Valitse sivuston käyttötapa: Mobiili

Liiketoimintaprosessien kehittäminen

Tieturi
Yhteenveto
2 päivää
1 550 EUR + alv 24 %
19.11.2020
   
Lähiopetus
Helsinki
Koulutus
Tieturin koulutukset

Liiketoimintaprosessien kehittäminen


Koulutuksessa käyt läpi prosessien hallinnan eri vaiheet sekä miten nidot prosessien kehittämisen, mittauksen ja seurannan palveluliiketoiminnan jatkuvaan kehitykseen ja palvelumuotoiluun. Suunnitelmallinen prosessien kehittäminen mahdollistaa toiminnan merkittävän tehostamisen, asiakasarvon kasvattamisen sekä liiketoiminnan laajentamisen uusiin palveluihin.
Prosessit ovat tapa, jolla ihmiset työskentelevät yhdessä tuottaakseen lisäarvoa asiakkailleen. Liiketoimintaprosessit ovat setti loogisesti toisiinsa liittyviä tehtäviä, joiden avulla saavutetaan määritelty liiketoimintatavoite. Jokaisella yrityksellä on prosesseja. Prosessit vastaavat aina asiakkaan – sisäisen tai ulkoisen – tarpeeseen  muodostaen monikanavaisia palveluita, jotka ovat enemmän kuin toistensa summa.
Organisaatiorakenteet ja -rajapinnat vaihtuvat säännöllisesti: rakenteita järjestetään uudelleen, toimintoja ulkoistetaan ja yrityksiä ostetaan. Kuitenkin yritysten liiketoimintaprosessit usein säilyvät. Pystyäksemme vastaamaan asiakkaittemme ongelmiin tarvitsemme tietyt ydin-, ohjaus- ja tukiprosessit riippumatta niitä toteuttavista organisaatioista.
 

Prosessiajattelun taustaa

Prosessien kehittämisen lähtökohdat ja periaatteet

Strategialähtöinen prosessikehittäminen - tuottavuudesta palvelumuotoiluun

Tavoitteet ja mittarit strategiasta
Palvelutuotanto osana palvelukehitystä: Business model canvas
Asiakasarvon ja liiketoiminnallisen arvon suhde
Leanin ja palvelumuotoilun periaatteet prosessien kehittämisessä

Yritysarkkitehtuurin rooli kehittämisessä

Business Process Management (BPM)
Modulaarisuus
Yritysarkkitehtuurin viitekehyksiä

Prosessien analysointi

Prosessien mittaaminen
Prosessien simulointi ja kypsyyden arviointi

Prosessien mallintaminen

Prosessien rajaus ja mallintamisen tason valinta
Prosessien mallintamisen metodiikka
Mallintamisstandardeja ja -välineitä
Roolit

Ketterä kehitys

Ketterän (agile) kehittämisen, jatkuvan kehittämisen ja projektoidun kehittämisen erot ja hyödyt
Prosessien kokeilut ja pilotointi

Tieturi

Tieturi

Tieturi – valmentaa paremmaksi

Tieturi on koulutuksen edelläkävijä, jonka kasvattaa yksilöiden ja organisaatioiden osaamista ja tuottavuutta. Autamme kohtaamaan liiketoiminnan muutokset ja kääntämään ne voimavaraksi. Olemme alan monipuolisin toimija ja tarjoamme sekä avoimia että yritysten tarpeisiin räätälöityjä koulutuksia. Erityisiä osaamisalueitamme ovat ohjelmistokehitys, projektityö, infrastruktuuri, tiedonhallinta...


Lue lisää kouluttajasta Tieturi ja katso koulutustarjonta täältä

Yhteydenottopyyntö

Haluatko tietää lisää koulutuksesta Liiketoimintaprosessien kehittäminen? Täytä yhteystietosi, niin koulutuksen järjestäjä ottaa sinuun yhteyttä.

Kohderyhmä


Ymmärrys yrityksen liiketoiminnasta auttaa jäsentämään koulutuksessa saatavaa informaatiota.
Arvioinnit
Arvioinnit
Arvioi tämä koulutus ensimmäisenä.

Arvioinnit kouluttajasta
(4,0)
Perustuu 13 arviointiin
Näytä kouluttajan kaikki arvioinnit
Yhteydenotto

Saadaksesi lisätietoa aiheesta Liiketoimintaprosessien kehittäminen täytä seuraavat tiedot:

Saatat olla kiinnostunut myös näistä: