yhteyttä

Haluatko tietää lisää kouluttajasta Kumura Oy? Täytä yhteystietosi, niin kouluttaja ottaa sinuun yhteyttä.

reCAPTCHA logo Tämä sivusto on suojattu reCAPTCHA:lla, ja Googlen tietosuojakäytäntö ja käyttöehdot ovat voimassa.

Yhteystiedot : Kumura Oy

Metsänneidonkuja 6
02130 Espoo

Arvioinnit

Keskiarvo: 4,4

Perustuu 688 arviointiin
Kirjoita arviointi
Johanna Jalonen, Futunio Oy
16 huhti 2024

Koulutus oli mielenkiintoinen ja antoisa. Tilaa oli jätetty runsaasti pienryhmätyöskentelylle ja yleiselle keskustelulle. Suosittelen!

Anni Halminen
15 huhti 2024

Koulutus oli erittäin hyvä ja informatiivinen. Se, että kävimme oikeiden projektien kautta asioita läpi oli todella hyvä tapa opetella asioita. Käteen jäi roppakaupalla työkaluj...

Näytä lisätiedot
Anni Kataja, Lounea Yritysratkaisut Oy
15 huhti 2024

Koulutus oli hyvin informatiivinen ja kouluttaja selkeä ja osallistava. Ryhmätöissä käsiteltyjen casejen kautta asiat tulivat tutuiksi käytännössä.

Sponsoroitu