Adobe Illustrator -koulutus opettaa vektorigrafiikan perusteet

Adobe Illustrator on Adobe Systemsin kehittämä vektorigrafiikkaan perustuva piirto-ohjelma. Illustratorilla voidaan suunnitella ja toteuttaa esimerkiksi julisteita, kirjojen kansia ja esitteitä. Lisäksi se soveltuu grafiikan tekemiseen esimerkiksi mobiililaitteille, nettisivuille sekä flash-ohjelmiin.

Illustrator-koulutus auttaa luomaan vaikuttavaa vektorigrafiikkaa

Adobe Illustrator soveltuu parhaiten vektoriaineistojen ja muiden graafisten elementtien tuottamiseen ja muokkaamiseen. Ohjelmalla luot logoja, kuvakkeita, luonnoksia, typografiaa ja monimutkaisia piirustuksia vuorovaikutteiseen sekä paino-, web-, video- ja mobiilimediaan.

Illustrator-kursseilla perehdytään tyypillisesti esim. seuraaviin aiheisiin:

• Vektorityökalujen monipuolinen käyttö
  • Vektorigrafiikan tuottaminen
  • Pikselikuvien vektoroiminen
  • Vektoripiirtäminen ja sen peruskäsitteet
  • Kuvatiedoston muuttaminen vektorigrafiikaksi
  • Värit ja liukuvärit
  • Artboardien käyttö

Kenelle Adobe Illustrator -koulutus sopii?

Yhtä lailla aloittelija kuin kokeneempikin suunnittelija tai graafikko voi hyötyä Illustrator-koulutuksesta. Koulutus on helppo ja tehokas tapa ottaa ohjelman ominaisuudet haltuun ja tutustua sen eri työkaluihin asiantuntijan opastuksella.

Vahvista ammattitaitoasi

Adobe Illustrator -koulutuksen avulla voit suunnitella aiempaa nopeammin visuaalisesti näyttäviä ja laadukkaita esitteitä ja muita dokumentteja.

Lähteet: Adobe.com