
Aggressiivisen asiakkaan kohtaaminen
Koulutus sisältää erilaisten väkivalta-, uhka- ja konfliktitilanteiden ennakointiin, tunnistamiseen ja tilanteissa toimimiseen liittyviä teemoja. Koulutuksessa käsitellään eri tekijöitä, jotka voivat laukaista väkivaltaisen ja aggressiivisen käyttäytymisen sekä perehdytään kehon kielen ymmärtämiseen. Koulutus räätälöidään asiakkaan toimialan mukaan ja sisällön suunnittelussa huomioidaan asiakkaan omat ohjeistukset aggressiivisten asiakkaiden kohtaamisessa. Koulutukseen sisältyy muun muassa avun hälyttäminen, turvallinen työpiste ja poistumiskäytännöt. Teoriaosuuden lisäksi koulutukseen voidaan liittää muun muassa turvallisuuskävely toimipisteelle, käytännön harjoituksia otteista irrottautumiseen.
Ohjelmassa
- Turvallisuuden merkitys työpaikoilla
- Aggressiivisen käyttäytymisen syyt ja ilmenemismuodot
- Väkivaltaan ja väkivallan uhkaan liittyvät erityispiirteet
- Uhkaavan henkilön tunnistaminen ja kohtaaminen
- Uhka- ja vaaratilanteiden ennaltaehkäisy
- Varautuminen
- Toiminta vaaratilanteissa ja niiden jälkeen
- Stressireaktiot
- Väkivallalta puolustautumiseen liittyvä lainsäädäntö
- Jälkihoito
Kiinnostuitko koulutuksesta?
Jos haluat lisätietoa aiheesta Aggressiivisen asiakkaan kohtaaminen, klikkaa alta ja täytä yhteydenottolomake. Kysymyksesi lähetetään suoraan koulutuksen järjestäjälle.Ota yhteyttä
Taitotalo

Taitotalo – maan laajimmat koulutusmahdollisuudet ammattilaisille, asiantuntijoille ja esimiehille
Taitotalo syntyi, kun AEL ja Amiedu yhdistivät voimansa. Alan suurimpana toimijana Taitotalolla on pitkä historia muuttuvan maailman koulutustarpeisiin vastaamisessa. Koulutustarjonta ja asiantuntijaverkosto on toimialan laajin. Asiakkuudenhoitomallissa on panostettu siihen, että yrityksille ja opiskelijoille on ainutlaatuiset puitteet kehittää prosessejaan ja käytännön...
Yhteystiedot
Taitotalo
Myynnin tehokurssit verkossa
Urano Oy:n myynnin tehokurssit mahtuvat kätevästi kalenteriin ja tarjoavat työkaluja koko myyntiprosessin varrelle prospektoinnista klousaamiseen.
Saadaksesi lisätietoa aiheesta Aggressiivisen asiakkaan kohtaaminen täytä seuraavat tiedot: