Asbesti- ja homekoulutukset Oy

paikassa Jyväskylä (+ 63 sijaintia)
Kysy lisätietoja koulutusorganisaatiolta 👍

Asbesti- ja homekoulutukset Oy

Asbesti- ja homekoulutukset Oy on valtakunnallinen asbesti-, haitta-aine- ja homekoulutuksiin erikoistunut asiantuntijayritys. Asbesti- ja homekoulutukset Oy:n kouluttajat ovat kokeneita ammattilaisia, joilla on hallussa sekä teoria että käytäntö. Koulutettuja kursseja ja kurssilaisia on jo tuhansia kotimaassa ja ulkomailla.

Asbesti- ja homekoulutukset Oy järjestää koulutuksia myös englanniksi, venäjäksi, viroksi ja ukrainaksi.

Koulutusvalikoima

• AHA-kurssit
  • Asbestipurkukurssit
  • Asbestikartoituskurssit
  • Homekurssit
  • Homesiivous ja hajunpoistokurssit

Asbesti- ja homekoulutukset Oy järjestää tilauksesta ryhmille myös korttikoulutuksia mm:

• Tulityökursseja
  • Työturvallisuuskorttikoulutuksia
  • Kaikki SPR:n ja EFR:n ensiapukoulukset
  • Tieturvakursseja
  • AS1 alkusammutuskursseja

Kiinnostuitko Asbesti- ja homekoulutukset Oy:n koulutuksista?

Voit lukea lisää alta löytyvän listauksen koulutusesittelyissä tai täyttää yhteydenottolomakkeen. Asbesti- ja homekoulutukset Oy on sinuun yhteydessä toivomallasi tavalla.

Näytä kaikki koulutukset

Koulutukset

Rakentaminen / Kiinteistö Kesto Hinta Paikka Alkaa
Kosteus- ja homeasiantuntijan kurssi (KOHO) 3 päivää 1 295 EUR Useita (2) Useita (4)
Turvallisuus
Työsuojelu
Työsuojelukurssit 350 EUR Useita (2)
Työturvallisuus
Asbesti- ja haitta-ainekartoituskurssi (AHA) 3 päivää 1 250 EUR Useita (13) Useita (16)
Asbestipurkukurssi 3 päivää 750 EUR-850 EUR Useita (13) Useita (16)

Ota yhteyttä

Haluatko tietää lisää kouluttajasta Asbesti- ja homekoulutukset Oy? Täytä yhteystietosi, niin kouluttaja ottaa sinuun yhteyttä.

reCAPTCHA logo Tämä sivusto on suojattu reCAPTCHA:lla, ja Googlen tietosuojakäytäntö ja käyttöehdot ovat voimassa.

Polttolinja 1
40520 Jyväskylä