Hyväksytty hallituksen jäsen (HHJ)

paikassa Tampere (+ 10 sijaintia)
Kysy lisätietoja koulutusorganisaatiolta 👍

Hyöty irti hallitustyöstä!

Hyväksytty hallituksen jäsen (HHJ) -kurssien ansiosta tuhansissa suomalaisissa yrityksissä on keskusteltu johtamisen kehittämisestä, muutettu hallituksen työskentelyä, rohkaistuttu rekrytoimaan ulkopuolisia osaajia hallitukseen ja otettu merkittäviä kehitysaskelia liiketoiminnassa.

Hyvällä hallitustyöllä edistetään yritystoimintaa ja tuetaan pk-yritysten kasvua sekä luodaan uusia työpaikkoja ja säilytetään jo olemassa olevia. Yrityksen kasvu, kansainvälistyminen, uudistuminen, tuotteiden kaupallistaminen ja markkina-alueiden laajentaminen tarvitsevat tuekseen eri alojen kokeneita asiantuntijoita ja liiketoimintaosaajia. Erilaisissa yrityksen kehitysvaiheissa kuten esimerkiksi sukupolvenvaihdoksissa, omistajamuutoksissa, kansainvälistymisessä ja markkinahäiriöissä tarvitaan osaavaa ja yhteistyökykyistä hallitusta.

Hyväksytty hallituksen jäsen (HHJ) on Tampereen kauppakamarin ja Hallituspartnerit ry:n yhdessä kehittämä valtakunnallinen hallitustyöskentelyä edistävä ja kehittävä koulutuskokonaisuus, jossa ovat mukana kaikki Manner-Suomen alueelliset kauppakamarit. Se soveltuu niin nykyisille hallituksen jäsenille kuin vasta hallitustyöstä kiinnostuneille.

HHJ-kokonaisuuteen kuuluu:

• HHJ-johdanto hallitustyöhön
  • HHJ-kurssi
  • HHJ-puheenjohtajakurssi
  • HHJ-tutkinto
  • HHJ Pro
  • HHJ-alumniseminaari ja alumnitapaamiset

HHJ polku lyhyt

Kiinnostuitko Hyväksytty Hallituksen jäsen (HHJ) koulutuksista?

Lisätietoja HHJ-koulutuksista löydät alla olevasta koulutuslistauksesta. Voit kysyä lisätietoja suoraan kouluttajalta myös täyttämällä yhteydenottopyynnön.

Näytä kaikki koulutukset

Videoesittely

Koulutukset

Johtaminen Kesto Hinta Paikka Alkaa
HHJ-kurssi 5 päivää 2 850 EUR Tampere Useita (4)
HHJ-perheyrityskurssi 5 päivää Useita (2)
Liiketoiminta
Hallitustyöskentely
HHJ Johdanto hallitustyöhön Useita paikkakuntia
HHJ Pro 4 kuukautta 8 900 EUR Tampere 26.9.2024
HHJ-tutkinto 7 tuntia 450 EUR Verkossa Useita (2)
Yrittäjyys
HHJ-puheenjohtajakurssi perheyrityskurssi 2 päivää 2 900 EUR Lempäälä 5.9.2024
Myynti
Myynnin johtaminen
HHJ-puheenjohtajakurssi 2 päivää 2 600 EUR Tampere 27.11.2024

Yhteydenottopyyntö

Ota yhteyttä

Haluatko tietää lisää kouluttajasta Hyväksytty hallituksen jäsen (HHJ)? Täytä yhteystietosi, niin kouluttaja ottaa sinuun yhteyttä.

reCAPTCHA logo Tämä sivusto on suojattu reCAPTCHA:lla, ja Googlen tietosuojakäytäntö ja käyttöehdot ovat voimassa.

Kalevantie 2 D
33100 Tampere