TAKETO+

paikassa Turku (+ 2 sijaintia)
Kysy lisätietoja koulutusorganisaatiolta 👍

TAKETO+

Muutos on oppimista ja dataa

TAKETO+ tekee organisaatiosi muutoksen sujuvaksi. Se on täysin uusi tapa lähestyä muutoshallintaa. SE POISTAA MUUTOSHALLINNAN VAIKEIMMAT SYSTEEMISET VALUVIAT, JOIDEN VUOKSI 4/5 MUUTOSHANKKEESTA EPÄONNISTUU.

Koulutustemme avulla autamme sisäistämään siinä, miten digitalisaatiota, skaalautuvuutta, monenkeskistä vuorovaikutusta ja oppimista sekä dataa ja tekoälyä hyödynnetään muutoshallinnassa.

Johtaminen on vaikuttamista. Muutosjohtaminen on vaikuttamista siihen, miten organisaatio jättää totutun taakseen ja ottaa kopin uudesta asiasta ja vie sen käytäntöön. TAKETO+ on tähän tarkoitukseen suunniteltu osaamisen ja ymmärryksen siirtäjä.

Se on nopea, kustannustehokas ja vaikuttava tapa varmistaa kestävä ja positiivinen muutoskulttuuri koko organisaatioon.

TAKETO+ tekee muutoksesta palkitsevan oppimis- ja oivaltamiskokemuksen, joka pitää sisällään yhteistä pähkäilyä, ongelmien ratkaisua, toistuvaa harjoittelua ja luotettavaa analytiikkaa - AIDOISSA, ASIAKKAAN OMISSA  KEHITTÄMISTILANTEISSA.

Mitä tarjoamme?

Tuotamme tehokkaita 2h-koulutuksia, joiden avulla asiakkaamme lisäävät ymmärrystään siitä, mitä digitalisaatio, skaalauttaminen ja tiedolla johtaminen tarkoittaa muutostilanteissa. 2h-koulutusten lisäksi avaamme asiakkaamme käyttöön TAKETO+ -oppimisympäristön, josta löytyy kaikki aineisto, mutta myös jatkuva vuorovaikutteinen ohjaus ja tuki. Opimme monin eri tavoin, harva meistä oppii kerralla, siksi haluamme tarjota mahdollisuuden harjoitella ja toistaa opittuja asioita.  Osoitamme käytännön esimerkein, miten organisaatio nostaa muutoskyvykkyytensä uudelle tasolle ja samalla parantaa johtamiskulttuuriaan.

Kysy lisää organisaatiollesi sopivasta toteutuksesta!

Miksi TAKETO+?

Muutos on uusi normaali. Se jakaa organisaatiot voittajiin ja häviäjiin. Muutoskulttuuriltaan eheät ja toimivat organisaatiot tutkitusti pärjäävät kilpailussa asiakkaista ja parhaista osaajista. TAKETO+ on positiivinen muutostuuppari, näkymätön käsi, joka vakioi tavan tehdä ja johtaa ihmisiä muutokseen ja muutoksessa. Teemme tämän nopeammin ja kustannustehokkaammin kuin mikään muu tunnettu ratkaisu.

Haluatko lisätietoa koulutustarjonnasta?

Löydät lisätietoa koulutustarjonnasta alla olevasta koulutuslistauksesta. Voit myös kysyä lisätietoa täyttämällä yhteydenottolomakkeen.

Näytä kaikki koulutukset

Koulutukset

Johtaminen
Muutosjohtaminen Kesto Hinta Paikka Alkaa
TAKETO+ INTRO 2 tuntia Suomi

Ota yhteyttä

Haluatko tietää lisää kouluttajasta TAKETO+? Täytä yhteystietosi, niin kouluttaja ottaa sinuun yhteyttä.

reCAPTCHA logo Tämä sivusto on suojattu reCAPTCHA:lla, ja Googlen tietosuojakäytäntö ja käyttöehdot ovat voimassa.

Puhelin +358 400 261 344

Sponsoroitu