
ITIL® 4 Foundation
Introduction to ITIL
Key concepts
The four dimensions of service management
The ITIL service value system
The ITIL service value chain
Major practices
- Incident management
- Problem management
- Service request management
- Service level management
- Change control
- Service desk
- Continual improvement
Other practices
- Supplier management, information security management, relationship management, IT asset management, monitoring and event management, release management, deployment management, service configuration management, service continuity management, availability management, capacity and performance management
The guiding principles
ITIL Foundation -sertifiointitesti
ITIL Foundation -koulutuksen jälkeen voit halutessasi osallistua sertifiointitenttiin, noin klo 15:30 alkaen viimeisenä koulutuspäivänä. Voit suorittaa myös testin omalta koneeltasi itse valitsemanasi ajankohtana. Sertifiointitesti kuuluu kurssin hintaan.
Olemme niin varmoja koulutuksemme laadusta, että lupaamme sinulle testin uusinnan veloituksetta, jos et läpäise testiä (testin hinta erikseen ostettuna 386 eur).
Kurssin materiaalit
ITIL 4 Foundation -kurssimateriaali ja testi ovat englanniksi.
Opetuskielenä on suomi tai englanti kurssipäivämäärän vieressä olevan tiedon mukaisesti.
Tieturi

Tieturi – valmentaa paremmaksi
Tieturi on koulutuksen edelläkävijä, jonka kasvattaa yksilöiden ja organisaatioiden osaamista ja tuottavuutta. Autamme kohtaamaan liiketoiminnan muutokset ja kääntämään ne voimavaraksi. Olemme alan monipuolisin toimija ja tarjoamme sekä avoimia että yritysten tarpeisiin räätälöityjä koulutuksia. Erityisiä osaamisalueitamme ovat ohjelmistokehitys, projektityö, infrastruktuuri, tiedonhallinta...
Yhteydenottopyyntö
Kohderyhmä
ITIL-koulutus ei vaadi esitietoja.
Saadaksesi lisätietoa aiheesta ITIL® 4 Foundation täytä seuraavat tiedot: