Tunteet työelämässä -verkkokoulutus
Tunteet ovat läsnä kaikkialla, missä olemme ja asioissa, joita teemme. Mitä tunteita tuon mukanani työpaikalle? Miten tunteet minussa vaikuttavat? Miten käsittelen erilaisia tunnetiloja ja miten voin vaikuttaa tunnemaailmaani hyödyntäen sen aktivointia töissä. Vaikeiden tunteiden kohtaaminen ja niiden vaikuttaminen käyttäytymiseen. Miten puran emotionaalista kuormitusta? Mitä on resilienssi? Tunteiden sanoittamisen merkitys. Ajatus- tunne- käyttäytyminen mallin ymmärtäminen.
Tavoite
- Opitaan tunnistamaan ja sanoittamaan omia tunnetiloja.
- Ymmärretään tunteiden vaikutus omaan käyttäytymiseen ja toiminnanohjaukseen.
- Negatiivisten tunnekuormitusten purkaminen palautumisen keinoin.
- Myötätunnon, empatia, kytkeytymisen ja tunteensiirron näkökulmien tiedostaminen.
Hyödyt
- Vahvistaa ymmärrystä omista tunteista.
- Vahvistaa ymmärrystä toisten tunteista.
- Tukea työhyvinvointia emotionaalisesta näkökulmasta.
- Helpottaa vaikeiden tunteiden kohtaamista.
Luennon teemat
- Tunteet päivän aikana.
- Miten tunteet minussa vaikuttavat?
- Tunnekuormituksen purkaminen.
- Vaikeiden tunnetilojen kohtaaminen.
- Ihmisen ATK.
- Resilienssi.
Kiinnostuitko koulutuksesta?
Jos haluat lisätietoa aiheesta Tunteet työelämässä -verkkokoulutus, klikkaa alta ja täytä yhteydenottolomake. Kysymyksesi lähetetään suoraan koulutuksen järjestäjälle.Seuraavat toteutukset
Kohderyhmä
5K® Tunteet työelämässä on yrityksille ja yhteisölle suunnattu 90 min. herättelevä luento.
Aikataulu
Sovitaan yhdessä tilaajan kanssa.
Koulutuspaikka
Asiakkaan tiloissa tai etäyhteydellä (Teams tai Zoom).
Kouluttaja
Toisintekijät Oy.
Kouluttajina toimivat ratkaisukeskeiseen terapiaan, voimavarakeskeiseen työnohjaukseen, vuorovaikutuksen saloihin, käyttäytymistieteisiin erikoistuneet sekä Everything DiSC®-sertifioituneet valmentajat.
Kustannukset
590 €
Ota yhteyttä
Toisintekijät sosiaalisessa mediassa

Toisintekijät Oy
Toisintekijöiden perusta on valettu erilaisten persoonien erityisosaamisen ja yhteisen arvopohjan varaan. Kaikki Toisintekijöiden toiminta pohjautuu aidolle vuorovaikutukselle. Toisintekijät ovat enemmän kuin osiensa summa; yhdessä toimien päästään toivottuun päämäärään: parhaaseen mahdolliseen asiakastyytyväisyyteen. Omaa tietotaitoa päivitetään koko ajan ja opittua tietoa jaetaan...
Lue lisää kouluttajasta Toisintekijät ja katso koulutustarjonta täältä