Valitse sivuston käyttötapa: Mobiili

Asiakassuhteen hoitaminen sähköisesti ja etätyössä

Tampereen kauppakamari
Yhteenveto
3,5 tuntia
   
Verkossa
Koulutus
Asiakassuhteen hoitaminen sähköisesti ja etätyössä

Asiakassuhteen hoitaminen sähköisesti ja etätyössä

Kun työtä tehdään etänä eikä muiden kanssa olla yhteydessä kasvotusten, tilanteet voivat olla haasteellisia ja edellyttävät monien asioiden samanaikaista onnistumista. Hyvin suunnitellun viestinnän lisäksi on myös osattava valita oikea väline ja tapa, jolla toista lähestyy.

Koulutuksessa opetellaan niin kirjallisen kuin suullisen viestinnän asioita ja puhutaan myös etätyön mukanaan tuomista tilanteista.

Ohjelma

Koulutus antaa vastauksia muun muassa seuraaviin kysymyksiin:

  • Miten valitsen kuhunkin tilanteeseen sopivan tavan ja välineen?
  • Miten luon hyvän tunnelman, kun otan yhteyttä esimerkiksi Teamsilla tai Zoomilla?
  • Voinko korjata harmin, kun etäyhteydet pätkivät?
  • Miten kirjoitan hyvän ja sujuvan sähköpostin?
  • Miten aloitan keskustelun, kun otan yhteyttä asiakkaaseen?
  • Miten vältän yleisimmät sudenkuopat, jotka vievät kirkkaimman hohdon tilanteesta tai viestistä?

Kiinnostuitko koulutuksesta?

Jos haluat lisätietoa aiheesta Asiakassuhteen hoitaminen sähköisesti ja etätyössä, klikkaa alta ja täytä yhteydenottolomake. Kysymyksesi lähetetään suoraan kouluttajalle.

Aikataulu

Torstaina 15.09.2021, klo 8.45 - 12.30.

Kouluttaja

Kauppakamari Tiedon päätoimittaja Taina Parviainen, Helsingin Kamari Oy.

Kustannukset

Jäsenhinta 390 euroa (+ alv)

Normaalihinta 490 euroa (+ alv).

Ota yhteyttä

Haluatko tietää lisää koulutuksesta Asiakassuhteen hoitaminen sähköisesti ja etätyössä? Täytä yhteystietosi, niin koulutuksen järjestäjä ottaa sinuun yhteyttä.

Tampereen kauppakamari

Tampereen kauppakamari

Tampereen kauppakamari on Pirkanmaalla toimiva elinkeinoelämän edunvalvonta- ja palvelujärjestö, jonka jäsenenä on yli 2000 eri kokoista ja eri toimialoja edustavaa yritystä ja yhteisöä. Kauppakamarin toiminta perustuu vuonna 2002 vahvistettuun kauppakamarilakiin. Sen mukaan kauppakamarin tehtävänä on edistää elinkeinoelämän toimintaedellytyksiä, yrittäjyyttä, tervettä kilpailua,...


Lue lisää kouluttajasta Tampereen kauppakamari ja katso koulutustarjonta täältä

Yhteystiedot

Tampereen kauppakamari

Kalevantie 2 D
33100 Tampere

 Näytä puhelinnumero

Arvioinnit
Arvioi tämä koulutus ensimmäisenä.
Tämäkin voisi kiinnostaa sinua...

Fokus tulevaisuudessa

Sinun ja organisaatiosi tarpeiden mukaisesti räätälöidyt etä-, hybridi- ja lähikoulutukset.

Ota yhteyttä

Saadaksesi lisätietoa aiheesta Asiakassuhteen hoitaminen sähköisesti ja etätyössä täytä seuraavat tiedot: