Microsoft Office -koulutus opettaa toimisto-ohjelmien hallintaa

Microsoft Office on yksi maailman käytetyimmistä toimisto-ohjelmistopaketeista. Microsoft Officeen kuuluu muun muassa

Microsoft Officen eri ohjelmiin syventyvät koulutukset tarjoavat mahdollisuuden tutustua ohjelmien monipuolisiin ominaisuuksiin asiantuntijoiden opastuksella.

Toimisto-ohjelmistot auttavat arjen työssä

Toimisto-ohjelmistoja ovat muun muassa tekstinkäsittely-, taulukkolaskenta-, esitysgrafiikka- , ajanhallinta ja piirto-ohjelmat. Ne on suunniteltu tekemään tietotyö helpommaksi, sujuvammaksi ja tehokkaammaksi.

Monille toimisto-ohjelmat ovat tuttua kauraa, ja niitä käytetään luontevasti osana omaa jokapäiväistä työtä. Aina ohjelmien ominaisuuksia ei kuitenkaan osata hyödyntää optimaalisesti.

Esimerkiksi tekstinkäsittelyohjelma ei ole pelkästään tekstin kirjoittamista varten, vaan sillä voidaan lisäksi tehdä automaattisia alaviitteitä, sisällysluetteloita ja lisätä tekstiin graafisia ominaisuuksia.

Office 365 -alustan monipuolinen hyödyntäminen puolestaan auttaa ajanhallinnassa. Koulutuksessa opit sellaisia ohjelman ominaisuuksia kuin esimerkiksi tiedostojen jakaminen ja kalenterin hallinnointi sekä saat apua palaverikäytäntöjen parantamiseen.

Miksi osallistua Microsoft Office -koulutukseen?

Microsoft Office -ohjelmistopaketti on käytössä useimmissa tietokoneissa. Microsoftin ohjelmien avulla muokkaamme tekstejä, taulukoita, esityksiä, tietokantoja ja lähetämme sähköpostia.

Microsoft Office -koulutukset opastavat toimisto-ohjelmien hallintaan ja tehokkaaseen hyödyntämiseen. Kun hallitset toimisto-ohjelmat ja niiden käyttöominaisuudet, sinulta ei kulu turhaan aikaa yksinkertaisten toimintojen suorittamiseen.

Microsoft Officen ohjelmien ominaisuuksien opettelu omatoimisesti voi niellä paljon aikaa, mutta koulutuksessa asiantuntijan johdolla ne tulevat tehokkaasti ja nopeasti tutuksi. Jos jokin ominaisuus tuntuu haastavalta tai hankalalta, on koulutuksessa helppo kysyä neuvoa.

Koulutus on myös mainio tilaisuus tutustua tietyn tai useamman toimisto-ohjelman tuoreimpaan, päivitettyyn versioon. Uudet ominaisuudet jäävät usein hyödyntämättä, ellei niiden opetteluun varaa aikaa.

Microsoft Office -koulutuksia eri tasoisille käyttäjille ympäri Suomen

Microsoft Office -koulutuksia tarjotaan ympäri Suomen avoimina koulutuksina sekä verkossa suoritettavina verkkokursseina. Kursseja on tarjolla sekä aloittelijoille että edistyneemmille käyttäjille.

Tyypillisesti Microsoft Office -kurssit kestävät yhdestä päivästä muutamiin päiviin, mutta tarjolla on myös räätälöityjä kursseja erilaisiin tarpeisiin. Räätälöidyillä kursseilla voidaan syventyä juuri sinun tai yrityksenne tarpeisiin.

Lähteet: Microsoft.com