Asiakaspalvelu

Taitotalo
Yhteenveto
n. 18 kuukautta
   
Helsinki
Koulutus
Taitotalo

Asiakaspalvelu

Koulutuksen käytyään henkilö osaa valmistautua asiakaspalveluun osana liiketoiminnan kokonaisuutta, palvella sisäisiä ja ulkoisia asiakkaita eri kanavissa sekä edistää omassa työroolissaan asiakastyytyväisyyttä ja myönteistä asiakaskokemusta. Koulutuksen sisältö suunnitellaan yrityksen toiveet ja toimiala huomioiden. Pyydä tarjous!

Kysy lisää ja pyydä tarjous! Suunnitellaan yhdessä yrityksellesi sopiva kokonaisuus.

Koulutuksen tavoitteena on parantaa osallistujan osaamista yrityksen toimintaympäristöstä ja asiakasryhmistä siten, että hän pystyy valmistautumaan sisäisiin ja ulkoisiin asiakaspalvelutilanteisiin ja toimimaan niissä palvelukonseptin mukaisesti. Koulutuksen jälkeen osallistuja tunnistaa omat vahvuutensa ja kehityskohteensa asiakaspalvelijana, tiedostaa erilaiset toimintatyylit ja pystyy mukauttamaan viestintäänsä asiakastilanteeseen sopivaksi. Koulutus antaa osallistujalle valmiuksia ja varmuutta muun muassa erilaisten viestintäkanavien käyttöön (esimerkiksi puhelinasiakaspalvelu, kirjallinen asiakasviestintä, asiakkaan kohtaaminen) ja tiimityöhön asiakaspalvelussa sekä vahvistaa henkilön kykyä toimia joustavasti nopeasti muuttuvissa asiakaspalvelutilanteissa.

Ohjelmassa

Koulutuksen sisältö suunnitellaan yhdessä asiakkaan kanssa yrityksen toiveet ja alakohtaiset erityispiirteet huomioiden.

Koulutuksessa voidaan käsitellä esimerkiksi seuraavia teemoja:

  • Minä asiakaspalvelijana, oma rooli osana yrityksen liiketoimintaa
  • Toimintaympäristön asettamat haasteet asiakaspalvelulle
  • Asiakaslupaus ja palvelukonsepti
  • Hyvän asiakaskokemuksen lähtökohdat
  • Ihmiseltä ihmiselle – hyvä asiakaspalvelu käytännössä
  • Erilaiset toimintatyylit osana asiakaspalvelua
  • Sisäinen ja ulkoinen asiakaspalvelu
  • Haastavat asiakaspalvelutilanteet ja stressinhallinta
  • Sujuva kirjallinen asiakaspalvelu
  • Puheääni osana asiakaspalvelua (puhetekniikka, äänen käyttö ja huolto)
  • Yksilön ja tiimin kehittyminen asiakaspalvelutyössä

Koulutuksesta hyötyvät

Koulutus soveltuu asiakaspalvelutehtävissä toimiville, esimerkiksi kaupan ja logistiikan alalla, sosiaali- ja terveysalalla sekä rakennusalalla. Koulutuksen sisältö suunnitellaan yhdessä asiakkaan kanssa alakohtaiset erityispiirteet huomioiden.

Toteutustapa ja -paikka

Koulutus toteutetaan asiakkaan kanssa sovitulla tavalla lähiopetuksena Taitotalossa tai asiakkaan tiloissa tai etäopetuksena Teamsin välityksellä. Halutuista teemoista voidaan myös laatia verkkokurssi.

Koulutuksen kesto ja ajankohta

Koulutuksen kesto on 3 tuntia – 5 päivää sovittavana ajankohtana.

Kiinnostuitko koulutuksesta?

Jos haluat lisätietoa aiheesta Asiakaspalvelu, klikkaa alta ja täytä yhteydenottolomake. Kysymyksesi lähetetään suoraan koulutuksen järjestäjälle.

Ota yhteyttä

Haluatko tietää lisää koulutuksesta Asiakaspalvelu? Täytä yhteystietosi, niin koulutuksen järjestäjä ottaa sinuun yhteyttä.

Taitotalo

Taitotalo – maan laajimmat koulutusmahdollisuudet ammattilaisille, asiantuntijoille ja esimiehille

Taitotalo syntyi, kun AEL ja Amiedu yhdistivät voimansa. Alan suurimpana toimijana Taitotalolla on pitkä historia muuttuvan maailman koulutustarpeisiin vastaamisessa. Koulutustarjonta ja asiantuntijaverkosto on toimialan laajin.  Asiakkuudenhoitomallissa on panostettu siihen, että yrityksille ja opiskelijoille on ainutlaatuiset puitteet kehittää prosessejaan ja käytännön...


Lue lisää kouluttajasta Taitotalo ja katso koulutustarjonta täältä

Yhteystiedot

Taitotalo

Valimotie 8
00380 Helsinki

 Näytä puhelinnumero
www.taitotalo.fi


Arvioinnit
Arvioi tämä koulutus ensimmäisenä.
Ota yhteyttä

Saadaksesi lisätietoa aiheesta Asiakaspalvelu täytä seuraavat tiedot: