Asiakaskokemuksen perusteet

Ihmiset jakavat hyviä ja huonoja palvelukokemuksiaan somekanavissaan enemmän ja enemmän lisäksi asiakkaan ostopäätökseen vaikuttaa merkittävästi hänen omat aiemmat kokemuksensa. Asiakaskokemuksessa onnistuminen on organisaation elinehto. Tämän opintojakson tavoitteena on johdattaa opiskelija siihen, mistä asiakaskokemus muodostuu ja miten siihen voi vaikuttaa?
Sisältö ja toteutus
- Asiakaskokemuksen merkitys
- Asiakaskokemuksen muodostuminen
- Asiakaskokemuksen mittaaminen
Opintojaksolla on videoluentoja ja muita aineistoja, artikkelilinkkejä sekä käytännön case-esimerkkejä.
Koulutuksen suorittaminen vie aikaa työn ohella noin 20-40 h riippuen osallistujan lähtötasosta. Verkko-opinnot voi suorittaa omaan tahtiin, eikä kurssi sisällä tiettyyn aikaan toteutettavia verkkoluentoja. Suositeltava opiskeluaika n. 1-2 viikkoa. Kurssi on käytettävissä 6kk. ostohetkestä.
Kiinnostuitko koulutuksesta?
Jos haluat lisätietoa aiheesta Asiakaskokemuksen perusteet, klikkaa alta ja täytä yhteydenottolomake. Kysymyksesi lähetetään suoraan koulutuksen järjestäjälle.Seuraavat toteutukset
Kohderyhmä
Koulutus on tarkoitettu palvelun kehittämisestä kiinnostuneille. Aiempaa osaamista asiakaskokemuksesta ja sen kehittämisestä ei edellytetä. Opintojakso antaa hyvän pohjan Palvelumuotoilun opintojaksojen suorittamiselle.
Kouluttaja
Kulmala Susanna, yritystoiminnan kouluttaja
Kustannukset
80,00€ (64,52€ alv. 0%)
Ota yhteyttä
Suomen Yrittäjäopisto näyttää uudistumisen suunnan
Suomen Yrittäjäopisto on valtakunnallinen koulutus- ja asiantuntijaorganisaatio ja ammatillinen oppilaitos, joka on erikoistunut aikuiskoulutukseen. Oppilaitos vastaa laajasti tulevaisuuden koulutustarpeisiin käytännönläheisellä liiketoimintaosaamisella sekä teknologisella ja tuotannollisella asiantuntijuudella. Kiinteät toimipaikat ovat Kauhavalla, Seinäjoella, Hämeenlinnassa, Teuvalla, Tampereella ja Turussa. Vuosittain Suomen Yrittäjäopisto järjestää...
Lue lisää kouluttajasta Suomen Yrittäjäopisto ja katso koulutustarjonta täältä