Palveluprosessit
Palveluprosessi on toimintojen sarja, jonka tuotoksena asiakas saa hyödyn. Asiakas ei näe palvelua prosessina, vaan keinona saavuttaa omat tavoitteensa. Hän näkee vain palveluprosessin vuorovaikutteisen osan ja tukiosa on lähes näkymätön asiakkaalle. Jokainen asiakas kokee palvelun eri tavalla ja muodostaa yksilöllisen asiakaskokemuksen palvelusta. Palveluliiketoiminnassa on tärkeää yrittää suunnitella prosessi vastaamaan mahdollisimman hyvin asiakkaan tarpeisiin ja toiveisiin.
Kurssin tavoite:
on ymmärtää palvelutasosopimusten rakenne ja niiden vaikutus tukityöhön sekä tukiprosessien toteuttaminen ja kehittäminen
Kurssin sisältö:
- mikä on palvelusopimus ja mitä se sisältää?
- miten palvelusopimus vaikuttaa tukityöhön?
- mitä ja miten: it-palveluprosessit
Kiinnostuitko koulutuksesta?
Jos haluat lisätietoa aiheesta Palveluprosessit, klikkaa alta ja täytä yhteydenottolomake. Kysymyksesi lähetetään suoraan koulutuksen järjestäjälle.Seuraavat toteutukset
Kohderyhmä
Koulutus soveltuu henkilölle, joka haluaa oppia lisää palveluprosesseista.
Kustannukset
Koulutuksen hinta on 120€.
Ota yhteyttä
Suomen Yrittäjäopisto näyttää uudistumisen suunnan
Suomen Yrittäjäopisto on valtakunnallinen koulutus- ja asiantuntijaorganisaatio ja ammatillinen oppilaitos, joka on erikoistunut aikuiskoulutukseen. Oppilaitos vastaa laajasti tulevaisuuden koulutustarpeisiin käytännönläheisellä liiketoimintaosaamisella sekä teknologisella ja tuotannollisella asiantuntijuudella. Kiinteät toimipaikat ovat Kauhavalla, Seinäjoella, Hämeenlinnassa, Teuvalla, Tampereella ja Turussa. Vuosittain Suomen Yrittäjäopisto järjestää...
Lue lisää kouluttajasta Suomen Yrittäjäopisto ja katso koulutustarjonta täältä