PalveluLuotsi®

Taitotalo, paikassa Helsinki
Kesto
n. 10 kuukautta
Kesto
n. 10 kuukautta
Kaipaatko lisätietoja? Kysy lisää 👍

PalveluLuotsi®

Taitotalo
Haluatko vaikuttaa asiakaskokemukseen ja sen avulla kehittää yrityksesi kilpailukykyä ja parantaa tulosta?

PalveluLuotsi on Taitotalon kehittämä tehokas palveluiden kehittämistyökalu.  
Sen avulla voidaan selvittää tavoitteiden ja toteutuksen kriittiset kohdat ja ristiriidat sekä kehittää asiakaskokemusta.  

PalveluLuotsissa tunnistetaan strategiaan pohjautuvat muutostarpeet palveluportfolioon kohdistuvien vaikutusten osalta, esimerkiksi asiakaskokemus, asiakastyytyväisyys, mittaus & analysointi, juurisyyanalyysit ja muut ongelmanratkaisumenettelyt. Kehittämistyö tehdään yhdessä Taitotalon  asiantuntijoiden  ja  organisaatiosi  avainhenkilöiden  kanssa.

Konkreettista hyötyä: PalveluLuotsin avulla kartoitat, suunnittelet ja toteutat yrityksesi strategiasta johdetun palvelukokemuksen, jonka vaikuttavuus on mitattavissa.

PalveluLuotsi kasvattaa

  • asiakastyytyväisyyttä
  • henkilöstön osaamista
  • työtyytyväisyyttä
  • asiakasuskollisuutta
  • yrityksesi tulosta ja kilpailukykyä.

PalveluLuotsi tarjoaa 

  • analyysin yrityksen palvelukonseptin suorituskyvystä
  • tavoitteet toiminnalle
  • mittarit vaikuttavuuden määrittämiseen
  • välineitä asiakaskokemuksen kehittämiseen ja käytäntöön viemiseen

Hyvästä asiakaskokemuksesta kerrotaan eteenpäin.

 

Asiakaskokemus on koko organisaation vastuulla.

PalveluLuotsi saa investoinnit osaamiseen tuottamaan tulosta. 

Asiakkaat

  • Kirkastettu palvelukonsepti erottaa yrityksesi kilpailijoistanne.
  • Palvelukokemuksen tasalaatuisuus kehittyy ja  asiakastyytyväisyys kasvaa.

Henkilökunta

  • Sisäistää palvelukonseptin ja sen mukaisen toiminnan merkityksen.
  • Oppii toimimaan palvelukonseptin mukaisesti, asiakaslähtöisesti ja tehokkaasti.

Johto

  • Esihenkilöt oppivat valmentamaan konseptia ja uskaltavat  puuttua poikkeamiin.
  • Johto saa faktatietoa palvelukonseptin toimivuudesta ja kilpailukyvystä.
  • Johto saa käyttöönsä liiketoimintalähtöisen ja tavoitteellisen toimintaohjelman.

Hyvä asiakaskokemus parantaa kannattavuutta

 

Toteutus:

  • Kokonaisuuden fasilitointi osallistavilla, motivoivilla ja sitouttavilla työmenetelmillä.
  • Analyysi nykyisestä tuotannollisista prosesseista suhteessa strategisiin tavoitteisiin.
  • Asiakkaan henkilöstön kyvykkyys kasvaa, sama prosessi voidaan tulevaisuudessa toteuttaa ilman ulkopuolista tukea.
  • Kehittämistoimenpiteiden tai -projektien (1-3 kpl) keskeiset elementit ja RoadMap tavoitetilaan pääsemiseksi.

Kiinnostuitko koulutuksesta?

Jos haluat lisätietoa aiheesta PalveluLuotsi®, klikkaa alta ja täytä yhteydenottolomake. Kysymyksesi lähetetään suoraan koulutuksen järjestäjälle.

Ota yhteyttä

Ota yhteyttä

Haluatko tietää lisää koulutuksesta PalveluLuotsi®? Täytä yhteystietosi, niin koulutuksen järjestäjä ottaa sinuun yhteyttä.

reCAPTCHA logo Tämä sivusto on suojattu reCAPTCHA:lla, ja Googlen tietosuojakäytäntö ja käyttöehdot ovat voimassa.
Taitotalo
Valimotie 8
00380 Helsinki

Taitotalo – maan laajimmat koulutusmahdollisuudet ammattilaisille, asiantuntijoille ja esimiehille

Taitotalo syntyi, kun AEL ja Amiedu yhdistivät voimansa. Alan suurimpana toimijana Taitotalolla on pitkä historia muuttuvan maailman koulutustarpeisiin vastaamisessa. Koulutustarjonta ja asiantuntijaverkosto on toimialan laajin.  Asiakkuudenhoitomallissa on panostettu siihen, että yrityksille ja opiskelijoille on ainutlaatuiset puitteet kehittää prosessejaan ja käytännön...

Lue lisää kouluttajasta Taitotalo ja katso koulutustarjonta täältä

Sponsoroitu